Forfatter Emne: Hvem er alle udlændingene  (Læst 4530 gange)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    56.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Hvem er alle udlændingene
« Dato: Marts 24, 2015, 01:33:49 pm »
Ikke så mange muslimer der får opholdstilladelse i DK som nogen tror. Den største gruppe er rumænere.

Muslimer tæller dog højt i flygtningestatistikken. Underligt: Der er en stor flygtningekatastrofe i Ukraine, med 1,2 millioner mennesker på flugt. De lægger sig til at dø i Ukraine.

http://bongorama.dk/2015/03/23/hvem-er-alle-de-udlaendinge-der-konstant-vaelter-ind-over-graensen/
Du får ret og jeg får fred!

popov

• Gæst
Sv: Hvem er alle udlændingene
« Svar #1 Dato: Marts 24, 2015, 02:00:35 pm »
Ikke så mange muslimer der får opholdstilladelse i DK som nogen tror. Den største gruppe er rumænere.

Muslimer tæller dog højt i flygtningestatistikken. Underligt: Der er en stor flygtningekatastrofe i Ukraine, med 1,2 millioner mennesker på flugt. De lægger sig til at dø i Ukraine.

http://bongorama.dk/2015/03/23/hvem-er-alle-de-udlaendinge-der-konstant-vaelter-ind-over-graensen/

Fint link.
Vi ved allerede at Muslimer og Syrier ikke rigtigt gider mere at komme til DK, i hvert fald er antal af dem
styrtdykkedeifølge statistikker.

Der ligger fint humor om 10 plads i linket

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 24, 2015, 02:01:52 pm »
Måske nok fordi de stakler i Ukraine er reelle flygtninge, uden midler til at købe sig til flugt!

Anklageren

• Gæst
« Svar #3 Dato: Marts 24, 2015, 11:58:22 pm »

Jeg arbejdede ellers sammen med en rumæner sidste år. Jeg har ikke hørt nogen som var utilfreds med hans arbejde, men en dag måtte han ikke arbejde mere.

Jeg tog ham med ud at fiske, og lærte ham lidt at kende. Han kunne ikke snakke ret meget dansk, men han talte et meget glimrende engelsk. Han underviste i musik, og skulle til at undervise i engelsk fordi han var så dygtig. Hans arbejdstilladelse var blevet taget fra ham, og han fortalte, at den skulle til fornyet overvejelse i ministeriet (i Danmark). Han fortalte også, at det var sket for elle rumænere i Danmark.

Han blev ved med at få løn fra kommunen i månedsvis (men han måtte jo ikke lave noget for den), og nu er han flyttet fra byen.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #4 Dato: Marts 25, 2015, 10:29:08 am »
Det er spændende læsning med den statistik, men i virkeligheden er det jo ligemeget, hvem de er. Jeg er også ligeglad med antallet. I Sverige ønsker partierne Moderaterne, Miljøpartiet og Centern alle fri indvandring, og det lægger sig ganske godt op af mine egne holdninger. 
Midlerne er underordnede.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 25, 2015, 10:45:14 am »
Det er spændende læsning med den statistik, men i virkeligheden er det jo ligemeget, hvem de er. Jeg er også ligeglad med antallet. I Sverige ønsker partierne Moderaterne, Miljøpartiet og Centern alle fri indvandring, og det lægger sig ganske godt op af mine egne holdninger.

Det står dig frit for at flytte til Sverige.....

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #6 Dato: Marts 25, 2015, 10:54:33 am »
Nej, jeg bor så godt her i det midtjyske - i danmark har jeg rod, som man siger. Godt nok er der ikke meget multikultur herude, det medgiver jeg gerne. Vi har slet ikke Nydanskere her på disse kanter. Men vi er da heldigvis mobile.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 25, 2015, 01:02:36 pm »
Det var Pokkers ... Bor du virkelig et sted hvor der ikke er muslimer ?? ...  :ermm:

Gid jeg var heldig ...  :biggrin:
« Senest Redigeret: Marts 25, 2015, 01:05:11 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #8 Dato: Marts 25, 2015, 07:21:12 pm »
Det var Pokkers ... Bor du virkelig et sted hvor der ikke er muslimer ?? ...  :ermm:

Så flyt dog på landet. Her er også billigere at bo. Og så skal det i parentes bemærkes, at jeg ikke fatter, hvordan man kan holde det som et mål her i livet ikke at kende til mennesker, der lever anderledes end en selv.  :baby:

popov

• Gæst
« Svar #9 Dato: Marts 26, 2015, 12:30:05 am »

Så flyt dog på landet. Her er også billigere at bo. Og så skal det i parentes bemærkes, at jeg ikke fatter, hvordan man kan holde det som et mål her i livet ikke at kende til mennesker, der lever anderledes end en selv.  :baby:

Godt brølet tigermanden

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 26, 2015, 09:00:25 am »

Anderledes og anderledes. De muslimer der er flyttet her til landet, lever de anderledes en der hvor de kommer fra??
Kan de mon være, at det er deres kultur der forbyder dem det? 
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: Marts 26, 2015, 11:42:59 am »

Anderledes og anderledes. De muslimer der er flyttet her til landet, lever de anderledes en der hvor de kommer fra??

Læs dit indlæg igen. Det giver ingen mening.

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Marts 27, 2015, 02:48:32 pm »

Så flyt dog på landet. Her er også billigere at bo. Og så skal det i parentes bemærkes, at jeg ikke fatter, hvordan man kan holde det som et mål her i livet ikke at kende til mennesker, der lever anderledes end en selv:baby:

Hvorfor komme her til landet, og så leve som de altid har gjort.
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Anklageren

• Gæst
« Svar #13 Dato: Marts 27, 2015, 04:32:29 pm »

Så flyt dog på landet. Her er også billigere at bo. Og så skal det i parentes bemærkes, at jeg ikke fatter, hvordan man kan holde det som et mål her i livet ikke at kende til mennesker, der lever anderledes end en selv:baby:

Hvorfor komme her til landet, og så leve som de altid har gjort.

Mener du, at muslimerne malker geder og laver gedeost på Nørrebro?

Offline Katten

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Marts 28, 2015, 03:40:37 pm »
I følge Zentral-Insitut Islam-Archiv-Deutschland er der 53,7 mill muslimer i EUropa lige nu, alene det antal er jo en kastroffe for EUropas fremtid, at ikke alle endnu forstår det, må jo sammenlignes med ikke alle forstod nazismnes fare, før det var for sent, der dog kommet fuld fokus på dette efterhånden, ja det kan vel heller ikke skjules, at hele den muslimske sfære er i vildt opbrud, og at det før eller senere vil lykkes at indrage EUropa, om situationen kan reddes for EUropas anliggende, det bliver på en knivsæg, at selve Mellemøsten vil gå op i helvedes flammer, er der ikke længer tvilv om, hvad der så bliver tilbage må stå hen indtil videre.   :fear: