Forfatter Emne: Viaplay eller Netflix  (Læst 4076 gange)

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Viaplay eller Netflix
« Dato: Februar 25, 2015, 08:18:26 pm »
Jeg har prøvet netflix hos en, og bortset fra, at det er ret nemt, hvis der er det, man ønsker, vil jeg gerne høre, om der er noget bedre med hensyn til udvalg og den slags. Er der nogen, der har prøvet Viaplay, eventuelt sammenlignet med Netflix, og hvad synes I?
Jeg savner et lidt større udvalg, også af lidt ældre film, og at det ikke kun er de mest populære, man har tilgang til. Er det korrekt, at udvalget ikke er så stort i den "danske" Netflix?
Har brug for lidt råd og input.

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Sv: Viaplay eller Netflix
« Svar #1 Dato: Februar 25, 2015, 09:00:39 pm »
jeg har hørt om noget der hedder popcorntime, til pc'en dog.... det er vist ikke helt fint i kanten, til gengæld er der vist noget nær alt...
og nej, jeg har det faktisk ikke selv ;-)
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline dduck

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 26, 2015, 01:15:24 pm »
Popcornene er vist kun til dem med stærke nerver, eftersom det sommusenfryd er inde på, ikke er er fint i kanten.
Jeg har selv ikke andet end de frie kanaler der kan modtages via antenne, for jeg har en kongstanke om at jeg under ingen omstændigheder vil betale for at se rekvalmer i fjernsynet.
Havde der været rekvalmer på de gratis kanaler jeg kan modtage, ville jeg have accepteret det, omend modstræbende, men betale for det..... Nixen-bixen!
Egentlig er det jo sjovt nok at TV2 var en gratis, rekvalmefinansieret kanal, og så pludselig skal man betale for at se deres programmer.....

I min verden bør udbydere have så meget hår på brystet at de siger til TV-stationerne at de skal betale udbyderne for at udbrede deres programmer, og til gengæld vil det så være gratis for seerne.
På den måde vil seertallet stige helt enormt, og netop seertallet er jo en hellig ko for stationerne......

Men blandt flere af mine venner som ikke er så kede af at bruge deres penge flere gange*  er netflix den foretrukne løsning.

* Når du køber en vare, er en del af prisen sat af til reklame og marketing, så du betaler altså for at producenten kan reklamere for sine produkter.
På toppen af det, skal du så også betale for at se de rekvalmer du allerede har betalt for een gang....
Don't feed the troll...

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #3 Dato: Februar 26, 2015, 01:32:31 pm »
man ser nu ikke reklamer på hverken netflix eller viaplay, men det er klart at det man bl.a. betaler for, er at de kan markedsføre sig, sådan er det jo med alle produkter
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 26, 2015, 07:42:24 pm »
Det, der ikke er så fint i kanten, kender jeg udmærket til. :)
Det var egentlig også bare for at have en nem, hurtig, pålidelig (og lovlig) måde at se film, i stedet for at skulle hente det først.
Jeg har heller ikke set reklamer på Netflix.

Offline dduck

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 26, 2015, 10:25:21 pm »
Der kan  man bare se hvor uvidende jeg er.....
Jeg ser ikke ret meget fjernsyn, og har derfor ikke rigtig sat mig ind i, hvad der findes af betalingskanaler; jeg gik bare naivt ud fra at der "selvfølgelig" var rekvalmer på alle betalingskanaler.
Jeg undskylder oprigtigt for at løbe med en halv vind! Det er sikkert ikke sidst gang det sker, men så er det heller ikke sidste gang at jeg indrømmer at jeg tog fejl  ;o)
Don't feed the troll...

ReginaV

• Gæst
« Svar #6 Dato: Marts 01, 2015, 08:26:40 pm »
Jeg har begge dele... Og min personlige mening er, at netflix er fed når man vil se serier - også de lidt ældre, hvor je mest bruger Viaplay til at se film når jeg rejser.
Der er fordele og ulemper ved begge apps, men hvis man vil betale for to - så fylder de ganske fortrinligt den flade ud, hvor man ellers ville sidde og se tv :)

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 01, 2015, 09:08:25 pm »
Jeg har appletv det virker fint men kræver et lidt hurtigt internet (bruger det kun når boxer ikke har noget ordentligt at byde på,)  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)