Om din-debat.dk > Spørgsmål, knus og klask

Billede indsætning?

(1/3) > >>

Vintersne:
Hvorfor kan jeg ikke længere indsætte billeder i mine emner?

Jeg kan se, at alle andre medlemmer kan indsætte billeder!

Når jeg forsøger på det, står der at noget er fyldt op??

Hvad er det der er fyldt op?

Hvordan kan jeg igen indsætte billeder?

Anklageren:

--- Citat fra: Vintersne efter Marts 31, 2015, 11:04:08 am ---Hvorfor kan jeg ikke længere indsætte billeder i mine emner?

Jeg kan se, at alle andre medlemmer kan indsætte billeder!

Når jeg forsøger på det, står der at noget er fyldt op??

Hvad er det der er fyldt op?

Hvordan kan jeg igen indsætte billeder?

--- Afslutning på citat ---

Det kunne hjælpe, hvis du vil oplyse os uvidende om, hvad "der er fyldt op" i den tekst - som du får, når du forsøger at indsætte billeder.

Billederne, der vises som billeder i kommentarer, fylder ikke noget på Din-debat's server, for de ligger et andet sted på Internettet, og vises bare "som om de er her".

Noget andet er, hvis man uploader billeder til Din-Debat, men det er meget lidt brugt.

fedt:
Når vintersne prøver at uploade, få han den her besked Mappen til uploads er fuld. Prøv venligst med en mindre fil og/eller kontakt en administrator. tror det er det han mener!!

Vintersne:

--- Citat fra: fedt efter Marts 31, 2015, 03:58:19 pm ---Når vintersne prøver at uploade, få han den her besked Mappen til uploads er fuld. Prøv venligst med en mindre fil og/eller kontakt en administrator. tror det er det han mener!!

--- Afslutning på citat ---

Øh.. ja det er faktisk rigtigt*S*!

Jeg har flere gange ville lægge et eget billede ind på mine trådoplæg/emner -og hver gang kommer den meddelelse!

Det er billeder som jeg laver i programmet paint, og bagefter giver dem en jpeg fil og sætter dem på mit skrivebord - lige til at browse ind i et emne!

Dette kan jeg gøre alle andre steder på nettet, hvor jeg har en gruppe, men ikke her?

Jeg havde ellers sådant en fin en, til mit seneste emne: Hvad kom først - Hønen eller ægget*S*!

"Mappen til uploads er fuld" - hvad betyder dette??

Trådløse-Anna:

Citat: Snemanden

"Jeg havde ellers sådant en fin en, til mit seneste emne: Hvad kom først - Hønen eller ægget*S*!"

Noget i stil med dette?

:heart: :heart:  :girl_wink:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version