Forfatter Emne: Bare fordi jeg kan  (Læst 3230 gange)

popov

• Gæst
Sv: Bare fordi jeg kan
« Svar #15 Dato: Marts 22, 2015, 01:39:25 am »
- jeg forstår ikke helt dit svar.... - eller sagt med andre ord:  - 'Chan eil fhios agam'...;O)))  :help:

:Laie_48:

Fair nok
Du virker som et seriøst mand, faktisk vil jeg placere dig med hensyn til dit navn Floridor i Bettancourt , Fr

Hvis du ikke kan google dig til mit svar, og har vanskeligt med at forstå keltisk vil jeg hjælpe dig lidt med et riddle.
Min bror Antonie ...... ""efternavn (prikker)  + eller - 2 bogstaver""  han er lidt meget kendt, et år ældre, ligesom mig næsten ingen hår og han elsker musik, han Piano, mig trompet - han rejser mere end mig, men i den omvendte retning.

Han er filantrop, men mindre end mig, han elsker være samme sted hele livet hvor jeg er globe trotter,  han er gift en gange hvor jeg har prøvet det to gange, han elsker limelight og jeg håder samme.

Nu har jeg fortalt hvor jeg er fra, nu må du godt giv lidt om dit liv.
God weekend

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Marts 23, 2015, 12:11:34 am »
BNP er højere i USA - købekraften er højere. Arbejdsløsheden lavere i USA end i Europa (i hvert fald før finanskrisen).

Jobs som at stå oppe på gadehjørnet med et skilt der viser vej til en burgerbar.

Citér
I øvrigt må du forklare mig, hvad det har med debatten om indvandring at gøre, at USA har valgt en større ulighed?

Du hævdede at USA er verdens rigeste land og at multietnicitet ikke er hindring for landets rigdom. Jeg gør opmærksom på at USA satme også er yderst dysfunktionelt - uden at jeg nødvendigvis mener at det skyldes dets multietnicitet.

Men det er nu en smagsdom. Jeg synes USA er et afskyeligt og perverteret land og samfund.
.
Citér
Under WW2 var USA også multietnisk, så jeg ved ikke, hvor du har det fra.

Andelen anglo-amerikanere er faldet siden WWII.

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

popov

• Gæst
« Svar #17 Dato: Marts 23, 2015, 04:17:17 am »
Jeg har lidt hade love relationship med US, jeg kan godt din pointe, men du tager fejl med hensyn til de personer som zombie agtigt står på hver gade hjørnet og viser vejen ti hvad det nu er.

Det er minimum wage, hvis de ellers får det, men der er trængsel til den slags jobs, og mange er temmeligt stolt af at stå der som en idiot og råbe op om noget.
Her its also called et cushion job, u dont think and just do, and they pay you for doing nothing.

Carlo, men kan bare ikke sammenligne USA med EU, mentaliteten er fuldstændigt  forskellige, de fattige er stolt af deres fattigdom,  politie betjente eller brandmand er lige med Gud, mennesker her har respekt  for de fattige, og alle har lov at være en idiot uden at nogen ligger mærke til det.
Vi har prøvet idag at forstå den Russiske mentalitet, og det er ikke nemt, dog kunne vi godt forstå hvorfor når man holder det op i lyset af den mentalitet som bliver formet i fægsel efter lang tid at være der.

USA er anderledes e n d Russia, men mennesker er helt sikker de samme selvom de er i krig mod hinanden

Nu vil nr 2 største firma Wal markt ændre minimum wage med 1,5 kr. Og man skulle tro det er noget stort her i landet, men det er slet ikke nyheder her, selvom der arbejder over to million i firmaet, de er bare funny her.

BNP er højere i USA - købekraften er højere. Arbejdsløsheden lavere i USA end i Europa (i hvert fald før finanskrisen).

Jobs som at stå oppe på gadehjørnet med et skilt der viser vej til en burgerbar.

Citér
I øvrigt må du forklare mig, hvad det har med debatten om indvandring at gøre, at USA har valgt en større ulighed?

Du hævdede at USA er verdens rigeste land og at multietnicitet ikke er hindring for landets rigdom. Jeg gør opmærksom på at USA satme også er yderst dysfunktionelt - uden at jeg nødvendigvis mener at det skyldes dets multietnicitet.

Men det er nu en smagsdom. Jeg synes USA er et afskyeligt og perverteret land og samfund.
.
Citér
Under WW2 var USA også multietnisk, så jeg ved ikke, hvor du har det fra.

Andelen anglo-amerikanere er faldet siden WWII.
« Senest Redigeret: Marts 23, 2015, 04:33:42 am af popov »