Forfatter Emne: Løkke - nej til fadøl og fadbamse?  (Læst 2082 gange)

Vintersne

• Gæst
Løkke - nej til fadøl og fadbamse?
« Dato: Marts 11, 2015, 09:26:33 am »
Løkke - nej til fadøl og fadbamse?

http://politik.tv2.dk/2015-03-11-medie-loekke-censurerer-fadoel-paa-sin-facebook

"Ifølge lektor i politisk kommunikation på Københavns Universitet, Klaus Kjøller, udsender det et signal om desperation.

- Det virker en smule ynkeligt og desperat, at han under ingen omstændigheder vil associeres med fadbamser på Facebook, når han udadtil i medierne ofte kører en ydmyg linje, hvor han understreger, at han laver fejl og ikke er perfekt, siger han til metroxpress og fortsætter:

- Samtidig er det egentlig forståeligt nok, for Venstre ønsker ikke en debat om et betændt emne, og ved at fjerne de her ord, fjerner de også muligheden for, at emnet overhovedet bliver berørt."

Der var engang - sådan begynder alle gode eventyr - at det var in, at drikke en fadbamse med Løkke!

I dag er det fy ord, at bruge disse ord på Løkkes officielle politiker-side?

Det er åbenbart ikke længere in, at drikke en fadbamse med ham?

Måske skulle man hellere drikke en fadøl med Kristian Thulesen-Dahl?

Hvad mener du?

Floridor

• Gæst
Øl-fra-fustage-i-glas-teddybjørn...?
« Svar #1 Dato: Marts 11, 2015, 11:56:24 am »
Det er hermed FORBUDT for 'Din Debat's brugere NOGENSINDE at nævne at jeg har en ualmindelig, kæmpestor næse...!!!!

INGEN må komme med hentydninger til størrelsen på min næse - jeg forbyder AL omtale af min næse..!

- så fra og med IDAG må INGEN omtale min næse - ikke engang ordet 'stor' må anvendes nærmere end 4 indlæg fra mine...!

Jeg bliver arrig hvis man omtaler min MEGET store næse - så det skal man altså ikke bryde sig om...!

Jeg KLAGER hvis I siger eet eneste ord om min enorme snude...!!!

- (så..! - Nu har jeg vist lavet samme kvajert som Løkke-drengen)...

Nu vil man da NETOP forsøge at smide alverdens andre øl-ord op på mandens FB-side.... - sin sunde tørst kan han da ikke løbe fra... - men, er den jo nok heller ikke værre end så mange andres...

- men det dér var vist noget af et selvmål, Løkke......

Nå, men heldigvis er jeg gammel nok til at erindre adskillige andre tørstige Christiansborg-sjæle gennem årene... fra alle sider af salen... :JC_cheers:

:Laie_48:

« Senest Redigeret: Marts 11, 2015, 12:03:21 pm af Floridor »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    80.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Lille Lars fra Græsted
« Svar #2 Dato: Marts 11, 2015, 02:26:19 pm »
Det gik galt med markedsføringen af den meget folkelige Lille Lars - som elskede fadøl - fordi det samme folk havde svært ved at få billedet til at passe med en, der helst vil rejse på første klasse, der byder på ægte kaviar og dyr champagne.

For ikke at forvirre stemmekvæget yderligere, er Lille Lars blevet til Store Lars, som er for fin til fadøl (og gemmer flaskerne i skabet under barbergrejet, og spiser pebermyntepastiller, hvis han går på druk).
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Lidt uden for tråden ... :)
« Svar #3 Dato: Marts 11, 2015, 02:46:30 pm »
Indlæg Nr. 1000,  Anklager ... Nu er det lige før du får førertrøjen på ...  :wink:
« Senest Redigeret: Marts 11, 2015, 02:50:08 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Øl-fra-fustage-i-glas-teddybjørn...?
« Svar #4 Dato: Marts 11, 2015, 02:48:11 pm »
Det er hermed FORBUDT for 'Din Debat's brugere NOGENSINDE at nævne at jeg har en ualmindelig, kæmpestor næse...!!!!

INGEN må komme med hentydninger til størrelsen på min næse - jeg forbyder AL omtale af min næse..!

- så fra og med IDAG må INGEN omtale min næse - ikke engang ordet 'stor' må anvendes nærmere end 4 indlæg fra mine...!

Jeg bliver arrig hvis man omtaler min MEGET store næse - så det skal man altså ikke bryde sig om...!

Jeg KLAGER hvis I siger eet eneste ord om min enorme snude...!!!

- (så..! - Nu har jeg vist lavet samme kvajert som Løkke-drengen)...

Nu vil man da NETOP forsøge at smide alverdens andre øl-ord op på mandens FB-side.... - sin sunde tørst kan han da ikke løbe fra... - men, er den jo nok heller ikke værre end så mange andres...

- men det dér var vist noget af et selvmål, Løkke......

Nå, men heldigvis er jeg gammel nok til at erindre adskillige andre tørstige Christiansborg-sjæle gennem årene... fra alle sider af salen... :JC_cheers:

SÅ må man heller ikke sige "storsnudet" mere ???? ...  :biggrin:
« Senest Redigeret: Marts 11, 2015, 02:52:51 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Floridor

• Gæst
Æv-bæv, Grisetryne....!!
« Svar #5 Dato: Marts 11, 2015, 03:28:51 pm »
Altså....!!!

Det er altså regulært voksenmobberi, Hr. Grisehandler...!!! - der ER allerede trykket på jamre-knappen....!! :dwarf: :hunter: :Laie_34:

- men det ender vel nok med at du kun får en - næse...... :sorry:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    80.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Jeg har altid sådan ønsket at blive NUMMER 1
« Svar #6 Dato: Marts 11, 2015, 03:51:41 pm »
Indlæg Nr. 1000,  Anklager ... Nu er det lige før du får førertrøjen på ...  :wink:

Da jeg lå ved radiokædekompagniet i Langelandsgade, kunne jeg kun bliver nummer to eller tre til FUT om morgenen, fordi der var en sportsidiot i kompagniet, som jeg ikke kunne slå - og den slags er skideirriterende.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Campanule

• Gæst
Sv: Lidt uden for tråden ... :)
« Svar #7 Dato: Marts 11, 2015, 06:48:17 pm »

Sådan lige en sidebemærkning - I "gamle dage" fik vi lov til at vælge en titel, når vi nåede 1.000 indlæg. Jeg troede ikke, der var nogen, der talte mere :-)

Det er skønt, der er liv herinde.

Fadøl - hm! Jeg tror ikke liiige, der er nogen af politikerne, jeg kunne tænke mig at drikke en fadøl med. Tænk hvis de er, som jeg tror...

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
Sv: Løkke - nej til fadøl og fadbamse?
« Svar #8 Dato: Marts 11, 2015, 07:19:22 pm »
Nu er det jo, så vidt jeg  ved, ejeren af en fb-side der suverænt bestemmer hvem de gider "høre" på. Det benytter LLR sig af. Ganske som tusindvis af andre sikkert gør.
Det man egentlig burde tale om, er om det er så skidesmart at alle og enhver skal flintre rundt på fb, i stedet for at yde noget fornuftigt!

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Løkke - nej til fadøl og fadbamse?
« Svar #9 Dato: Marts 12, 2015, 01:12:33 pm »
Det man egentlig burde tale om, er om det er så skidesmart at alle og enhver skal flintre rundt på fb, i stedet for at yde noget fornuftigt!

Sådan cirka har jeg det også. Intet i verden kan da være så ligegyldigt, som spørgmålet om hvorvidt LLR har drukket sig en fadøl
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."