Forfatter Emne: Markedsføring af Din-Debat ?  (Læst 3194 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Markedsføring af Din-Debat ?
« Dato: Februar 23, 2015, 06:53:27 pm »
Jeg syntes i høj grad din debat trænger til lidt frisk blod.
Det er de samme 5 gamle debattører der skændes om det samme, igen og igen, det er omtrent som at læse avisen fra i går.
Ville det være en ide at vi prøvede at nævne debatten lidt på facebook profiler, twitter og hvad i nu ellers har, for at få lidt flere nye og friske debattører ind ?
« Senest Redigeret: Februar 23, 2015, 06:55:01 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Markedsføring af Din-Debat ?
« Svar #1 Dato: Februar 23, 2015, 08:02:43 pm »
FjæsenBook er total yt og du har helt ret, det er de samme 5, der cyklus svarer hinanden, men er da også ganske underholdende.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 23, 2015, 08:04:58 pm »
Det står dig jo frit for, hvis det er hvad du synes der skal til.
Personligt er jeg ikke, og kom,er aldrig, på FB.
Og Twitter... nope, heller ikke

Jeg er heller ikke nogen af stederne.  Det var også mere et forslag, en forespørgsel jeg stillede.
Det er nok heller ikke en god ide, hvis jeg er den eneste der syntes det.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

popov

• Gæst
« Svar #3 Dato: Februar 23, 2015, 10:37:44 pm »
Det står dig jo frit for, hvis det er hvad du synes der skal til.
Personligt er jeg ikke, og kom,er aldrig, på FB.
Og Twitter... nope, heller ikke

Jeg er heller ikke nogen af stederne.  Det var også mere et forslag, en forespørgsel jeg stillede.
Det er nok heller ikke en god ide, hvis jeg er den eneste der syntes det.

Jeg kan ikke se noget forkert i det Phil,  men det kan godt vise sig at være vanskeligt i at reklamere for et anti Muslim debats side.
Personligt håber jeg på at vi bliver lidt mere alsidigt, hjælper de nye og viser andre interesse og fleksibilitet i vores meninger, jeg nyde at læse dine og anklagerens kommentarer.

Campanule

• Gæst
« Svar #4 Dato: Februar 25, 2015, 06:50:33 pm »
Phil, det er altid en god ide med friske debattører. Jeg kommer ikke selv på fb, egentlig er DD det eneste debatforum, jeg kommer på, så jeg kan desværre nok ikke tiltrække nye

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 26, 2015, 01:27:01 am »
Phil, det er altid en god ide med friske debattører. Jeg kommer ikke selv på fb, egentlig er DD det eneste debatforum, jeg kommer på, så jeg kan desværre nok ikke tiltrække nye

Nule, så må du hellere speede op for indlæggene her for Anklageren er ved at overhale dig i antal af skrevne indlæg (hvis du har lagt mærke til det) ...  :declare: :gamer1:  :wink:
« Senest Redigeret: Februar 26, 2015, 01:29:05 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Joakim

• Gæst
« Svar #6 Dato: Februar 26, 2015, 07:50:59 am »
Her har aldrig være ret mange der gad skrive, jeg er stødt på det for mange år siden, og der var mere død en Sol en fredag.

Men du har ret de skide muslimdebatter er trættende, selv om jeg også helst så deres hæl, så gider jeg sgutte blive mindet om det konstant.
Facebook er der tit livlige udvekslinger, du skal bare finde de rigtige steder, start på avisernes, Twitter er pisseirriterende da ,du skriver som om det er en lynsms, altså begrænsning på dine tegn.
Men hvis du gider det, så er det bare at gå til den, der er væsentligt flere man kan grine af end på sol og nationen.

Ellers er der vel kun Jubii..

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #7 Dato: Februar 26, 2015, 10:35:45 am »
Det er en god idé at få markedsført Din-debat, med jeres andres velsignelse vil jeg da gerne give en præsentation af Din-debat nede i venskabsforeningen.  Vi holder i sagens natur af den gode og saglige samfundsdebat, så det burde da kunne give nyt blod her til siden.
Midlerne er underordnede.

Anklageren

• Gæst
Markedsføring af Din-Debat gennem berigelse
« Svar #8 Dato: Februar 26, 2015, 11:08:15 am »

Nule, så må du hellere speede op for indlæggene her for Anklageren er ved at overhale dig i antal af skrevne indlæg (hvis du har lagt mærke til det) ...  :declare: :gamer1:  :wink:

Vi må ikke glemme, at der er flere gæster end aktive på din debat, at de også kan blive aktive og at antallet kan øges gennem en høj kvalitet.

Der hviler et stort ansvar på de tre musketerers skuldre: Blue velvet, Joakim og Albert :biggrin:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Markedsføring af Din-Debat gennem berigelse
« Svar #9 Dato: Februar 26, 2015, 12:10:12 pm »

Vi må ikke glemme, at der er flere gæster end aktive på din debat, at de også kan blive aktive og at antallet kan øges gennem en høj kvalitet.

Der hviler et stort ansvar på de tre musketerers skuldre: Blue velvet, Joakim og Albert :biggrin:

:JC-hysterical:
Ja, den var god, Anklageren. De tre har da virkelig fortjent hinanden.  ak31 er vist også med i den klub. :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.