Forfatter Emne: Tyske lærere må igen bære tørklæde  (Læst 17029 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Tyske lærere må igen bære tørklæde
« Dato: Marts 15, 2015, 08:20:08 am »
Først blev det forbudt for muslimske lærere at bære tørklæde, men nu har den tyske forfatnings-domstol ophævet forbuddet.

http://www.dr.dk/nyheder/ligetil/dagens_fokus/udland/2015/03/tyske_laerere_maa_igen_boere_toerklaede.htm

De Radigale vil nok overveje dette til de Danske lærere - at få en BURKA eller en grim hæklet HAT!!!!

Andefar køber nok 1000 dusin og den middelmådige tiggerklovn ditto - så er der hat og andet shit til deres Khalifatiske drømme!

:bad: :JC-ROFL: :Laie_5:

Anklageren

• Gæst
Hvorfor er du så bange for frihed?
« Svar #1 Dato: Marts 15, 2015, 11:10:11 am »
Du har det til fælles med jihadisterne, at du vil tvinge os til at leve på en måde, så vi bliver lykkelige (og bruge statsmagten til at tage vores frie vilje fra os - om nødvendigt).

Anklageren

• Gæst
Det er det samme overalt i verden
« Svar #2 Dato: Marts 15, 2015, 11:47:22 am »
Problemet med dig det er at du er blind som alle de andre islam fedterøve.

Nemt nok at sidde på Grønland eller hvor du nu sidder og vurdere hvordan vi andre har det.

I alle demokratiske lande er der religionsfrihed, og det har kun lidt at gøre med at forsvare islam, for det omfatter selvfølgelig Jehovas Vidner, Pinsemission osv.

Det har mere at gøre med, at vi ikke vil have diktatur og rettigheder i Danmark, som modsvarer dem de har i Saudi Arabien.

Om man er den ene - eller den anden slags fundamentalist - kan være et fedt.

Det er netop de frihedsrettigheder vi har i grundloven, som gør vores samfund bedre.

Jihadisterne er grundlovsmodstandere, og derfor uønskede i Danmark, men vi har desværre også vores hjemmedyrkede grundlovsmodstandere.

« Senest Redigeret: Marts 15, 2015, 12:00:21 pm af Anklageren »

Smukkehelle

• Gæst
Citér
Problemet med dig det er at du er blind som alle de andre islam fedterøve.

Minicamp; det er sandt, at det er et stort problem, at så mange er blinde og vel også ligeglade. Uvidenheden om, hvad sløret betyder, er en af islams mange sejre de senere år - efter salamimetoden.
Det er da ellers ikke svært at finde ud af, hvad meningen er med det.

Anvendelsen af forskellige former for tilsløring, burka, niqab eller tørklædet  er den samme alle vegne. Det er symbolet på, at Koranen skal tages bogstaveligt og på shariaen.
Især i sura 33.59 finder muslimerne deres baggrund for tilsløringen:

"O Profet! Sig til dine hustruer, deres døtre og de troende kvinder, at de skal dække sig helt med deres ydre klædning. Det er det bedste for dem, så de kan kendes og ikke generes (forulempes)."  Sløret er symbolet på, at de er "RENE" - modsat mig.
Se http://ww.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=613
og http://islam-natmus.e-museum.dk/tema_3/aba.asp

Det er klart, at under islams bestandige fremmarch i Vesteuropa er deres førere meget interesseret i, at man "viser flaget" i gaderne. Derfor er brugen af tørklæder (hejab) i vesten også blevet finansieret og fremmet af Iran gennem udbetaling af "slørpenge" gennem islamiske kulturcentre. Enhver brug af det islamiske tørklæde i f.eks. Danmark er således en diskrimination af den ikke-muslimske kvinde, som anses for mindreværdig, uren og et tilladeligt offer for seksuelle overgreb.

Mange husker, at islams angreb på vort samfund er blevet ført på talrige måder. Sløret er her ført i front ved at islam-piger ansøger om job, hvor sløret ikke er del af virksomhedens ensartede beklædning, typisk supermarkeder (kasseekspedienter). Når så de fik afslag (Magasin 2000), gik de rettens vej med skrigeri om "racisme" - og resultatet er velkendt. Ofte vil de slet ikke have jobbet - det var jo ikke det, der var dagsordenen.

Føtex´ barriere faldt trist nok også for et par år siden. Jeg handler af og til i den nærmeste af kædens butikker, men som så mange går jeg i en bue uden om den kasse, hvor man - særlig om lørdagen - placerer en tilhyllet pige. Venter gerne, til der er ledigt ved en kasse betjent af en dansker. For hvorfor skulle jeg handle med en pige, der symboliserer, at jeg er uren og mindre værd end hende?

Jeg bliver jævnligt vred, når jeg hører, at det "da ikke er noget at hidse sig op over 30 gram tekstil!"
Og fristes til at spørge, hvor mange gram et stykke tekstil som et nazi-armbind så vejer?

« Senest Redigeret: Marts 15, 2015, 05:00:09 pm af Helleristet »

Anklageren

• Gæst
Hjælpeløst rasende over Anders Fogh Rasmussen?
« Svar #4 Dato: Marts 15, 2015, 06:03:32 pm »
"Det er voldsomt, som det kan hidse gemytterne op at se muslimske kvinder bære tørklæde. Lad dog dem om det. Lad det velkendte danske frisind sikre retten til at klæde sig, som man vil - også i det offentlige rum," sagde Fogh.

Den der med, at det skulle være islams håndlangere, som er imod et tørklædeforbud holder ikke en meter, for Fogh og Venstre har været langt fremme i kampen imod islamisme.

Det skyldes simpelthen, at tvang i påklædningen ikke hører hjemme i den frie verden, for så er vi ikke bedre end islamisterne, og det ændrer intet at hykle solidaritet med muslimerne - som man i øvrigt har noget tilovers for.

« Senest Redigeret: Marts 15, 2015, 06:10:22 pm af Anklageren »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Tyske lærere må igen bære tørklæde
« Svar #5 Dato: Marts 15, 2015, 06:03:50 pm »
Mini ... Det med liken ...

Det kan du også efter en time ...  :wink:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Hjælpeløst rasende over Anders Fogh Rasmussen?
« Svar #6 Dato: Marts 15, 2015, 06:06:54 pm »
"Det er voldsomt, som det kan hidse gemytterne op at se muslimske kvinder bære tørklæde. Lad dog dem om det. Lad det velkendte danske frisind sikre retten til at klæde sig, som man vil - også i det offentlige rum," sagde Fogh.

Den der med, at det skulle være islams håndlangere, som er imod et tørklædeforbud holder ikke en meter, for Fogh og Venstre har været langt fremme i kampen imod islamisme.

Det skyldes simpelthen, at tvang i påklædningen ikke hører hjemme i den frie verden, for så er vi ikke bedre end islamisterne.

Nåja... Vi kan jo bare gøre ligesom vi plejer, ikke Anklager ?? ...   :rolleyes::wink:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Anklageren

• Gæst
Taberne i tørklædedebatten
« Svar #7 Dato: Marts 15, 2015, 06:18:39 pm »
Mini ... Det med liken ...

Det kan du også efter en time ...  :wink:

Derimod kan han ikke få et dansk tørklædeforbud, fordi den danske befolkning er imod tvang i den slags sager.

Hver femte føler sig generet af at blive betjent af kvinder med muslimsk tørklæde i butikker, og det lille mindretal skal ikke bestemme.

Et stort flertal - 61 procent - siger, at de ikke føler sig generet, og kun godt ni procent føler sig i ringe grad generet, så kampen om tørklædet er afgjort efter mange års debat, og det ville klæde taberne at tage det til efterretning, så det store flertal slipper for deres evindelige gentagelser.

Dansk Supermarked har forlængst indset hvor vinden blæser hen blandt kunderne, og åbnede for to år siden mulighed for at bære tørklædet som hovedbeklædning i kundevendte funktioner.

Hvad nytter det at blive ved med at kværulere efter så mange års forløb?

http://www.dagens.dk/politik/hver-femte-er-imod-t%C3%B8rkl%C3%A6de-piger-i-butikker
« Senest Redigeret: Marts 15, 2015, 06:27:42 pm af Anklageren »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 15, 2015, 06:53:14 pm »
Man må nok sige at tørklædet er kommet for at blive det ville jo også være forskelsbehandling men så må andre trosretninger jo også bære deres kalot, davidsstjerne, kors og thors hammer i det offentlige rum,  :d_sunny:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.6%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Anvendelsen af forskellige former for tilsløring, burka, niqab eller tørklædet  er den samme alle vegne. Det er symbolet på, at Koranen skal tages bogstaveligt og på shariaen.
Især i sura 33.59 finder muslimerne deres baggrund for tilsløringen:

"O Profet! Sig til dine hustruer, deres døtre og de troende kvinder, at de skal dække sig helt med deres ydre klædning. Det er det bedste for dem, så de kan kendes og ikke generes (forulempes)."  Sløret er symbolet på, at de er "RENE" - modsat mig.

Groft racistisk. Og ikke bare en enkelt muslim, men selve islam er groft racistisk.

Citér
Enhver brug af det islamiske tørklæde i f.eks. Danmark er således en diskrimination af den ikke-muslimske kvinde, som anses for mindreværdig, uren og et tilladeligt offer for seksuelle overgreb.

Fuldstandigt rigtigt.

Citér
Føtex´ barriere faldt trist nok også for et par år siden. Jeg handler af og til i den nærmeste af kædens butikker, men som så mange går jeg i en bue uden om den kasse, hvor man - særlig om lørdagen - placerer en tilhyllet pige. Venter gerne, til der er ledigt ved en kasse betjent af en dansker. For hvorfor skulle jeg handle med en pige, der symboliserer, at jeg er uren og mindre værd end hende?

Sådan cirka har jeg det også. Eller handler et sted, hvor der ikke er muslimske tørklæder.

Citér
Jeg bliver jævnligt vred, når jeg hører, at det "da ikke er noget at hidse sig op over 30 gram tekstil!"

Glistrup sagde engang at en muslimsk kvindes underliv er en langsomt eksploderende atombombe over vor kultur. Uanset hvad man synes om ham så kan det godt være han har en pointe der.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
sludder Carlo
« Svar #10 Dato: Marts 15, 2015, 10:08:15 pm »

Glistrup sagde engang at en muslimsk kvindes underliv er en langsomt eksploderende atombombe over vor kultur. Uanset hvad man synes om ham så kan det godt være han har en pointe der.

Nu læser helle-multialias nok koranen oftere end mange muslimer, men lad det nu ligge, at I ikke kender meget til den religion.

Hvis man ikke engang ved, hvem der ansætter en imam, og hvad han får i løn, så skal man ikke opkaste sig til ekspert i islam.

Du har før været inde på at muslimerne får mange børn, men du ved ikke meget om det, kan jeg forstå.

På Glistrups tid var det noget andet, for det forandrer sig ligesom danskernes fertilitet.

Lad os så se på de rigtige tal (ifølge Undervisningsministeriet):

Fertiliteten i Afrika syd for Sahara, hvor beboerne hovedsagelig er kristne, er faldtet fra 6,7 i 1980 til 5,1 i 2008.

Fertiliteten i Mellemøsten og Nordafrika, hvor beboerne er muslimer, er faldet fra 6,3 i 1980 til 2,7 i 2008.

http://udviklingstal.um.dk/da/tematiske-indgange/befolkning-levevilkaar-areal/befolkning/generel-fertilitet/

I Pakistan er fertiliteten faldet fra 6,4 i 1980 til 3,2 i 2010 (ifølge Globalis).

http://www.globalis.dk/Lande/Pakistan/%28show%29/indicators/%28indicator%29/185

Virkeligheden ser altså meget anderledes ud end den opfattelse, som du absolut må have fra islamofoberne, som ikke er i stand til at udvikle sig sammen med virkeligheden, når først de har fået noget i hovedet :biggrin:

Årsagen er den åbenlyse, at det blandt islamofoberne indbyrdes er STRENGT FORBUDT at sige noget, der kan tolkes positivt i udviklingen inden for islam (der er absolut ingen ytringsfrihed blandt islamofober).

Hvis der skulle være en islamofob, som forsigtigt pipper om at muslimers fertilitet ellers falder hurtigt U-HA-DA-DA - og så bliver de ellers udstødt af menigheden  :ermm: :MG_229: :girl_devil:

Det er ellers helt tydeligt for almindelige fordomsfrie danskere, at muslimerne føder MEGET færre børn, end de tidligere har gjort.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.6%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: sludder Carlo
« Svar #11 Dato: Marts 16, 2015, 01:21:46 pm »
Hvis man ikke engang ved, hvem der ansætter en imam, og hvad han får i løn, så skal man ikke opkaste sig til ekspert i islam.

Jamen, jeg er ligeglad med deres gøren og laden.

Citér
Du har før været inde på at muslimerne får mange børn, men du ved ikke meget om det, kan jeg forstå.

På Glistrups tid var det noget andet, for det forandrer sig ligesom danskernes fertilitet.

Lad os så se på de rigtige tal (ifølge Undervisningsministeriet):

Fertiliteten i Afrika syd for Sahara, hvor beboerne hovedsagelig er kristne, er faldtet fra 6,7 i 1980 til 5,1 i 2008.

Fertiliteten i Mellemøsten og Nordafrika, hvor beboerne er muslimer, er faldet fra 6,3 i 1980 til 2,7 i 2008.

http://udviklingstal.um.dk/da/tematiske-indgange/befolkning-levevilkaar-areal/befolkning/generel-fertilitet/

I Pakistan er fertiliteten faldet fra 6,4 i 1980 til 3,2 i 2010 (ifølge Globalis).

http://www.globalis.dk/Lande/Pakistan/%28show%29/indicators/%28indicator%29/185

Jeg bruger CIA-factbook til sådan noget + det løse. Jeg vidste godt at i Tunesien, Iran og Tyrkiet er fertiliteten så lav at de ikke kan opretholde deres egen befolkning.

Men sådan noget her:

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/02/17/200329.htm

Befolkningseksplosion i Ægypten som ikke har et dyrkbart areals større end Jylland.

Og sådan noget her.

http://www.thetimes.co.uk/tto/news/uk/article1937685.ece

"Muslim population ‘rising 10 times faster than rest of society’"

Skyldes det ikke bare overfertilitet, men også systematisk indgifte og kædeindvandring hvor lejlighed gives. I DK er muslimernes antal vokset fra 0 til mindst 200 000 på 50 år.

Når det går knap så hurtigt nu, skyldes det nogle særdeles skrappe love. + nedsat fertilitet.

Citér
Årsagen er den åbenlyse, at det blandt islamofoberne indbyrdes er STRENGT FORBUDT at sige noget, der kan tolkes positivt i udviklingen inden for islam (der er absolut ingen ytringsfrihed blandt islamofober).

Jeg kan godt finde ud af at hade muslimer inderligt af egen drift og uden højrenationales mellemkomst. Muslimer er bare så snotdumme.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Smukkehelle

• Gæst
« Svar #12 Dato: Marts 16, 2015, 02:29:43 pm »
Citér
Man må nok sige at tørklædet er kommet for at blive det ville jo også være forskelsbehandling men så må andre trosretninger jo også bære deres kalot, davidsstjerne, kors og thors hammer i det offentlige rum,  :d_sunny:

Det kan du jo sige, men de jødiske og kristne symboler signalerer jo ikke noget farligt. Det gør tørklæde-ideologien, så det hører mere sammen med hammer og segl, "Che" Guevara-baretter og nazistiske hagekorsflag. Tørklæde-ideologien vil jo erobre land. Dens "soldater" er kommet for først at indynde sig og siden skære vore halse over.
Må jeg forære dig et godt citat:

"Vi ved, et fjeld kan sprænges
og tvinges kan en elv,
men aldrig kan et folk forgå,
som ikke vil det selv."

(Valdemar Rørdam.)

Det er ikke deres land, og det er op til os, om "tørklædet er kommet for at blive" eller ej. You see!   :Laie_50:

Anklageren

• Gæst
Jeg ved godt, du hader muslimer
« Svar #13 Dato: Marts 16, 2015, 03:21:44 pm »

Jeg kan godt finde ud af at hade muslimer inderligt af egen drift og uden højrenationales mellemkomst. Muslimer er bare så snotdumme.

Det kan man ikke undgå at vide.

Fertiliteten i Mellemøsten og Nordafrika, er faldet fra 6,3 i 1980 til 2,7 i 2008 - og det er så et gennemsnit for hele området.

Det kunne Glistrup jo ikke vide ville ske.

Selvfølgelig er der nogen steder, der ligger højere end gennemsnittet - og nogen der ligger lavere. Det kan ikke være anderledes.

« Senest Redigeret: Marts 16, 2015, 03:48:36 pm af Anklageren »

Anklageren

• Gæst
« Svar #14 Dato: Marts 16, 2015, 04:05:10 pm »
Citér

Det kan du jo sige, men de jødiske og kristne symboler signalerer jo ikke noget farligt. Det gør tørklæde-ideologien, så det hører mere sammen med hammer og segl, "Che" Guevara-baretter og nazistiske hagekorsflag. Tørklæde-ideologien vil jo erobre land. Dens "soldater" er kommet for først at indynde sig og siden skære vore halse over.
Må jeg forære dig et godt citat:

"Vi ved, et fjeld kan sprænges
og tvinges kan en elv,
men aldrig kan et folk forgå,
som ikke vil det selv."

(Valdemar Rørdam.)

Det er ikke deres land, og det er op til os, om "tørklædet er kommet for at blive" eller ej. You see!   :Laie_50:

... Kommet for at skære vores halse over - du virker ikke normal.