Forfatter Emne: til de nye debattører fra sol debatten  (Læst 17236 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Velkommen fra SOL'en Ieet
« Svar #15 Dato: Februar 19, 2015, 11:08:30 am »

Du er en garant for, at der kommer nye nuancer i debatten.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: til de nye debattører fra sol debatten
« Svar #16 Dato: Februar 19, 2015, 11:29:35 am »
Kan ikke lade være med at grine, er der virkelig nogen, her på DD, der har klaget til Musenfryd? Har sgu da aldrig hørt noget lignende.
Never mind, der er jo folketingsvalg i år og de fremmede, bliver så diskuteret frem og tilbage. Muslimer gør sig meget bemærket fortiden og selvfølgelig bliver det diskuteret. Det kan jeg ikke se noget odiøst i.

Hvad med, at vi debatører "splejser" til vores eget debatforum!!?? Eneste regel giv den gas
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Velkommen fra SOL'en Ieet
« Svar #17 Dato: Februar 19, 2015, 11:41:16 am »

Takker for komplimentet. Jeg har ikke tænkt mig at debattere her.
Forummet rammer på nuværende tidspunkt ikke mit formål med at deltage i debatter :)

Med venlig hilsen
Ieet

Det er da ærgerligt Ieet, vi kunne da godt bruge en "dommer" på DD ser det ud til. Du opfører dig jo som dommer, kan jeg se på det gamle Sol site. Hvorfor skriver du altid, med den sorte demagog / dommer skrift.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Februar 19, 2015, 12:13:47 pm »
Reklame for NYT Dansk Forum!
NU KAN *DU* BETALE FOR AT DEBATTERE MED FOLK DER ER UENIGE MED DIG.

Andre Debattører på det forum du betaler for, har allerede en holdning de ikke vil skifte. De vil tilmed lyve, misforstå og tilsvine dig for at kunne beholde disse holdninger som du aldrig til kunne ændre.

Med venlig hilsen
Ieet

Det er da ærgerligt Ieet, vi kunne da godt bruge en "dommer" på DD ser det ud til. Du opfører dig jo som dommer, kan jeg se på det gamle Sol site. Hvorfor skriver du altid, med den sorte demagog / dommer skrift.
Hvis du ønsker en dommer, bør du lytte til "musenfryd", som ejer og betaler for dette website.

Med venlig hilsen
Ieet

Gammel reklame for nedadgående Sol.dk og udbrændte gamle debatører
Ieet du har jo også altid "betalt" til de debatforummer du deltager i, netup med dine indlæg. Om man betaler eks. 10kr pr.næse for at have et site, der ikke lige pludselig skal moderniseres, til noget der ikke virker, til et sted, hvor gamle professionelle debattører, ikke har overtaget teten, med dominerende sort skrift,  jeg alene vide det kan jeg ikke se noget odiøst i. Vi ved jo alle, hvordan et forumsite bliver til og hvordan det drives.
Mvh

Offline Blue velvet

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Februar 19, 2015, 01:12:20 pm »
Kære venner....
Jeg troede I var garvede debattører?
Jeg får den ene anmeldelse efter den anden, når jeg kigger i trådene tror jeg det er løgn? I fordrejer hinandens ord og kaster med mudder i flæng. I opfører jer fuldstændig sindssygt?
Der er ikke meget debat over det I foretager jer her, I slås bare, og alle indlæg handler om muslimer/islam, er der virkelig ikke andet i jeres liv som er værd at tale om?
Jeg gider simpelthen ikke holde øje med jer og skælde ud, og jeg gider slet ikke blive rodet ud i sager bare fordi jeg stiller et forum, som jeg betaler for, gratis til rådighed for jer.
Jeg vil foreslå at I enten begynder at opføre jer som voksne mennesker eller selv skaber et forum. Dette kan gøres ganske gratis på www.freeforums.org .
Jeg har i hvert fald ikke i sinde at lade DD fortsætte på denne måde, så hellere lukke biksen.

Jeg vil sætte pris på at eventuelle svar til dette ikke indeholder sætninger som "det var XX der startede det hele" eller lignende.
[/qu

Kan i ikke bare skrive - dette sted er for de RADIGALE OG DERES RYGKLAPPERE?

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Sv Blue velvet-
« Svar #20 Dato: Februar 19, 2015, 01:19:11 pm »
Hvorfor opfører du dig ikke bare civiliseret.? så kunne   det jo være at din-debat.dk slap for at blive lukket.
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Sv Blue velvet-
« Svar #21 Dato: Februar 19, 2015, 02:09:59 pm »
Hvorfor opfører du dig ikke bare civiliseret.? så kunne   det jo være at din-debat.dk slap for at blive lukket.

Hamrer på enigknappen her.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

MannerKA

• Gæst
« Svar #22 Dato: Februar 19, 2015, 02:50:57 pm »

Citér
Det var måske i orden de første par gange, nu er det bare pinligt at overvære,  :girl_impossible:

Trådløse-Anna, HVAD var måske i orden de første par gange? Og HVORFOR var det det?
S.u.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Februar 19, 2015, 03:34:50 pm »

Takker for komplimentet. Jeg har ikke tænkt mig at debattere her.
Forummet rammer på nuværende tidspunkt ikke mit formål med at deltage i debatter :)

Med venlig hilsen
Ieet

Det var da ærgeligt efter som du har logget dig på sitet her .
Er det fordi din yndlingsmodstander: Poul Jørgensen ikke er her ?

Jeg har vist været den eneste, der har forsvaret Poul Jørgensen, så det er helt ude hvor kragerne vender.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Februar 19, 2015, 03:39:31 pm »

Vil du være venlig at nævne en, der ikke opfører sig som dommer?

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.8%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #25 Dato: Februar 19, 2015, 03:48:29 pm »
Det er en børnehave.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

El_Nino

• Gæst
« Svar #26 Dato: Februar 19, 2015, 05:51:01 pm »
Kære venner....
Jeg troede I var garvede debattører?
Jeg får den ene anmeldelse efter den anden, når jeg kigger i trådene tror jeg det er løgn? I fordrejer hinandens ord og kaster med mudder i flæng. I opfører jer fuldstændig sindssygt?
Der er ikke meget debat over det I foretager jer her, I slås bare, og alle indlæg handler om muslimer/islam, er der virkelig ikke andet i jeres liv som er værd at tale om?
Jeg gider simpelthen ikke holde øje med jer og skælde ud, og jeg gider slet ikke blive rodet ud i sager bare fordi jeg stiller et forum, som jeg betaler for, gratis til rådighed for jer.
Jeg vil foreslå at I enten begynder at opføre jer som voksne mennesker eller selv skaber et forum. Dette kan gøres ganske gratis på www.freeforums.org .
Jeg har i hvert fald ikke i sinde at lade DD fortsætte på denne måde, så hellere lukke biksen.

Jeg vil sætte pris på at eventuelle svar til dette ikke indeholder sætninger som "det var XX der startede det hele" eller lignende.

Det er jeg mega ked af at læse - jeg kommer selv fra SOL-DK - og der bankede vi jo hinanden i hovedet med argumenter for og imod - især islam - og det er jo en (et) stor emne, som optager mange her i DK, men kan dette forum ikke handle en måske lidt ensidig kritik af et emne, så er der ikke andet for dig og Kenneth end at lukke D.-D.dk - Jeg vil holde din kommentar her, og - forsvinder - fra D.-D.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Februar 19, 2015, 05:54:34 pm »

Ja det vil jeg da. Alle dem, der ikke skriver med fed, hele tiden. Har været i mange år, på forskellige IT sites og der var det ikke god kutyme, at skrive med Fed eller store bokstaver osv.

Derfor mit måske ligegyldige opstød.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Februar 19, 2015, 06:04:56 pm »

Ja det vil jeg da. Alle dem, der ikke skriver med fed, hele tiden. Har været i mange år, på forskellige IT sites og der var det ikke god kutyme, at skrive med Fed eller store bokstaver osv.

Derfor mit måske ligegyldige opstød.

Jeg opfatter dommer som en rolle, og ikke en formatering af tekst.

Kunne der ikke tænkes større problemer end at skive med fed?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Februar 19, 2015, 07:51:22 pm »
Det er ikke bare en bestemt grafisk opsætning, som man bare har valgt. Tekst med fed, har en betydning og i min lille it verden, ligner tekst med fed, en dommedagsprofeti.

Du har ret igen, der findes større problemer i hele verdenen, end at skrive med fed!  :biggrin: