Forfatter Emne: Fuldskæggede bakteriebomber - mmh!  (Læst 14522 gange)

Smukkehelle

• Gæst
Fuldskæggede bakteriebomber - mmh!
« Dato: Marts 21, 2015, 09:48:09 am »
Bittesmå madrester, snotrester og bakterier. Kunne du tænke dig, at stikke dit ansigt kærligt ind i sådan en ulækker rede?
Ikke jeg. Tanken om at kysse en fuldskægget mand har altid fyldt mig med ubehag.

Skæg kan være flot, hvis det er velplejet, men i nedenstående link kan du læse, at skæg udgør en stor risiko for at overføre bakterier til en partner. Tusindvis af bakterier kan på den måde tage bopæl i mund, ansigt, krop. Stafylokokker, hudsygdomme...hvor hyggeligt, ikke? (Mon den trådløse læser med; har på fornemmelsen, at hun vil komme med en skægtrimmende kommentar!   :angel: )

http://www.p4.no/story.aspx?id=606331

Jamen, de vasker vel skægget - de fleste? Jo, men ifølge britiske eksperter hjælper det tilsyneladende ikke meget. Bakterier tiltrækkes af disse buske.

Hvad siger dem, der drømmer om at mule på en af de moderne unge mænd med mere eller mindre langt fuldskæg (og i øvrigt tit og ofte tante Agathe-knold i nakken, hvor mandigt!) ?
Og hvad siger alle imam-elskerne?
« Senest Redigeret: Marts 21, 2015, 10:06:21 am af Helleristet »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Så gør det dog mini-
« Svar #1 Dato: Marts 21, 2015, 10:25:31 am »
Det ville være wildt underholdene at overvære,  :girl_haha:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Smukkehelle

• Gæst
Sv: Fuldskæggede bakteriebomber - mmh!
« Svar #2 Dato: Marts 21, 2015, 10:58:25 am »
Citér
Skæg er direkte afskyvækkende især hos dem hvor man kan se hvad de har spist i løbet af dagen.  :sick:
På mit job sidder jeg overfor en mand der godt nok kun har overskæg men det hænger uplejet ned over overlæben. Når han har spist hænger rugbrødsmuler og rester af pålæg,  Grr!

Jeg har sommetider vildt lyst til at binde manden og så studse det overskæg.  :biggrin:
Han er gift,  fatter ikke hun finder sig i det, jeg havde ikke tolereret det.  :girl_mad:

Har ikke noget imod et lille velplejet overskæg.

Puh, og du er nødt til at se på ham hele dagen? Kan du ikke komme med en slags diskret hentydning, når han ligner lidt af et foderbræt ?

Det sidste er jeg også enig i; sådan lidt i stil med ham Errol Flynn ("They Died With Their Boots On", "Dodge City"), han var altså flot - eller måske Preben Mahrt/"Desdicardo"  :girl_haha: 
« Senest Redigeret: Marts 21, 2015, 11:00:34 am af Helleristet »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: Marts 21, 2015, 11:40:48 am »
Spørg Joakim, han har som homoseksuel mand sine helt klare præferencer, når det kommer til de mænd, han skal kysse om omfavne:
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=180.msg3075#msg3075
Midlerne er underordnede.

Anklageren

• Gæst
Bør blondiner have hårnet på, når de dyrker sex?
« Svar #4 Dato: Marts 21, 2015, 12:23:12 pm »
Blondiner ser så rene ud, men ...

Krible-krable: Her lever dine bakterier!

Forskere har lavet et kort over, hvor på kroppen vore bakterier befinder sig, og blondiner har milliarder af bakterier på sig - ikke mindst i håret.

http://politiken.dk/viden/ECE829548/krible-krable-her-lever-dine-bakterier/

To blondiner havde fået arbejde som tømrere og de skulle sætte sternbrædder op på et hus.

De stod begge på et stillads og slog søm i.

Den ene undrede sig over den andens arbejde.

Hun kiggede først på sømmene og enten slog hun dem i eller også smed hun dem over skulderen.

Hvorfor smider du nogle af sømmene væk? ville den anden blondine vide!

Jeg kigger på sømmet og hvis det vender spidsen ind mod huset, slår jeg det i. Vender spidsen mod mig selv kan jeg jo ik' slå det i og så smider jeg det væk!

Den anden blondine tænkte så det knagede og sagde så: "Jeg tror ik' du skal smide de søm væk... jeg tror de er til den anden side af huset!"
« Senest Redigeret: Marts 21, 2015, 01:04:11 pm af Anklageren »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil

Floridor

• Gæst
« Svar #6 Dato: Marts 21, 2015, 01:15:53 pm »
Jaja... - den er god med dig, søde Helle....

Nu bor jeg jo tilfældigvis lige overfor dit badeværelse...  :connie_36: - og her til morgen mødte der mig til min store overraskelse dette syn..!

http://images.beautyworldnews.com/data/images/full/13964/facial-hair.jpeg

- og det var altså (næsten) ikke fordi jeg lurede..! :blind:

:d_sunny: :d_sunny: :d_sunny: :d_sunny: :Laie_48:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 21, 2015, 01:35:57 pm »
Jeg har lidt skæg, men jeg går i bad hver dag, og tror ikke at jeg er en bakteriebombe ud over det sædvanelige.
Men det er helt sikkert vigtigere at bade jævnligt når man har skæg, hvis man ikke ønsker at det bliver fedtet.

Anklageren

• Gæst
Sv: DEN var rigtig god!
« Svar #8 Dato: Marts 21, 2015, 01:56:12 pm »
:biggrin: :biggrin: Den skæggede  dame.  det ligner sgu Helle næsten liige på en prik.  :biggrin: :biggrin:

(Uden fuldskæg)

... og i en meget yngre udgave end hende med  "Mor-nyset", forstår du nok!  :girl_bye2:

popov

• Gæst
« Svar #9 Dato: Marts 21, 2015, 03:00:18 pm »
Skæg er direkte afskyvækkende især hos dem hvor man kan se hvad de har spist i løbet af dagen.  :sick:

På mit job sidder jeg overfor en mand der godt nok kun har overskæg men det hænger uplejet ned over overlæben. Når han har spist hænger rugbrødsmuler og rester af pålæg,  Grr!

Jeg har sommetider vildt lyst til at binde manden og så studse det overskæg.  :biggrin:

Han er gift,  fatter ikke hun finder sig i det, jeg havde ikke tolereret det.  :girl_mad:

Hvad er det med jeres persons fiksering, troede det var kun den stribende som gjorde dette, en overskæg er slet ingen problem og du kysser ham jog ikke
Vær nu mere bekymret over pengesedler og mønter, på alle pengesedler findes der tarm bakterier og kokain rester in størrelses ordre
af ca. 26.000 per note eller mønt, og vasker du dine hænder efter indkøb

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 21, 2015, 03:18:47 pm »

Mon ikke du bare skal lære at se på hele personen fremfor at stirre dig blind på småting.
Min mand har skæg, og det bliver helt naturligt vasket flere gange hver dag i forbindelse med tandbørstning og bad.....
Der ville sikkert være mange, som kunne flere fejl ved dig, som du ville blive fornærmet over at skulle høre om.
Lad dog folk være som de er, klæde sig som de gør osv.
DU skal jo ikke leve sammen med dem.

Evalu

• Gæst
« Svar #11 Dato: Marts 21, 2015, 03:22:27 pm »
Jeg synes ikke, at fuldskæg er værre end langt hår (hos både mænd og kvinder), der dasker ned over/i alting.

En ting, der irriterer mig, er den uskik at man ved ankomsten til store fester skal gå rundt og give hånd til 60 - 70 forskellige mennesker.
Hvor mange vasker  hænder, før de efterfølgende sidder ved forretten og spiser flutes med fingrene eller kaster sig over buffeten?

:LaieA_045:   :sick:
« Senest Redigeret: Marts 21, 2015, 03:24:17 pm af Evalu »

Anklageren

• Gæst
Tankevækkende - at det naturlige menneske kan anses som ulækkert
« Svar #12 Dato: Marts 21, 2015, 03:35:30 pm »
Der må være tale om en form for selvhad, når man opfatter sin egen art på den måde, for fuldskæg betyder jo ikke beskidt.

Der er kun få billeder af den kristne Gud pga. det generelle billedforbud i 2. Mosebog 20,4
 - men på de billeder af Gud - der er - har Gud altid fuldskæg.

Det er svært at finde et billede af Jesus uden fuldskæg,
og der finder vi måske årsagen til, at så mange forlader folkekirken

- for hvem vil tilbede en ulækker person?

Vi må bare konstatere, at der er forskel på opfattelsen af fuldskæg.

Der er også nogen, der er fine på den, når de nærmer sig naturen

- så det er ikke kun menneske arten, der står for skud
« Senest Redigeret: Marts 21, 2015, 03:41:50 pm af Anklageren »

Evalu

• Gæst
Sv: Tankevækkende - at det naturlige menneske kan anses som ulækkert
« Svar #13 Dato: Marts 21, 2015, 04:14:05 pm »
Der må være tale om en form for selvhad, når man opfatter sin egen art på den måde, for fuldskæg betyder jo ikke beskidt.

Der er kun få billeder af den kristne Gud pga. det generelle billedforbud i 2. Mosebog 20,4
 - men på de billeder af Gud - der er - har Gud altid fuldskæg.

Apropos bibelen og fuldskæg, så kan man i Anden Samuelsbog kap 20, v 9-10 læse følgende tankevækkende beskrivelse:
" v9  Joab sagde til Amasa: »Hvordan har du det, broder?« Han greb Amasa i skægget med højre hånd for at kysse ham; v10  men Amasa tog sig ikke i agt for det sværd, Joab havde i hånden, og Joab stak det i maven på ham, så indvoldene væltede ud på jorden. Han døde for et eneste stød."

I dagens Danmark ville det måske virke dæmpende på det overdrevne krammeri mellem alle og enhver, hvis vi genindførte skikken med at gribe en mand i skægget, når han skulle kysses.

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
Forbandede aber - stem nu DANSK FOLKEPARTI alle mand!
« Svar #14 Dato: Marts 21, 2015, 05:59:59 pm »

Kærlig hilsen Albert Johansen
« Senest Redigeret: Marts 21, 2015, 06:03:28 pm af Albert Johansen »