Forfatter Emne: Fuldskæggede bakteriebomber - mmh!  (Læst 16403 gange)

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
Sv: Tigeren børn er oldinger før det sker
« Svar #45 Dato: Maj 01, 2015, 08:29:35 am »
]

Hvad søren, har du nu fået puttet skæget ned i suppen. Det går ikke til aftenskaffen. :bad: :bad: :bad: :bad: :bad:
[/quote]

Jeg bruger en skraber hver morgen, men du står nok foran spejlet med en pincet  :biggrin:
[/quote]

Beklager, jeg har ikke fået skæg endnu.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Tigeren børn er oldinger før det sker
« Svar #46 Dato: Maj 02, 2015, 08:41:32 am »
Altså på ignorer med ham. (Men jeg fastholder min tidligere luftede tanke om, at en dag, en skønne dag...er jeg sikker på, han ikke griner så meget  :JC_spank: ) Til den tid vil en del af de i dag åååh så forstående og overbærende nemlig personligt have været udsat for så store doser af undertrykkelse og sorg, at de vil reagere anderledes i et retsopgør med islams håndlangere, end de måske selv i er klar over nu.)

Jeg er enig i, at vikingerne havde skæg.

Danskernes Parti vil i Folketinget, selvom fiaskoen til kommunalvalget i 2013 ellers er til at tage og føle på.

I Århus Kommune fik liste N, Danskernes Parti - De Nationale 557   stemmer ud af 183.265 stemmer - eller 0.3% af stemmerne.

I Københavns Kommune fik liste N, Danskernes Parti - De Nationale 340 stemmer ud af 281.821 stemmer - eller 0.1% af stemmerne.

http://kmdvalg.dk/kv/2013/k84713751.htm
http://kmdvalg.dk/kv/2013/k84982101.htm

Der er sørme langt til at Danskernes Parti - De Nationale kommer så langt, at de kan bruge retssystemet til at hævne sig på politiske modstandere.

Hvad søren, har du nu fået puttet skæget ned i suppen. Det går ikke til aftenskaffen. :bad: :bad: :bad: :bad: :bad:

Jeg bruger en skraber hver morgen, men du står nok foran spejlet med en pincet  :biggrin:

Du må ikke være for hård ved ham, Anklager - han er så gammel og forvirret efterhånden.  :alc:
Midlerne er underordnede.