Forfatter Emne: Hvorfor ingen aktivitet?  (Læst 2720 gange)

Gunsmoke44

• Gæst
Hvorfor ingen aktivitet?
« Dato: Marts 02, 2015, 06:56:35 pm »
Hej, jeg er vist kommet ind på Din-debat i et "vadested"?
Tidligere på dagen skrev medlemmet Trådløse-Anna i shoutboxén foroven:
"Der sker vist i det hele taget ikke noget her på debatten for øjeblikket."

Nej, men det fik jeg ellers indtryk af flere gange i december - januar, hvor der for mig at se var "knald på" og langt mest i positiv betydning.
Men nu, hvor jeg har meldt mig ind, ser jeg til min forbavselse, at der med Annas ord ikke sker noget for øjeblikket.

Jeg er ny, og det tilkommer ikke mig at komme med et bud på hvorfor. Men kunne det ikke være værd at skrive lidt om, hvordan der kunne blive aktivitet igen?

Tak til Anna for at skrive det.
For hvis man som jeg har set debatten her for en-to måneder siden, undrer man sig.

Ønsker en god aften til brugerne.  :hi (2):

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Hvorfor ingen aktivitet?
« Svar #1 Dato: Marts 02, 2015, 07:22:54 pm »
Fordi det eneste der dominerer her, er muslimhad.
Beklageligvis.
Men du er da velkommen til selv at oprette emner, som du mener er debatværdige.
Velkommen til.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Hvorfor ingen aktivitet?
« Svar #2 Dato: Marts 02, 2015, 07:24:43 pm »
Gunsmoke-

Jep! tak - Og for din skarpsindighed får du lige en `like´ herfra og et velkommen til - grunden til at der var så meget `knald´ på omtalte tidspunkt var at den såkaldte muslim debat kørte for fuld skrue men nu har flere af de involverede meldt sig  ud i vrede,

Alle de ny medlemmer kom for det meste fra `soldebatten´ og i starten gik det jo fint med debat men så gik der jo for meget muslim i det og de gamle medlemmer her af Din-debat.dk så måbende til mens krigen udviklede sig.  Man kan sige at det var en krig mellem rød og blå blok som rasede her men nu er her pludselig stille - Men hvor længe?
« Senest Redigeret: Marts 02, 2015, 07:41:38 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Hvorfor ingen aktivitet?
« Svar #3 Dato: Marts 02, 2015, 07:37:54 pm »
Du glemte liige at fortælle at der var en bestemt slange her i Paradiset der var skyld i balladen ... (jeg nævner ingen navne alle ved jo hvem jeg mener) ...  :sad:
« Senest Redigeret: Marts 02, 2015, 07:51:22 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 02, 2015, 07:50:23 pm »
Du glemte liige at fortælle at der var en bestemt slange her i Paradiset der var skyld balladen ... (jeg nævner ingen navne alle ved jo hvem jeg mener) ...  :sad:

Var der ikke 4 slanger (men du kan måske godt lide dem, der er langt til højre for Dansk Folkeparti, som så skal have frie hænder til at svine andre til)?
« Senest Redigeret: Marts 02, 2015, 07:53:42 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 02, 2015, 07:53:10 pm »
Det var bare en af de værste jeg hentydede til, Anklager ...  :whistle:

Aldrig ment nogen skulle have frie hænder her ...

popov

• Gæst
« Svar #6 Dato: Marts 03, 2015, 02:52:27 am »
Hej, jeg er vist kommet ind på Din-debat i et "vadested"?
Tidligere på dagen skrev medlemmet Trådløse-Anna i shoutboxén foroven:
"Der sker vist i det hele taget ikke noget her på debatten for øjeblikket."

Nej, men det fik jeg ellers indtryk af flere gange i december - januar, hvor der for mig at se var "knald på" og langt mest i positiv betydning.
Men nu, hvor jeg har meldt mig ind, ser jeg til min forbavselse, at der med Annas ord ikke sker noget for øjeblikket.

Jeg er ny, og det tilkommer ikke mig at komme med et bud på hvorfor. Men kunne det ikke være værd at skrive lidt om, hvordan der kunne blive aktivitet igen,

Tak til Anna for at skrive det.
For hvis man som jeg har set debatten her for en-to måneder siden, undrer man sig.

Ønsker en god aften til brugerne.  :hi (2):

Velkommen
Du skal bare hive din six shooter frem, der skal nok komme gang i DD igen, og forhåbentlig med opbakning af de fleste uden alt for meget fremmedhad.

Campanule

• Gæst
« Svar #7 Dato: Marts 03, 2015, 05:42:55 pm »
Stilhed før stormen - eller stilhed efter? Under alle omstændigheder: Velkommen til

Gunsmoke44

• Gæst
« Svar #8 Dato: Marts 03, 2015, 07:31:15 pm »
Tak for svarene.
Men jeg synes nu, flere af dem er ensidigt bagudrettede. Det med at der gik "for meget muslim i det", kan jeg ikke bruge. Hvis det er et frit forum, må folk vel oprette de emner, de nu ønsker debatteret? Ja, nu siger "de tilbageblevne" nok, at jeg er en frygtelig én, men jeg vil bare påpege, at jeg har læst en del net-debat, og derved konstateret, at emnet islam og f.eks. muslimers adfærd i Danmark fylder virkelig meget. Bestemt ikke mindre end herinde for en måned siden.

Jeg spørger frit fra leveren: Tyder det ikke på, at emnet optager virkelig mange danskere?
Når I så vil have det fjernet, er I så ikke en lille-bitte smule hykleriske? Mit spørgsmål er også rettet til admin. Musenfryd. Har læst den tråd, hun oprettede om det, og jeg ser et misforhold mellem at skrive, man ikke vil bestemme, hvad folk debatterer - og så stille sig på de brugeres side, som snakker om "muslim-had." Et tillægsspørgsmål til det: Hvorfor er det kun islam-kritikere, I kalder ekstreme og "hadefulde?" Der har f.eks. huseret én bruger herinde, som næsten udelukkende skriver for at tage islams parti i et og alt. Ikke ekstrem?

MEN jeg er helt enig i, at det er både dumt og forkert, hvis man blot opretter indlæg hver dag, som består af en kilde, hvor muslimer har begået kriminalitet el. lign. og så nævner et par herværende brugere efterfulgt af 10-15 grønne bræk-hoveder. Det er ikke debat. Men der har sandelig også været nogle fremragende skribenter her, som kan argumentere for deres bekymring over islams stigende antal og adfærd i Danmark. Det skuffede mig meget, da jeg forstod, det netop er dem, der er forsvundet.

Endnu vildere finder jeg det, at før omtalte islamforherliger før jul (hvor jeg læste fast med nogle dage) helt uden påtale kunne sakse noget fra en modstanders indlæg, så det fik den modsatte mening og gudhjælpemig indsætte det i sin egen profil! Mon ikke det var en væsentlig årsag til, at - som Anna skriver - flere meldte sig ud i vrede?

Men det fremadrettede må nu efter min mening være, at udvise den nødvendige aktivitet for at få taget ens egne interesser op til debat. I stedet for at brokke over andres. Jeg tror nemlig ikke på, at nogen er tvunget til at læse et eneste emne.   :JC_emo-closed:

Campanule - stihed før stormen? Hmm, hvis bare ikke der går personligt mudderkast i det, kunne jeg næsten ønske det frem for dræbende kedsommelig stilhed.

« Senest Redigeret: Marts 03, 2015, 07:44:54 pm af Gunsmoke44 »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Marts 03, 2015, 07:54:10 pm »
Tak for svarene.
Men jeg synes nu, flere af dem er ensidigt bagudrettede. Det med at der gik "for meget muslim i det", kan jeg ikke bruge. Hvis det er et frit forum, må folk vel oprette de emner, de nu ønsker debatteret? Ja, nu siger "de tilbageblevne" nok, at jeg er en frygtelig én, men jeg vil bare påpege, at jeg har læst en del net-debat, og derved konstateret, at emnet islam og f.eks. muslimers adfærd i Danmark fylder virkelig meget. Bestemt ikke mindre end herinde for en måned siden.

Jeg spørger frit fra leveren: Tyder det ikke på, at emnet optager virkelig mange danskere?
Når I så vil have det fjernet, er I så ikke en lille-bitte smule hykleriske? Mit spørgsmål er også rettet til admin. Musenfryd. Har læst den tråd, hun oprettede om det, og jeg ser et misforhold mellem at skrive, man ikke vil bestemme, hvad folk debatterer - og så stille sig på de brugeres side, som snakker om "muslim-had." Et tillægsspørgsmål til det: Hvorfor er det kun islam-kritikere, I kalder ekstreme og "hadefulde?" Der har f.eks. huseret én bruger herinde, som næsten udelukkende skriver for at tage islams parti i et og alt. Ikke ekstrem?

MEN jeg er helt enig i, at det er både dumt og forkert, hvis man blot opretter indlæg hver dag, som består af en kilde, hvor muslimer har begået kriminalitet el. lign. og så nævner et par herværende brugere efterfulgt af 10-15 grønne bræk-hoveder. Det er ikke debat. Men der har sandelig også været nogle fremragende skribenter her, som kan argumentere for deres bekymring over islams stigende antal og adfærd i Danmark. Det skuffede mig meget, da jeg forstod, det netop er dem, der er forsvundet.

Endnu vildere finder jeg det, at før omtalte islamforherliger før jul (hvor jeg læste fast med nogle dage) helt uden påtale kunne sakse noget fra en modstanders indlæg, så det fik den modsatte mening og gudhjælpemig indsætte det i sin egen profil! Mon ikke det var en væsentlig årsag til, at - som Anna skriver - flere meldte sig ud i vrede?

Men det fremadrettede må nu efter min mening være, at udvise den nødvendige aktivitet for at få taget ens egne interesser op til debat. I stedet for at brokke over andres. Jeg tror nemlig ikke på, at nogen er tvunget til at læse et eneste emne.   :JC_emo-closed:

Campanule - stihed før stormen? Hmm, hvis bare ikke der går personligt mudderkast i det, kunne jeg næsten ønske det frem for dræbende kedsommelig stilhed.

Jeg bruger ordet ekstreme om  islam-kritikere, der ligger et godt stykke til højre for Dansk Folkeparti, og som bliver smidt ud af DF, hvis det bliver opdaget, og det er sket adskillige gange.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

popov

• Gæst
« Svar #10 Dato: Marts 03, 2015, 08:41:19 pm »

Så lad være med at debatere debatten og deltag i de emner du er interesserede  ind, jeg hører gerne hvad du mener,
Og vær ikke bekymret, Muslimer debatten kommer nok igen, meget gerne, men helst en sagligt en af slagsen uden mudderkastning.

Tak for svarene.

Joakim

• Gæst
Fordi nu har nyhedens interesse lagt sig.
« Svar #11 Dato: Marts 04, 2015, 10:12:56 am »
Hvis du kigger på medlemslisten, og ser hvor mange der har oprettet en profil, men aldrig skrevet et indlæg, den giver et rigtig  fint billede af aktiviteten før Solbruger invaderede din-debat.

« Senest Redigeret: Marts 05, 2015, 07:41:50 am af Joakim »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
Flere dage siden jeg har været på ...
« Svar #12 Dato: Marts 04, 2015, 02:50:35 pm »
Ja ... Nu bliver dette site sikkert lige så dødt som før vi forhenværende Solbrugere holdt vores indtog ...

Campanule

• Gæst
« Svar #13 Dato: Marts 05, 2015, 09:17:33 am »
Mudderkastning kan jeg bestemt godt undvære selv