Forfatter Emne: Er islam de nye nazister ?  (Læst 508 gange)

Offline genuine Troll

• Senior medlem
  • Activity:
    17%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Er islam de nye nazister ?
« Svar #15 Dato: Februar 22, 2018, 07:50:23 pm »

ps: har lavet denne nye profil fordi jeg åbenbart har svedt mit password ud til min ChattyGirl profil - eller så er den blevet hacket og ændret??  :huh:

Det samme har jeg været ude for, password stemte pludselig ikke og mailen jeg brugte var ikke længere valid så jeg kunne ikke få tilsendt et andet pass,?????  :girl_sad:?
« Senest Redigeret: I dag ved 12:08:43 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Februar 22, 2018, 08:16:58 pm »
man kan vel ikke bare som sådan sige at islam er = nazisme - men man kan sagtens sammenligne islamisme og nazisme. Begge ideologier har sammenlignlige omdrejningspunkter omkring sexisme, racisme, homofobi, jødehad, rene/urene mennesker, førerdyrkelse, for bare at nævne et par stykker.

måske er grænsen mellem om man er en almindelig muslim og om man er islamist, mere flydende nu end den var før i tiden?

ps: har lavet denne nye profil fordi jeg åbenbart har svedt mit password ud til min ChattyGirl profil - eller så er den blevet hacket og ændret??  :huh:

At nazisterne opførte sig langt pænere og korrekt over for befolkningen end de muslimske "flygtninge" gør, er jo desværre en grotesk kendsgerning.

For det er virkelig grotesk at en gruppe muslimer der påstår at være flygtninge og søger hjælp, er en langt større kriminel og voldelig belastning for befolkningen end den militære besættelse af nazisterne var.

Af to onder vælger folk normalt den mindste, så der er ikke noget at sige til den muslimske tilstrømning har givet nynazistiske grupper i EU vind i sejlene som aldrig før, det er lige så tydeligt at EU`s nazisympatisører vil fortsætte med at vokse i takt med tilstrømningen af muslimer.

Alene for at undgå det, bør strømmen af muslimer vendes, og hjemsendelser påbegyndes snarest muligt. Kun det kan hindre nynazismens fortsatte vækst i Europa.

I modsat fald vil I komme til at se disse grupper vokse eksplosivt i de kommende år.

« Senest Redigeret: Februar 22, 2018, 08:19:30 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Du håner ofrene i modstandsbevægelsen
« Svar #17 Dato: Februar 22, 2018, 11:57:48 pm »

At nazisterne opførte sig langt pænere og korrekt over for befolkningen end de muslimske "flygtninge" gør, er jo desværre en grotesk kendsgerning.

For det er virkelig grotesk at en gruppe muslimer der påstår at være flygtninge og søger hjælp, er en langt større kriminel og voldelig belastning for befolkningen end den militære besættelse af nazisterne var.

Det er beskæmmende at læse om dit lallende forhold til besættelsestiden

Tallet på dræbte danskere på grund af besættelsen indenfor landets grænser er opgjort til 2.685 under krigen.

Det fordelte sig ikke jævnt.

1940 - 72 dræbte

1941 - 20 dræbte

1942 - 27 dræbte

1943 - 195 dræbte

1944  - 840 dræbte

1945 (januar-maj) - 1.531 dræbte

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Derfor skal man støtte Stram Kurs
« Svar #18 Dato: I dag ved 09:09:39 am »
man kan vel ikke bare som sådan sige at islam er = nazisme - men man kan sagtens sammenligne islamisme og nazisme. Begge ideologier har sammenlignlige omdrejningspunkter omkring sexisme, racisme, homofobi, jødehad, rene/urene mennesker, førerdyrkelse, for bare at nævne et par stykker.

måske er grænsen mellem om man er en almindelig muslim og om man er islamist, mere flydende nu end den var før i tiden?

Af to onder vælger folk normalt den mindste, så der er ikke noget at sige til den muslimske tilstrømning har givet nynazistiske grupper i EU vind i sejlene som aldrig før, det er lige så tydeligt at EU`s nazisympatisører vil fortsætte med at vokse i takt med tilstrømningen af muslimer.

Alene for at undgå det, bør strømmen af muslimer vendes, og hjemsendelser påbegyndes snarest muligt. Kun det kan hindre nynazismens fortsatte vækst i Europa.

I modsat fald vil I komme til at se disse grupper vokse eksplosivt i de kommende år.

Stram Kurs er det eneste moderate parti der går ind for hjemsendelser på en 100% fredlig måde. Hvis Stram Kurs ikke kommer til at vokse, komme ind i forrædertinget og får gang i hjemsendelserne i Danmark så får Danmark et NMR der er lige så stort som i Sverige. Fordi NMR i Sverige får ikke flere medlemmer uden grund. Var der ingen ekstrem masseindvandring, politisk korrekthed (bla er der en talkode hos svensk politi der gør at politiet ikke må nævne om det er en kulturberiger der har gjort noget kriminellt) og løgnemedier der kommer med den ene løgn efter den alle så ville NMR være en bevægelse med 10-20 medlemmer i dag højst. Det er nok ikke uden grund at der nærmest ingen nazister er i Filipinerne imens der er rigtig mange i Sverige. Spørgsmålet er så hvad i ønsker i Danmark? En fredlig ikke-nazistisk hjemsendelsesparti som Stram Kurs er eller meget mere daglig kulturberigelse, politisk korrekthed, islam og en stort NMR i som de er i Sverige.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: I dag ved 10:53:29 am »
Der er større sansynlighed for, at jeg ser en enhjørning på gaden i dag end at Stram Kurs bliver opstillet og får noget at skulle have sagt.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.