Forfatter Emne: til de nye debattører fra sol debatten  (Læst 19192 gange)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: til Phil og andre gamle debattører fra sol m.m.
« Svar #75 Dato: Marts 16, 2015, 11:12:31 pm »
Citér
Skulle en af dem være ved at oprette en ny debat, hvor ingen andre end tigerdyret, som smadrer enhver debat, er bannet på forhånd, - så lad mig høre om det.

Det er mellem to og tre uger siden, du postede dette. Jeg har holdt lidt øje med nettet i den forløbne tid, men kan ikke se noget, der tyder på det, du spørger om.

Nej, det må du være den helt rigtige til at svare på, Kaj.  :alc: :baby: :JC-hysterical:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Rollo

• Gæst
Sv: til de nye debattører fra sol debatten
« Svar #76 Dato: Marts 17, 2015, 09:22:42 pm »
Men indtil noget bedre viser sig, var det ikke noget at give dit besyv med?

Nu er det Phil du spørger og ikke mig, men jeg tillader mig at svare alligevel.

Der er meget godt ved denne debatside. Din-debat har en overskuelig og brugervenlig sideopbygning. Siden reagerer hurtigt (hurtigere end f.eks. jubiis debatside med næsten samme navn). I sammenligning med Soldebat er din-debat også opbygget bedre.

Men der er et par ulemper ved din-debat.

For det første!
Jeg har i denne tråd
http://www.din-debat.dk/index.php?PHPSESSID=2qlqtqp407stnbp886v9ps7hr4&topic=968.0
gjort rede for, at det er et problem, at man kan rette i sit svar lang tid efter, at man har postet.

Musenfryd svarede, at "... med mindre man fortsætligt begynder at misbruge det, så tænker jeg ikke det bliver et større problem.
Omvendt kan det være rart at kunne gå ind og slette sine indlæg helt og aldeles".

Problemet er, at Musenfryd ikke læser alle tråde. Hun er derfor ikke klar over, at især een debattør ændrer indholdet i sit svar med jævne mellemrum.

Den andel del - at kunne slette et indlæg helt - er også blevet misbugt et par gange (af en anden debattør). Jeg skrev en personlig besked til Musenfryd om dette, men hun svarede, at det kunne hun ikke gøre noget ved (underforstået: hun har ikke tid til at "lege" detektiv).

Jeg forstår for såvidt godt Musenfryd, MEN problemet kan løses, ved at låse debatindlægget efter f.eks. 5 - 10 minutter. Så har man ca. 5 minutter til at rette tastefejl og kommafejl, og derefter fanger bordet (ligesom i skak: sluppet brik skal blive stående, men man må gerne rette på en brik, der står skævt). Mon Musenfryd ændrer mening på dette område? Jeg ved det ikke.

For det andet!
Musenfryd har en kedelig tendens til at beskytte Tigermanden. Mon hun selv er bevidst om dette? Tigermanden bliver jævnligt angrebet i bramfri vendinger, men det er kun fordi han fortjener det. Når disse bramfri angreb på Tigermanden forekommer, har jeg bemærket, at hun irettesætter folk. Men jeg har ikke set Musenfryd gribe ind overfor Tigermanden, på trods af at der har været rigeligt med grund til - som administrator/moderator - at stoppe ham. Vi husker hans signaturkampagne og hans karmaknap-misbrug.

Så indtil videre holder jeg "ferie" fra din-debat.

Men det kan jo være, at jeg vender tilbage...

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #77 Dato: Marts 17, 2015, 09:27:41 pm »
Go ferie, der sker jo nok ikke det store mens du er væk,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det er nok også meningen
« Svar #78 Dato: Marts 17, 2015, 09:34:12 pm »

For det andet!
Musenfryd har en kedelig tendens til at beskytte Tigermanden. Mon hun selv er bevidst om dette? Tigermanden bliver jævnligt angrebet i bramfri vendinger, men det er kun fordi han fortjener det. Når disse bramfri angreb på Tigermanden forekommer, har jeg bemærket, at hun irettesætter folk. Men jeg har ikke set Musenfryd gribe ind overfor Tigermanden, på trods af at der har været rigeligt med grund til - som administrator/moderator - at stoppe ham. Vi husker hans signaturkampagne og hans karmaknap-misbrug.

Så indtil videre holder jeg "ferie" fra din-debat.

Men det kan jo være, at jeg vender tilbage...

Hvem gider eje en - jeg hader muslimer - jeg hader dem også - "debat"?

Den er næppe penge værd.
« Senest Redigeret: Marts 17, 2015, 09:43:25 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #79 Dato: Juli 23, 2015, 02:32:43 am »
Der har været invasion fra sol.dk af den årsag, at sol efter "opgraderingen" (der reelt er en nedgradering) har sejlet og trolls hærger nu derinde, uden at mods gør noget. Selv kommer jeg også inde fra sol. Jeg er nu stadig derinde, men kigger lidt med her og deltager i det små, fordi jeg også er træt af at der er en psykopatisk troll derinde der hærger totalt, uden at der bliver skredet ind overfor det.

Men sol har altid været et MEGET rummeligt forum, hvor der var plads til alle mulige originaler. Og tro mig, vi er mange af dem på sol LOL. Jeg er vel også selv én af dem, da jeg er en kendt konspirationsteoretiker derinde fra. Jeg kan dog se, at I her på din-debat ikke har et konspirationsforum, så mine konspirationsteorier kommer nok til at fylde mindre herinde. Om end jeg ikke helt kan love at holde mig fra dem. Vi får se. Jeg starter dog stille og roligt op, da jeg lige skal fornemme, hvordan tonen er herinde og hvor meget der bliver tilladt og ikke tilladt her i forhold til på sol. For lad det være sagt. Sol´s både svaghed og styrke er, at stort set ALT tolereres derinde. Det er både godt og skidt. Godt fordi det gør, at der er stort set total ytringsfrihed derinde. Men skidt fordi der slynges om sig med injurier, perfide personangreb o.s.v. derinde. Og sidstnævnte har helt sikkert taget overhånd derinde på det sidste.

Nå, jeg vil nu kigge lidt på din-debat. Jeg håber da, at der også er en stor grad af ytringsfrihed herinde. Men at det dog ikke sejler helt så meget som på sol og at trolls har totalt frit spil. Nu er jeg jo også i tvivl om, hvor meget I tolererer konspirationsindlæg om aliens og Illuminati o.s.v. herinde.

Jeg noterer mig dog, at I allerede har banned hr. Albert Johansen! På sol har han haft helt frit spil i årevis. Så det tyder på, at I giver folk kortere snor herinde. På godt og ondt. Så må vi se, om der også er plads til en type som mig herinde. Vi får seeeeeeeeeeeeeeee. Ellers skrider jeg da bare igen, hvis mit ophold her ikke bliver en succes. Men nu giver jeg det lige en chance ;)
« Senest Redigeret: Juli 23, 2015, 02:35:59 am af mutaforma rettiliano »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #80 Dato: Juli 23, 2015, 05:12:05 am »
Velkommen micheluccio, håber du kan lide sitet? opsætningen fejler ellers  intet, vel?  :girl_smile:

Selvfølgelig er der da plads til  konspirationsteorier,  :thumbsup:

<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #81 Dato: Juli 23, 2015, 11:24:12 am »
Velkommen micheluccio. Heldigvis er Ieet her også, så han kan debunke dine teorier. :alien:

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #82 Dato: Juli 23, 2015, 12:51:22 pm »
@ieet,

javel hr. ieet. Så er det måske kun på youtube, at du vil være aktiv for eftertiden. Jeg svarede lige på to af dine indlæg i aftes inde på DANMARK VÅGNER´s youtube-site, hvor du ivrigt forsøgte at debunke chemtrails ;)

Jeg har også i går selv uploaded to videoer om chemtrails.

@torsten Bonfils,

jo tak. Men jeg synes da også, at DU nogle gange forsøger at debunke mine teorier. Dog ikke med samme ekstreme iver som ieet. Men alligevel har du jo vist, at du KAN lege debunker :p

@Trådløse Anna,

Jo tak. Opsætningen ser umiddelbart bedre ud end på sol, hvor det hele er ét stort kaos efter "opgraderingen". Jeg er nu stadig aktiv derinde, men selv jeg er ved at miste lidt tålmodigheden med dem, da de nu har haft et halvt år til at forbedre tingene. Og ikke meget er sket. I øjeblikket fylder ham trollen for meget derinde. Ham der leger den falske betjent fra Maribo og som stalker Poul Jørgensen for vildt derinde.

Jeg vil da sikkert også skrive om et par konspirationsteorier herinde, men det bliver nok knapt så meget som på sol. Men mon ikke både Illuminati og reptilerne får en tråd herinde? :p

« Senest Redigeret: Juli 23, 2015, 12:59:54 pm af mutaforma rettiliano »