Forfatter Emne: Stærkodders historie  (Læst 758 gange)

Offline Albert Johansen (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
Stærkodders historie
« Dato: Februar 25, 2015, 12:06:51 am »
Godda'-godda' i skuret, I slappe individer. Min gode kammesjuk Stærkodder er begyndt at nedskrive sine memoirer, og jeg har da skam fået særlig tilladelse til at bringe første kapitel.

Kærlig hilsen Albert Johansen:

under mine 18 år på Thule air base var der ingen kvinder før 1982, bortset fra nogle få sorte militær ansatte kvinder på posthuset og i BX - base exchange - butikken.
deres løn var ualmindelig ringe, og jeg havde hørt at man kunne købe lidt short time hos en af kvinderne på posthuset for 25 US dollars.
jeg boede i barak 204 indtil den brændte, og hun boede lige skråt over for.
jeg kunne naturligvis ikke bare sige at jeg ville have fedtet bøhmanden, så jeg lod mig overtale til en kop the sammen med de andre kvinder i barakken.
langt om længe gik de andre kvinder til køjs, og der var kun princessen og mig tilbage, hvorefter hun inviterede mig ind på hendes værelse, og da hendes bror var gospel præst havde hun utallige bånd med hans prædikender, som vi skulle lytte til i mindst 5 timer.
på et tidspunkt blev jeg naturligvis træt, og ville gå hjem og sove, men nu var princessen tændt, og vi endte i køjen i ca. ½ time.
jo mere tændt hun blev, jo mere "duftede hun, og som en god nabo gav jeg hende 9 måneders opsparet tyngende sæd.
næste dag mødtes vi i butikken, og jeg betalte naturligvis for hendes magre indkøb, og på vej tilbage til vores barakker spurgte hun mig om jeg altid havde drømt om at være sammen med en sort princesse, hvortil jeg fejlagtigt svarede nej.
det var hundekoldt, så vi havde begge parka coat på, og med hovedet godt dækket ind i hundeskind, så jeg kunne ikke se hendes ansigts udtryk, men jeg fik et kraftigt spark over min højre ankel, muligvis et tegn på hengivenhed, og vi talte aldrig sammen siden.
efter denne oplevelse skyndte jeg mig at bestille et stort lager af brugte damesadler, cykel sadler med fordybninger til kønslæberne, det er skam læberne der betyder næsten alt i et mands domineret samfund, der var kun ca. 16 % kvinder, de fleste i vægtklassen op til 46 % bodymass.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Stærkodders historie
« Svar #1 Dato: Februar 25, 2015, 07:16:16 pm »
Er din ven, Stærkodder, nogensinde blevet mentalundersøgt??
Observér, dokumentér, rapportér!