Forfatter Emne: Ægyptens fugleudryddelse  (Læst 595 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Ægyptens fugleudryddelse
« Dato: April 28, 2015, 11:01:48 pm »
Desværre for dem der ikke kan Europas kultursprog nummer et. Oplysningerne kan man sikkert google sig frem til på engelsk. Se nu bare billederne.

Langs Ægyptens Middelhavskyst er der et 700 kilometer langt net til at fange trækfugle. De fangede fugle behandles med yderste grusomhed.

https://tierfilm.wordpress.com/2013/04/25/zugvogelmord-in-agypten/

Nåja, der bor 86 millioner mennesker og skal ernære sig på et dyrkbart areal på størrelse med Fugleøen i Sortedamssøen. Det MÅ få konsekvenser hvis de skal have noget i skrutten. Og det bliver værre endnu.

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/02/17/200329.htm

"Egyptens fødselstal eksploderer og kan overgå Rusland i 2050"

Hvis jeg stod op en morgen for at tjekke nyhederne og jeg kunne læse at Egypten var blevet ramt af en meteorsværm der havde dræbt hele befolkningen, så ville jeg selvfølgelig blive chokeret og grue for om sådan noget også kunne ske her. Men efter at have sundet mig lidt, ville jeg gå fløjtende ud og nyde det gode vejr............

Når det er sagt, så skulle "vi" feje for vor egen dør først. Det går hårdt til ude på landet med at berøve vor flora og fauna deres naturlige levesteder og bruge gift, og det der værre. Og her tænkes ikke specielt på bønderne. Udkantsdanskerne opfatter alt hvad der er naturligt med væmmelse og afsky og som noget der skal bekæmpes. En jeg var ude for fortalte at han havde onduleret et bo med Stor Gedehams med et kanonslag. Ulovligt importeret, naturligvis. Da jeg fortalte ham at Stor Gedehams er ganske harmløs, sagde han "Jamen det er så irriterende når de svirrer rundt". Samme DF-udkantsdanskere har tidligere fortalt at han havde ladet sin hund mufle ungerne i reden af Skovmår som han havde fundet. Skovmår har været fredet siden 1931.

Og så alle deres forbandede katte. Det er det værste skadedyr der findes.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."