Forfatter Emne: Dansk udgave af islam ?  (Læst 811 gange)

Fruppe

• Gæst
Dansk udgave af islam ?
« Dato: Februar 20, 2015, 03:36:25 pm »
Nu foreslår en fransk islam-forsker, at vi skal fremme en dansk og moderat udgave af islam ved at den danske stat støtter byggeri af en moskeer og uddannelse af imamer.

http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Esbjerg/2015/02/20/115248.htm

Hvad i alverden tænker han på ?

Der skal jo også skrives en revideret udgave af koranen og det vil straks udløse fatwaer over de der tør.

Det er højtflyvende teorier og vil give intern islamisk religionskrig på dansk grund med medfølgende overforbrug af vores ressoucer og mere usikkerhed for den etniske danske befolkning, det er slemt nok i forvejen at vores folketing ikke kan tage sig sammen til at forbyde Hizb ut-Tahrir som flere andre lande, denne sekt og ydeliggående islamister som pladderhumanisterne og halalhippierne heller ikke vil kyle ud af landet vil naturligvis kæmpe imod fredelige muslimer som det sker flere steder i verden.
http://ekstrabladet.dk/112/politiet-i-gellerup-unge-vifter-med-is-flag-og-falske-vaaben/5451444

Hvis den franskmand vil eksperimentere med freden i Europa bør han starte på fransk grund  :skull: :skull: :skull:
« Senest Redigeret: Februar 20, 2015, 03:44:56 pm af Fruppe »

MannerKA

• Gæst
Sv: Dansk udgave af islam ?
« Svar #1 Dato: Februar 20, 2015, 04:08:18 pm »
Nu virker det mærkeligt, at artiklen overhovedet ikke nævner, hvem den franske forsker er, hvorimod Århus-bispen, som alle ved er islam-lefler, sættes i fokus. Dårlig journalistik.
Jeg ville f.eks. gerne have vidst, om forskeren sidder i Frankrig og kagler, eller om han er ansat på et dansk universitet.

- - -

Ellers har jeg spottet Tigermandens nye "taktik", nu han ikke kan gøre sig ufordelagtigt bemærket i et karma-system: I nat svarede han på en halv snes indlæg, fortrinsvis lidt ældre (bl.a. et Hellefred skrev i januar). Derved sikrer han sig, at de nyeste indlæg, i hvert fald dem, han ikke kan lide, ryger nedad på forsidens liste - eventuelt helt ud af den, fordi de gamle "overhaler" de nye.
Over middag i dag har han så gjort tilsvarende. Så hvis man vil debattere noget, der er oprettet i aftes og i dag i stedet for noget, der er uddebatteret for uger siden, er det med at finde dem og skrive kommentarer i dem. Ellers bliver det jo en tigermandisme-side, og det kan vi altså ikke være bekendt!   :cool:
« Senest Redigeret: Februar 20, 2015, 05:24:43 pm af MannerKA »

Fruppe

• Gæst
Sv: Dansk udgave af islam ?
« Svar #2 Dato: Februar 20, 2015, 04:39:35 pm »
Nu virker det mærkeligt, at artiklen overhovedet ikke nævner, hvem den franske forsker er, hvorimod Århus-bispen, som alle ved er islam-lefler sættes i fokus. Dårlig journalistik.
Jeg ville f.eks. gerne have vidst, om forskeren sidder i Frankrig og kagler, eller om han er ansat på et dansk universitet.

- - -

Ellers har jeg spottet Tigermandens nye "taktik", nu han ikke kan gøre sig ufordelagtigt bemærket i et karma-system: I nat svarede han på en halv snes indlæg, fortrinsvis lidt ældre (bl.a. et Hellefred skrev i januar). Derved sikrer han sig, at de nyeste indlæg, i hvert fald dem, han ikke kan lide, ryger nedad på forsidens liste, fordi de gamle "overhaler" de nye.
Over middag i dag har han så gjort tilsvarende. Så hvis man vil debattere noget, der er oprettet i aftes og i dag i stedet for noget, der er uddebatteret for uger siden, er det med at finde dem og skrive kommentarer i dem. Ellers bliver det jo en tigermandisme-side, og det kan vi altså ikke være bekendt!   :cool:

Hæh, hvad tigermanden foretog sig lagde jeg også mærke til.
Han var ellers gået i flyverskjul efter lørdagens terror og vovede ikke at kommentere noget.........dermed ikke sagt at han er vågnet og har set realiteteterne.