Forfatter Emne: til de nye debattører fra sol debatten  (Læst 18980 gange)

Rollo

• Gæst
Sv: til de nye debattører fra sol debatten
« Svar #30 Dato: Februar 19, 2015, 08:26:05 pm »
Til de, der ønsker andre debatemner: hvorfor skriver I ikke om noget andet?

Start nogle nye emner! På den måde kan I "fortynde suppen"!

Rollo

• Gæst
« Svar #31 Dato: Februar 19, 2015, 08:39:19 pm »
Musenfryd, jeg er taknemmelig for at du giver folk mulighed for at komme til orde på dit forum, som du af egen lomme betaler for. Tak for det.

Jeg vil dog alligevel tillade mig, at være helt udiplomatisk.

Jeg synes du bør bortvise den eller de debatprofiler, der efter DIN mening er årsag til denne ballade. Jeg har specielt een profil i tankerne, men det er jo din vurdering, der er afgørende. Jeg har via moderatorknappen sendt en klage til dig vedrørende denne debatprofil.

Jeg mener, at det er en ærlig sag, hvis folk er uenige. Det er også en ærlig sag, hvis man tager fejl (altså uden bagtanker). Men hvis der er noget jeg ikke kan fordrage, så er det folk der lyver. Skal jeg virkelig nævne, hvem det er?

Hvis en eller flere går over stregen, hvad er så rimeligt? Skal alle straffes, eller kun de der går over stregen?

Rollo

• Gæst
Jeg glemte lige
« Svar #32 Dato: Februar 19, 2015, 10:02:46 pm »
Jeg glemte at nævne Kenneth.

Tak til Kenneth, der står for det tekniske, formodentligt uden at få noget for det. Andre steder får man løn for den slags... tak for det, Kenneth.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Februar 19, 2015, 10:12:57 pm »
Til de, der ønsker andre debatemner: hvorfor skriver I ikke om noget andet?

Start nogle nye emner! På den måde kan I "fortynde suppen"!
Måske fordi enhver ny tråd straks bliver svinet til af visse muslimhadere.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

MannerKA

• Gæst
« Svar #34 Dato: Februar 20, 2015, 09:44:44 am »
Linnette skrev:
Citér
Jeg har ellers været medlem og tilknyttet denne debat som musenfryd har i ca. 10 år.  Og det gør mig meget ked af det, at se hvordan højre ekstremister kaprer debatten og bruger den til propaganda.
Din-debat har været kendt for et hyggeligt sted, hvor man følte sig godt tilpas. Der blev livligt debatteret og snakket om alle mulige forskellige ting som man nu mødte i hverdag.
Efter at I fra Sol debat, har mere eller mindre overtaget denne fredelige debat, så er alle gamle og hyggelige debattører væk.......
I har ødelagt et hyggested med jeres propaganda som ganske almindelige debattører simpelthen ikke gider at høre om. 

Vi andre som har været her igennem mange år, vi gider ikke høre på jeres muslimpis.......I har IKKE andet at byde på, end evindelige tråde om hvor meget i foragter og hader muslimer.
GAB.............synd I ikke ved at der findes andre interessante ting at snakke om.

Nu er det jo ikke sikkert, du gider at læse et svar fra en "ekstremist" som mig, men jeg har virkelig tænkt over det, du skriver og føler trang til at kommentere det.

Du har været tilknyttet denne debat i cirka 10 år. Hmm..under dit profilnavn står: 1 indlæg. Er det en fejl?

Jeg tror bestemt ikke, at nogen fra Sol-debat havde intentioner i retning af at overtage Din-debat. Der kom mange herind, fordi gamle medlemmer dér anbefalede Din-debat til hinanden i private beskeder.
Så påstår du, at der er nogle "højreekstremister", som driver propaganda. For mit vedkommende synes jeg ikke det er rigtigt. Jeg synes, at jeg advarer mod følgerne af islamisk masseindvandring. Det er ikke propaganda, men kærlighed til mit fædreland. Derimod synes jeg, at der er ét medlem, som driver propaganda; det er ham der ikke laver andet end at fortælle om islams fortræffeligheder i stort og småt.

Du har naturligvis ret til at kritisere, men jeg ville gerne høre om, hvad det "hyggested", du ønsker tilbage indeholder og ISÆR, hvad der afholder hyggemænd og hyggekvinder fra at lave hyggeoplæg?
Det er muligvis en trykfejl, at du har skrevet et stk. Men jeg spørger ligeud:

1. Er der nogen, der tvinger dig til at læse de pis-indlæg, du ikke gider? I så fald hvem?
2. Tror du, at f.eks. jeg ville klage over de pis-emner, du måtte ønske skrevet herinde? Hvis jeg virkelig synes, det er pis (jeg bruger bevidst dit udtryk), så har jeg vel min fulde frihed til at springe det over.
3. Hvad er hygge-debat? Er det, at man lukker øjnene for verdens ubehagelige ting og koncentrerer sig om at udveksle erfaringer om hinandens køkkenhaver, madlavning, julepynt og vejret?
Jeg mener, det er begrænset, hvor meget debat, der er i det - men jeg ville da aldrig drømme om at brokke mig over det. Tværtimod er jeg tilhænger af, at der eksisterer et væld af forskellige emner på et frit forum. Men det er da op til de enkelte debattører at starte trådene. Jeg skriver mine - hvad så med at du skrev dine?
« Senest Redigeret: Februar 20, 2015, 09:47:12 am af MannerKA »

El_Nino

• Gæst
« Svar #35 Dato: Februar 20, 2015, 11:05:44 am »
Kære venner....
Jeg troede I var garvede debattører?
Jeg får den ene anmeldelse efter den anden, når jeg kigger i trådene tror jeg det er løgn? I fordrejer hinandens ord og kaster med mudder i flæng. I opfører jer fuldstændig sindssygt?
Der er ikke meget debat over det I foretager jer her, I slås bare, og alle indlæg handler om muslimer/islam, er der virkelig ikke andet i jeres liv som er værd at tale om?
Jeg gider simpelthen ikke holde øje med jer og skælde ud, og jeg gider slet ikke blive rodet ud i sager bare fordi jeg stiller et forum, som jeg betaler for, gratis til rådighed for jer.
Jeg vil foreslå at I enten begynder at opføre jer som voksne mennesker eller selv skaber et forum. Dette kan gøres ganske gratis på www.freeforums.org .
Jeg har i hvert fald ikke i sinde at lade DD fortsætte på denne måde, så hellere lukke biksen.

Jeg vil sætte pris på at eventuelle svar til dette ikke indeholder sætninger som "det var XX der startede det hele" eller lignende.

Musenfryd - kan godt følge dig i din ærgelse, men kunne det så ikke ses som en form for "afreagering" overfor et stort problem, som jo nok optager mange danske i denne tid - men efter nærlæsning af din klage, har jeg besluttet at forlade D.-D.dk, og jeg vil således anmode dig om at slette mig..

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    56%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Februar 20, 2015, 11:13:32 am »
For mit vedkommende synes jeg ikke det er rigtigt. Jeg synes, at jeg advarer mod følgerne af islamisk masseindvandring. Det er ikke propaganda, men kærlighed til mit fædreland.

OK, for mig, Men hvorfor bestandigt lave nye tråde om nøjagtigt det samme og med nøjagtigt det samme indhold?

Citér
Derimod synes jeg, at der er ét medlem, som driver propaganda; det er ham der ikke laver andet end at fortælle om islams fortræffeligheder i stort og småt.

Det gør han nu sjældent og de gange han gør, er det som svar. Det er helt OK. Han åbner sjældent nye tråde og kun når han vitterligt har noget nyt at byde på.

Citér
Du har naturligvis ret til at kritisere, men jeg ville gerne høre om, hvad det "hyggested", du ønsker tilbage indeholder og ISÆR, hvad der afholder hyggemænd og hyggekvinder fra at lave hyggeoplæg?

At I bestandigt forsøger at overdøve. Eller drejer tråde om til at være om islam alligevel.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Jeg glemte lige
« Svar #37 Dato: Februar 20, 2015, 11:42:04 am »
Jeg glemte at nævne Kenneth.

Tak til Kenneth, der står for det tekniske, formodentligt uden at få noget for det. Andre steder får man løn for den slags... tak for det, Kenneth.

Tør dig lige om munden - du er helt brun!  :baby: :dance3: :girl_cray:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

MannerKA

• Gæst
« Svar #38 Dato: Februar 20, 2015, 04:34:42 pm »
Citér

De uappetitlige svinskheder står åbenbart i kø!  :bad:
Formoder, at det er sådan noget, der har fået administrator til at overveje en lukning af dette forum. Sørgeligt for os, der gerne vil debatten.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Debattere og mobbe kommunister væk
« Svar #39 Dato: Februar 20, 2015, 09:27:54 pm »
Citér

Formoder, at det er sådan noget, der har fået administrator til at overveje en lukning af dette forum. Sørgeligt for os, der gerne vil debatten.

For nu at få det hele med.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

popov

• Gæst
« Svar #40 Dato: Februar 20, 2015, 11:41:15 pm »
Citér

Tror du tager fejl her, det er bare hård sprog, som er tilladt, det ADMIN henviser til er de mange klager der bliver sendt til ADMIN.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Debattere og mobbe kommunister væk
« Svar #41 Dato: Februar 21, 2015, 05:32:41 am »
Citér

For nu at få det hele med.

Anklager du kan da umuligt godtage den kommentar? - Jeg er sikker på at Rollo mente det han skrev,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Campanule

• Gæst
« Svar #42 Dato: Februar 21, 2015, 08:00:34 am »
Musenfryd, jeg har været med fra start stort set og har haft det hyggeligt alle årene - derfor er jeg trofast fulgt med, da du skiftede ud osv. Hvis du lukker, så skal du have tak - og det skal alle I andre - især de "gamle" herinde, som jeg kender godt efterhånden - også have

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #43 Dato: Februar 25, 2015, 01:11:43 am »
Hmmmm..
ja hvad skal man sige efter at have læst jeres svar....
Dette handler ikke om at nogle emner ikke må være her, men come on... tag et kig ned over listen af ulæste emner, og fortæl mig hvad I ser?
Nogle har skrevet (i andre tråde) om at de gerne vil have endnu flere herind... men tro mig, mange bliver afskrækket når de ser at alt handler om islam. Og ja, vel er det da et emne der er relevant, aktuelt og alt det der, men derfor behøver det vel ikke at fylde det hele?
Jeg har prøvet denne situation før, og har altid syntes det var spøjst, for langt de fleste der går så sindssygt meget op i lige præcis det emne, skriver jo bare de samme ting igen og igen. Jeg fortår det ikke helt.
Som I nok har opdaget, så bruger jeg ikke ret meget tid herinde, og det burde jeg nok. "Desværre" har jeg anskaffet mig både min egen virksomhed og en ægtemand siden DD sidst var et aktivt forum, og den slags tager jo tid :-) Derfor er det vanskeligt for mig at følge ordentlig med... jeg skal forsøge at være både mere aktiv og mere synlig.
Jeg er ikke ude på at bestemme hvad I skal  skrive om, men jeg bliver nødt til at nævne det når forummet flyder med enslydende indlæg, det ER sq da ikke særlig hensigtsmæssigt.
Tonen herinde vil jeg dog gerne gøre noget ved... for det første vil jeg anmode om at man ikke hænger andre ud i sin signatur, det er umodent og aldeles dårlig stil, også selv om "den anden startede først"
Jeg vil fremover uddele advarsler, og ved 3. advarsel vil man blive bannet fra forummet. Men bare rolig, jeg har meget højt til loftet, så det er ikke fordi der vil ryge advarsler ud i en lind strøm.
Igen vil jeg nævne at dette er et privatejet forum, betalt af min lomme og ingen tjener noget på det her.
Og skulle der være nogen der vil kaste sig ud i det samme, så vil jeg igen henvise til www.freeforums.org der kan man starte sit eget forum ganske gratis.

Og Nule.. du har været en stor del af DD, så også en kæmpe stor tak til dig!
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Februar 25, 2015, 09:47:53 am »
"Desværre" har jeg anskaffet mig både min egen virksomhed og en ægtemand siden DD sidst var et aktivt forum, og den slags tager jo tid :-)

Hjertelig tillykke  
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.