Forfatter Emne: Markant uddannelsesfremgang for unge i Mjølnerparken  (Læst 8775 gange)

Evalu

• Gæst
Sv: Markant uddannelsesfremgang for unge i Mjølnerparken
« Svar #30 Dato: Marts 25, 2015, 09:24:08 am »

Nej, Albert og jeg er ved at lave et nyt parti. Vent bare til I ser partiprogrammet. Det vil lægge alt ned.

Anti-Rød bragte dette billede i en anden tråd; men jeg kunne med det samme se, at det viser formanden og næstformanden i Albert og Carlos nye parti.   :cool:

Anklageren

• Gæst
« Svar #31 Dato: Marts 25, 2015, 10:52:05 am »
Anklager ... Du må da indrømme, folk som bor i mellem og er blandt indvandrere har vel en del værdifuld viden i forhold til de  akademikere der på afstand læser det hele i en bog ?? ...

For ligesom at skrive det kort ...

Det er bare meget forskellig viden.

Hvis man gerne vil vide, om kriminaliteten i ghettoen stiger, når der er stor arbejdsløshed - og falder igen, når der bliver fuld beskæftigelse - så går man ikke hen og spørger en, der bor i ghettoen og kigger på "dem" - for det er tilfældigt, hvad de oplever.

Der kan også være nogen, der bor i et rigere forstadskvarter, som har mange flere erfaringer med indvandrerne (end dem der bor i ghettoen). De arbejder måske i ghettoens skole, hvor alle lømlerne går (+ de andre) - og hvor de er tvunget til komme tæt på "dem" (og oplever trusler - at blive kaldt ludder) - eller noget helt andet.

Samfundet er komplekst, og man bør ikke se ned på andres viden.

Det modsiger også lidt det, jeg hører her, at DF står svagest der, hvor der er flest indvandrere (København og Århus).

Billedet af hvad danskerne mener i ghettoen, er derfor nok mere alsidigt, end man får indtrykket af i debatten - og så falder argumentet: Jeg bor i ghettoen - så jeg har ret - til jorden.
« Senest Redigeret: Marts 25, 2015, 11:01:57 am af Anklageren »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Prøv da at lyt til dig selv
« Svar #32 Dato: Marts 25, 2015, 01:07:39 pm »

Du lever altså i den virkelige vreden, men det gør ingen, der har taget en uddannelse :biggrin:
Tsk Tsk og der er for meget demagog i dig. Gider ikke at tage den med dig: hvem har den længste penis, undskyld uddannelse og jeg tror, du kun er ca 155cm i højden, ellers ville du ikke skabe dig sådan  :biggrin:

Nu forsøger du at gøre det til noget dårligt, når indvandrere tager en uddannelse, og det er vel også dårligt, hvis de ikke gør.
Hold nu op med de små perfide angreb, du altid bruger, for at skabe debat, på dine præmisser. Der er sgu da ingen mennesker der vil fornægte, at uddannelse er en god ting

I det hele taget ser du ned på mange.
Er det muslimer / Indvandrere du mener, for det er de eneste mennesker, jeg har stillet mig kritisk over for på DD

Du rakker også ned på danskere, der har en uddannelse, og du lyder ligesom min egen far gjorde - både med hensyn til indvandrere og danskere, der har taget en uddannelse, så jeg kender godt sådan nogen som dig.
Her er så igen et demagog eks. Nå det er derfor, du er blevet så underlig og vil slås på papiret. En rigtig vinder måske

Du ser også ned på mig, men jeg har boet blandt indvandrere i det sociale boligbyggeri, så jeg kender dem, selvom jeg er flyttet til Grønland. Desuden har jeg også været arbejder i mange år, før jeg tog en uddannelse, så arbejdere kender jeg også.
Må lige møde dig med humor. Hvis du er 155cm i højden, så vil mine 190cm automatisk se ned på dig  :don-t_mention: Det er da vidst 25år siden, du har boet i socialt boligbyggeri, sammen med få indvandrere. Husk nu, få muslimer samlet= god opførsel over for andre folkeslag. Mange muslimer samlet= Dominerende opførsel, over for andre folkeslag.

Nu vil jeg gerne vide, hvordan du er kommet så tæt på indvandrere, som har været på kant med loven, at du ved, hvad de tænker og føler, og om de alle sammen tænker og føler det samme?
Har beskrevet min boform, for dig og det giver mig et langt bedre indblik, i den virkelige verden, at bo sammen med muslimer / indvandrere og iagttage dem på tæt hold. Er da godt klar over dit lille kommende demagog finurligheds trick. Jeg er ikke sammen med kriminelle indvandrere; men ser og holder ørerne åbne og jeg lover dig for, at de råber pralende højt.
Ja, alle fattige / uoplyste folkeslag, bevæger sig kreativt på kanten af loven og det kan jeg godt forstå.

Har forøvrigt ikke lyst til at debattere sådan, vil hellere gå efter bolden

Du skrev ellers: "Har aldrig brugt tid på hypotetiske undersøgelser;" og "Dem der laver undersøgelser, bor heller ikke iblandt indvandrere fra Mjølnerparken / Voldsmose OSV"

Det kalder jeg at rakke ned på dem, der har taget en lang boglig uddannelse - at deres arbejde er så værdiløst, at det ikke er værd at bruge tid på.

Det kalder jeg også at se ned på dem, der har "den slags" uddannelse.

Du kan selv være demagogiske tricks - bolden er - du mener, at de eneste der kan have en kvalificeret mening om indvandrere, er dem der bo i ghettoerne blandt indvandrere (og det udelukker de fleste danskere).

Hvis man er fraflyttet det sociale boligbyggeri igen, er man heller ikke kvalificeret til at have en mening i dine øjne.

Du kan ikke engang se, at du stiller dig selv op på en piedestal.

Mere end fem ud af seks danskere bor uden for ghettoerne, og deres meninger er lige så gode som dine.

He he Anklager, der er sgu gået en god politiker tabt i dig, sådan som du prøver at fordreje debatten.
Lang uddannelse= er man så kvalificeret til at have patent på sandheden.

Alex Ahrendtsen fra DF, tør næsten ikke at skrive DF, med fare for total afsporing af emnet. Alex Ahrendtsen sagde, at han havde læst alle mulige undersøgelser omkring Vollsmose og det blev han endnu mere forvirret af. Alex besluttede, at han selv ville bo i Vollsmose, mener det var 6mdr. Alex var rystet, efter flytningen væk fra mosen.

Statistiske undersøgelser, kan tit og ofte, kun bruges som vejledning, men en demagog forsker som dig, kan vel altid brygge noget sammen.

Mine synspunkter, er vel bare et supplement til debatten og handler ikke om, at se ned på nogen. Teori og praktik, hænger nu engang sammen 

Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Sv: Prøv da at lyt til dig selv
« Svar #33 Dato: Marts 25, 2015, 09:17:52 pm »

Du lever altså i den virkelige vreden, men det gør ingen, der har taget en uddannelse :biggrin:
Tsk Tsk og der er for meget demagog i dig. Gider ikke at tage den med dig: hvem har den længste penis, undskyld uddannelse og jeg tror, du kun er ca 155cm i højden, ellers ville du ikke skabe dig sådan  :biggrin:

Nu forsøger du at gøre det til noget dårligt, når indvandrere tager en uddannelse, og det er vel også dårligt, hvis de ikke gør.
Hold nu op med de små perfide angreb, du altid bruger, for at skabe debat, på dine præmisser. Der er sgu da ingen mennesker der vil fornægte, at uddannelse er en god ting

I det hele taget ser du ned på mange.
Er det muslimer / Indvandrere du mener, for det er de eneste mennesker, jeg har stillet mig kritisk over for på DD

Du rakker også ned på danskere, der har en uddannelse, og du lyder ligesom min egen far gjorde - både med hensyn til indvandrere og danskere, der har taget en uddannelse, så jeg kender godt sådan nogen som dig.
Her er så igen et demagog eks. Nå det er derfor, du er blevet så underlig og vil slås på papiret. En rigtig vinder måske

Du ser også ned på mig, men jeg har boet blandt indvandrere i det sociale boligbyggeri, så jeg kender dem, selvom jeg er flyttet til Grønland. Desuden har jeg også været arbejder i mange år, før jeg tog en uddannelse, så arbejdere kender jeg også.
Må lige møde dig med humor. Hvis du er 155cm i højden, så vil mine 190cm automatisk se ned på dig  :don-t_mention: Det er da vidst 25år siden, du har boet i socialt boligbyggeri, sammen med få indvandrere. Husk nu, få muslimer samlet= god opførsel over for andre folkeslag. Mange muslimer samlet= Dominerende opførsel, over for andre folkeslag.

Nu vil jeg gerne vide, hvordan du er kommet så tæt på indvandrere, som har været på kant med loven, at du ved, hvad de tænker og føler, og om de alle sammen tænker og føler det samme?
Har beskrevet min boform, for dig og det giver mig et langt bedre indblik, i den virkelige verden, at bo sammen med muslimer / indvandrere og iagttage dem på tæt hold. Er da godt klar over dit lille kommende demagog finurligheds trick. Jeg er ikke sammen med kriminelle indvandrere; men ser og holder ørerne åbne og jeg lover dig for, at de råber pralende højt.
Ja, alle fattige / uoplyste folkeslag, bevæger sig kreativt på kanten af loven og det kan jeg godt forstå.

Har forøvrigt ikke lyst til at debattere sådan, vil hellere gå efter bolden

Du skrev ellers: "Har aldrig brugt tid på hypotetiske undersøgelser;" og "Dem der laver undersøgelser, bor heller ikke iblandt indvandrere fra Mjølnerparken / Voldsmose OSV"

Det kalder jeg at rakke ned på dem, der har taget en lang boglig uddannelse - at deres arbejde er så værdiløst, at det ikke er værd at bruge tid på.

Det kalder jeg også at se ned på dem, der har "den slags" uddannelse.

Du kan selv være demagogiske tricks - bolden er - du mener, at de eneste der kan have en kvalificeret mening om indvandrere, er dem der bo i ghettoerne blandt indvandrere (og det udelukker de fleste danskere).

Hvis man er fraflyttet det sociale boligbyggeri igen, er man heller ikke kvalificeret til at have en mening i dine øjne.

Du kan ikke engang se, at du stiller dig selv op på en piedestal.

Mere end fem ud af seks danskere bor uden for ghettoerne, og deres meninger er lige så gode som dine.

He he Anklager, der er sgu gået en god politiker tabt i dig, sådan som du prøver at fordreje debatten.
Lang uddannelse= er man så kvalificeret til at have patent på sandheden.

Jeg siger tværtimod, at man skal lytte til alle.

Citér

Alex Ahrendtsen fra DF, tør næsten ikke at skrive DF, med fare for total afsporing af emnet. Alex Ahrendtsen sagde, at han havde læst alle mulige undersøgelser omkring Vollsmose og det blev han endnu mere forvirret af. Alex besluttede, at han selv ville bo i Vollsmose, mener det var 6mdr. Alex var rystet, efter flytningen væk fra mosen.

Statistiske undersøgelser, kan tit og ofte, kun bruges som vejledning, men en demagog forsker som dig, kan vel altid brygge noget sammen.

Mine synspunkter, er vel bare et supplement til debatten og handler ikke om, at se ned på nogen. Teori og praktik, hænger nu engang sammen 

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Marts 25, 2015, 10:51:08 pm »
Ja selvfølgelig, bare ikke mig.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Også til dig
« Svar #35 Dato: Marts 26, 2015, 01:15:42 am »

Jeg vil ikke benægte, det er et problem, at så mange har svært ved at leve sammen med indvandrere.

Derfor synes jeg også, at vi skal begrænse indvandringen, inden det ender galt.

Indvandringen er gået for hurtig til at danskerne kan følge med, og det skulle nødig ende ligesom på Balkan.

I virkeligheden har næsten alle en grænse for, hvor mange indvandrere der kan være i Danmark (måske bortset fra Tigermanden og nogen få andre) - den grænse er bare forskellig.
« Senest Redigeret: Marts 26, 2015, 01:23:41 am af Anklageren »

popov

• Gæst
« Svar #36 Dato: Marts 26, 2015, 02:44:34 am »

Jeg lytter og læser, og jeg tror at i er tættere på hinanden end i giver udtryk på. :boast:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Også til dig
« Svar #37 Dato: Marts 26, 2015, 10:25:48 am »

Jeg vil ikke benægte, det er et problem, at så mange har svært ved at leve sammen med indvandrere.

Derfor synes jeg også, at vi skal begrænse indvandringen, inden det ender galt.

Indvandringen er gået for hurtig til at danskerne kan følge med, og det skulle nødig ende ligesom på Balkan.

I virkeligheden har næsten alle en grænse for, hvor mange indvandrere der kan være i Danmark (måske bortset fra Tigermanden og nogen få andre) - den grænse er bare forskellig.

Det kan godt være, at danskeren ikke kan følge med indvandringen, tror bare det er omvendt. Eks. Ejbygade, 4 sporet ringvej, 2 biler kører ved siden af hinanden, de 2 biler bremser og holder stille. De spærrer hele vejen og ingen kan komme forbi.
Der sidder 2 nydanskere  i den ene vogn og snakker med 4 nydanskere i den anden. Folk dytter, ind til de ser, hvem det er og så bliver danskeren, stille holdende bagved de 2 biler, indtil de kører (ca5min).

Et lille eks. men der er utallige eks. som jeg nok skal skåne jer for. Mange muslimer samlet= dominering af andre folkeslag.