Forfatter Emne: Se hvilke læskedrikke der feder mest  (Læst 1484 gange)

Kenneth

• Gæst
Se hvilke læskedrikke der feder mest
« Dato: Juli 01, 2012, 01:19:34 am »
Går du rundt og tror, at den klassiske Coca-Cola er den mest fedende læskedrik, så kan du godt tro om igen.

http://go.tv2.dk/articledag/id-51427780:se-hvilke-læskedrikke-der-feder-mest.html?forside

Det er ret vildt, at dem der ser sunde ud, er så usunde..

Offline sun^lady

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Se hvilke læskedrikke der feder mest
« Svar #1 Dato: Juli 01, 2012, 03:40:02 pm »
Det kan vel ikke komme som den store overraskelse, at der er masser af sukker i den type læskedrikke.
Hvad er der i vejen med ganske alm. postevand, når man er tørstig en varm sommerdag? Det læsker og køler meget mere end alskens kunstigt bras.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 02, 2012, 06:42:35 am »
Hvad er der i vejen med ganske alm. postevand, når man er tørstig en varm sommerdag? Det læsker og køler meget mere end alskens kunstigt bras.

Det spørger jeg også mig selv. Og hvad så med alt det kildevand på flaske, som oftest importeret fra langt pokker i vold. Helst skal det hedde noget fransk, for at folk synes det er drikkeligt. At dømme efter hvad folk hælder i store emballager i deres indkøbsvogn og betaler dyrt for. Hmmmmm???????

Det er forkyndt vidt og bredt, at det hverken er renere eller mere lødigt end almindeligt vand vi tapper fra vandhanen.

Jeg var inde på det i det gamle forum, i min noget diktatoriske tråd om sundhedspolitik. Kapitalkræfterne har fat om testiklerne på forbrugerne.

og så den enorme miljøbelastning det må være, først at pumpe vandet op af franske, eller andet, undergrund, for derefter at transportere det med lastbiler til vore egne, hvor forbrugerne så transporterer det i deres biler til forbrugsstedet.

Vor dekadente kultur.................................

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #3 Dato: Juli 02, 2012, 08:47:08 am »
Det er faktisk lidt vildt og viser jo bare at det godt kan betale sig at kigge varedekarationer (hvis man ellers akn gennemskue dem) når man gerne vil kigge lidt på helbred og vægt.

Ang postevand.. jeg er så en af dem der ikke rigtigt kan med det.... og jeg kan godt smage forskel på det fra hanen og det på flaske og det sidste drikker jeg hellere end gerne....

Måske fordi der er ret meget kalk i vandet hos os?
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline sun^lady

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 02, 2012, 09:07:01 am »
Det er faktisk lidt vildt og viser jo bare at det godt kan betale sig at kigge varedekarationer (hvis man ellers akn gennemskue dem) når man gerne vil kigge lidt på helbred og vægt.

Ang postevand.. jeg er så en af dem der ikke rigtigt kan med det.... og jeg kan godt smage forskel på det fra hanen og det på flaske og det sidste drikker jeg hellere end gerne....

Det er et spørgsmål om vane. Jeg kunne heller ikke fordrage postevand, før i tiden. Men nu drikker jeg det glad og gerne. Koldt fra køleskabet, er det altså det bedste til at slukke tørsten med. Kan man ikke så godt li' smagen, kan man jo bare smide en skive citron eller to i, når man sætter en kande på køl.

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #5 Dato: Juli 05, 2012, 08:45:18 am »

Det er et spørgsmål om vane. Jeg kunne heller ikke fordrage postevand, før i tiden. Men nu drikker jeg det glad og gerne. Koldt fra køleskabet, er det altså det bedste til at slukke tørsten med. Kan man ikke så godt li' smagen, kan man jo bare smide en skive citron eller to i, når man sætter en kande på køl.

Ork, det er prøvet.... hjalp ikke....
Jeg giver nu også glad og gerne de 3-4 kr for en to-liters :)
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning