Forfatter Emne: til de nye debattører fra sol debatten  (Læst 17234 gange)

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
til de nye debattører fra sol debatten
« Dato: Februar 18, 2015, 10:39:59 pm »
Kære venner....
Jeg troede I var garvede debattører?
Jeg får den ene anmeldelse efter den anden, når jeg kigger i trådene tror jeg det er løgn? I fordrejer hinandens ord og kaster med mudder i flæng. I opfører jer fuldstændig sindssygt?
Der er ikke meget debat over det I foretager jer her, I slås bare, og alle indlæg handler om muslimer/islam, er der virkelig ikke andet i jeres liv som er værd at tale om?
Jeg gider simpelthen ikke holde øje med jer og skælde ud, og jeg gider slet ikke blive rodet ud i sager bare fordi jeg stiller et forum, som jeg betaler for, gratis til rådighed for jer.
Jeg vil foreslå at I enten begynder at opføre jer som voksne mennesker eller selv skaber et forum. Dette kan gøres ganske gratis på www.freeforums.org .
Jeg har i hvert fald ikke i sinde at lade DD fortsætte på denne måde, så hellere lukke biksen.

Jeg vil sætte pris på at eventuelle svar til dette ikke indeholder sætninger som "det var XX der startede det hele" eller lignende.
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

popov

• Gæst
Sv: til de nye debattører fra sol debatten
« Svar #1 Dato: Februar 18, 2015, 11:05:26 pm »
Jeg er bestemt ikke et garvet debattør, så måske skulle holde kæft. Efter karma blev fjernet gik det faktisk bedre, men derefter gik det åbenbart ud over dig og Kenneth, og det holder ikke.
Mit forslag, fjern klage funktion, kan man ikke klare sagen kan man bare flytte til andet fora, du kommer forbi alligevel ind imellem og du kan bare smide dem ud som ikke gider at læse og forholde sig til de meget enkle regler som i har opstillede.
Ytringfrihed under ansvar. Og ingen demokrati på en debats fora

Kære venner....
Jeg troede I var garvede debattører?
Jeg får den ene anmeldelse efter den anden, når jeg kigger i trådene tror jeg det er løgn? I fordrejer hinandens ord og kaster med mudder i flæng. I opfører jer fuldstændig sindssygt?
Der er ikke meget debat over det I foretager jer her, I slås bare, og alle indlæg handler om muslimer/islam, er der virkelig ikke andet i jeres liv som er værd at tale om?
Jeg gider simpelthen ikke holde øje med jer og skælde ud, og jeg gider slet ikke blive rodet ud i sager bare fordi jeg stiller et forum, som jeg betaler for, gratis til rådighed for jer.
Jeg vil foreslå at I enten begynder at opføre jer som voksne mennesker eller selv skaber et forum. Dette kan gøres ganske gratis på www.freeforums.org .
Jeg har i hvert fald ikke i sinde at lade DD fortsætte på denne måde, så hellere lukke biksen.

Jeg vil sætte pris på at eventuelle svar til dette ikke indeholder sætninger som "det var XX der startede det hele" eller lignende.
« Senest Redigeret: Februar 18, 2015, 11:08:04 pm af popov »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 19, 2015, 12:37:44 am »
SOL debatten var anderledes. Islam fyldte meget til tider, men der var ikke så mange, som anser det for at være tidens altoverskyggende problem fordi Danmark er besat og vi er midt i en frihedskamp - som der nu er her på DD - og der var flere almindelige sympatisører med Dansk Folkeparti.

Til tider var det andre politiske problemer, der dominerede mere på SOL debat, som Helles mands skattesag eller Løkkes bilags og rejsecirkus.

Der var også et meget ualmindeligt emne, der fyldte meget - hold nu fast - at skællede rumvæsener - reptilians,  der lever inde i jorden har overtaget meget af styringen i verden, fordi de har en evne til at forvandle sig, så de ser ud som mennesker - mennesker, der beklæder centrale poster - og at de f.eks. dominerer Bilderberg gruppen.

Psykiatrien og scientologi var også meget debatterede emner - Uforklarlige flystyrt - ja der var faktisk mange.

Nu har TV været helt domineret af skyderierne i flere dage, så lige nu er det selvfølgelig storslem - giv det en chance.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: Februar 19, 2015, 02:02:37 am »

Jeg er fuldstændigt enig. Kunne man ikke gøre det sådan, at der for bestandigt kun er EN tråd om Islam? Så kunne nogle af de mange andre emner også få lov at fylde lidt. En tråd om Islam er nok.
Observér, dokumentér, rapportér!

Floridor

• Gæst
Historien om Floridors skuffe..
« Svar #4 Dato: Februar 19, 2015, 04:53:46 am »
Jeg kender det godt, Musenfryd - for ikke så længe siden var der en rigtig ubehagelig lugt nede i min grøntsagsskuffe....

- jeg troede egentligt at jeg var nødt til at kassere alle mine dejlige, forskellige grøntsager - men, så fandt jeg en enkelt rådden kartoffel nede i en pose - farvel, væk med den...!

- det var åbenbart dén ene der havde forpestet hele skuffen...!

. nu har jeg heldigvis stadig alle mine dejlige grøntsager - det er ikke dem alle jeg bryder mig lige meget om - men de er jo sunde allesammen..

:Laie_48:

« Senest Redigeret: Februar 19, 2015, 05:06:01 am af Floridor »

Offline Linnette

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 19, 2015, 06:23:48 am »
Jeg har ellers været medlem og tilknyttet denne debat som musenfryd har i ca. 10 år.  Og det gør mig meget ked af det, at se hvordan højre ekstremister kaprer debatten og bruger den til propaganda.

Din-debat har været kendt for et hyggeligt sted, hvor man følte sig godt tilpas. Der blev livligt debatteret og snakket om alle mulige forskellige ting som man nu mødte i hverdag.

Efter at I fra Sol debat, har mere eller mindre overtaget denne fredelige debat, så er alle gamle og hyggelige debattører væk.......

I har ødelagt et hyggested med jeres propaganda som ganske almindelige debattører simpelthen ikke gider at høre om. 

Vi andre som har været her igennem mange år, vi gider ikke høre på jeres muslimpis.......I har IKKE andet at byde på, end evindelige tråde om hvor meget i foragter og hader muslimer.

GAB.............synd I ikke ved at der findes andre interessante ting at snakke om.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.2%
    • Vis profil
Sv: Historien om Floridors skuffe..
« Svar #6 Dato: Februar 19, 2015, 07:35:25 am »
Jeg kender det godt, Musenfryd - for ikke så længe siden var der en rigtig ubehagelig lugt nede i min grøntsagsskuffe....

- jeg troede egentligt at jeg var nødt til at kassere alle mine dejlige, forskellige grøntsager - men, så fandt jeg en enkelt rådden kartoffel nede i en pose - farvel, væk med den...!

. nu har jeg heldigvis stadig alle mine dejlige grøntsager - det er ikke dem alle jeg bryder mig lige meget om - men de er jo sunde allesammen..

Musenfryd skrev ellers: "Jeg vil sætte pris på at eventuelle svar til dette ikke indeholder sætninger som "det var XX der startede det hele" eller lignende."

Floridor

• Gæst
Hej Bedstefar...
« Svar #7 Dato: Februar 19, 2015, 07:49:59 am »
- jeg kom lige til at tænke på et sjovt ordsprog min gamle bedstefar fortalte engang:

'Når man smider en sten ind i en flok hunde, så hyler den der bliver ramt'...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.2%
    • Vis profil
Sv: Hej Bedstefar...
« Svar #8 Dato: Februar 19, 2015, 08:16:38 am »
- jeg kom lige til at tænke på et sjovt ordsprog min gamle bedstefar fortalte engang:

'Når man smider en sten ind i en flok hunde, så hyler den der bliver ramt'...

Det er en overtrædelse af den rationelle debats femte bud:

5. Man må ikke hævde, at fordi noget er sket før, må det være årsagen. ("Post Hoc / Falsk Årsag").
Dette kan også læses som: "korrelation betyder ikke årsagssammenhæng".
Eksempel: Anklageren bebrejder mig, at jeg forsøger at give en bestemt person skylden for at din-debat kører af sporet, fordi han føler sig ramt (hyler), og ikke fordi han er uenig i, at det er en enkelt persons skyld.

Floridor

• Gæst
Ild i piben....
« Svar #9 Dato: Februar 19, 2015, 08:28:08 am »
'5. Man må ikke hævde, at fordi noget er sket før, må det være årsagen. ("Post Hoc / Falsk Årsag").
Eksempel: Anklageren bebrejder mig, at jeg forsøger at give en bestemt person skylden for at din-debat kører af sporet, fordi han føler sig ramt (hyler), og ikke fordi han er uenig i, at det er en enkelt persons skyld.'

- hvis jeg havde fyret sådan en 'belærende' svada til salig Bedstefar - så ville han helt sikkert bare ha' bakket lidt på piben - kigget kærligt på mig over brillerne og gnækket:

- hvis du keder dig, knægt - så skal jeg finde noget mere fornuftigt du ka' ta' dig til.! :biggrin:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.2%
    • Vis profil
En sand stridsmand
« Svar #10 Dato: Februar 19, 2015, 09:05:48 am »
'5. Man må ikke hævde, at fordi noget er sket før, må det være årsagen. ("Post Hoc / Falsk Årsag").
Eksempel: Anklageren bebrejder mig, at jeg forsøger at give en bestemt person skylden for at din-debat kører af sporet, fordi han føler sig ramt (hyler), og ikke fordi han er uenig i, at det er en enkelt persons skyld.'

- hvis jeg havde fyret sådan en 'belærende' svada til salig Bedstefar - så ville han helt sikkert bare ha' bakket lidt på piben - kigget kærligt på mig over brillerne og gnækket:

- hvis du keder dig, knægt - så skal jeg finde noget mere fornuftigt du ka' ta' dig til.! :biggrin:

Fortsæt du bare med at komme med falske argumenter, det er den helt rigtige tråd at udstille sig i :biggrin:

Domprovsten

• Gæst
« Svar #11 Dato: Februar 19, 2015, 09:45:15 am »
Musenfryd skrev:

Citér

Kære Musenfryd.
Jeg har skrevet et svar i det andet indlæg, hvor du tog det op (som svar til Homofaber). Det var inden, jeg havde set dette.
Tak for dette indlæg, som er mere tydeligt, men jeg ville ønske, at du præciserede, om det  "kun" er på grund af "tonen i debatten" (mudderkastning af personer, der absolut ikke kan fordrage hinanden), eller om det lige så meget er emnet islam/islamkritik, der diskvalificerer en debattør som værende voksen nok til at deltage?
Det er stadig uklart for mig.
« Senest Redigeret: Februar 19, 2015, 09:56:35 am af Domprovsten »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.2%
    • Vis profil
Hvad mon meningen er med at have en signatur i en debat?
« Svar #12 Dato: Februar 19, 2015, 10:03:01 am »
Hvor modent er det, at så mange har lavet anklager imod navngivne debattører i deres signatur (som følger enhver kommentar)?
« Senest Redigeret: Februar 19, 2015, 10:04:40 am af Anklageren »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Historien om Floridors skuffe..
« Svar #13 Dato: Februar 19, 2015, 10:34:22 am »

Floridor, må jeg spørge:: Den kartoffel var den stribet? -  :girl_haha:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Februar 19, 2015, 10:52:15 am »

Jeg er fuldstændigt enig. Kunne man ikke gøre det sådan, at der for bestandigt kun er EN tråd om Islam? Så kunne nogle af de mange andre emner også få lov at fylde lidt. En tråd om Islam er nok.

Hvorfor fjerner du ikke bare den `signatur´ du fremviser i hvert eneste indlæg,  jeg har anmodet dig om det flere gange du VED det provokerer visse herinde - Det var måske i orden de første par gange, nu er det bare pinligt at overvære,  :girl_impossible:

Vi burde stå på den samme side men set i lyset af din opførsel her på det sidste har jeg mine tvivl hvad du egentligt vil med dine (provokerende) indlæg,

Der findes andre og fredeligere måder at imødegå højrefløjen på, DIN er bare ikke den rigtige (i min verden)  :girl_to_take_umbrage2:
« Senest Redigeret: Februar 19, 2015, 11:12:57 am af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)