Forfatter Emne: Omar Abdel Hamid El-Hussein skal begraves i Brøndby  (Læst 6326 gange)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: - som man siger...
« Svar #15 Dato: Februar 18, 2015, 04:09:54 pm »
Det infame kryb har faktisk flere gange, både på Sol.debat og herinde åbent erklæret, at han glæder sig til både Sverige og Danmark bliver islamiske. Og at han vil hjælpe til i den proces. I det øjeblik kampen skærpes i Danmark - altså hvor islamisterne går efter mere reel magt, mener jeg helt afgjort, at tigermanden vil kunne dømmes efter enten straffelovens kap. 12, § 100 eller § 102, stk. 2 - ellers må der laves et nyt straffelovstillæg.
Jeg mener - hvis man har læst bare nogle få af hans værste indlæg, er man heller ikke i tvivl om, hvad han vil være i stand til under en konfliktsituation mellem danske patrioter og muslimerne.

I så fald har PET jo opfordret til at du gør dem opmærksom på de tigerstribede indlæg, så de i hvert fald kan undersøge om der skulle være andre sammenhænge og "venskabsforeninger" og sikre sig IP adresserne.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

MannerKA

• Gæst
Sv: Omar Abdel Hamid El-Hussein skal begraves i Brøndby
« Svar #16 Dato: Februar 18, 2015, 04:32:10 pm »
I hvert fald ser man også tydeligt, at personen har en stikkers ækle natur:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1027.msg8434#msg8434

Her er således tale om en person, der både besidder en brændende kærlighed til islam, alt hvad der er arabisk (se evt. diverse svar i "Hvad skal du have til aftensmad - kun arabiske retter!) OG linker til en kriminel organisation -> 'redox' er tidligere dømt for formidling af hacket materiale.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Februar 18, 2015, 04:40:50 pm »

Nu er der altså ingen der får mig til at tro den tigerstribede kat er en helt normal Dansker, - der er flere mugligheder

Enten er det en godt tilsløret madamme der er spærret inde i hjemmet og ikke har andet at lave.

Eller det kan være Margrete Monica Hansen, som nok er Dansker, men bestemt ikke helt normal.

Eller det kan være Johnny Hansen fra Greve.

Flere forslag ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Usmageligt
« Svar #18 Dato: Februar 18, 2015, 09:45:00 pm »
Citér
Ja, DU regnede voldtægt for "kun" at være en fejl. Husk nu på det. 

Oplysning til Din-debat-brugere tilmeldt efter 22.12.2014 og gæster, som ikke umiddelbart kan vide, hvad der ligger i det citerede:

Efter ovennævnte dato, har jeg aldrig direkte svaret en forbryder som afsenderen af den linje, jeg just citerede. (Og bagvaskelse er en grov forbrydelse i.h.t. straffeloven § 268, kap. 27). Men som forklaring på, hvad der ligger til grund for nye og eventuelt kommende injurier, skal jeg gøre opmærksom på denne emnetråd, idet jeg for den uindviede nævner, at mit daværende profilnavn var 'Pastorkaj':
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=646.msg4555#msg4555

Læseren kan her se sagens rette sammenhæng, nemlig at linjen som forbryderen 'klippede ud' og siden i sin profilsignatur har anvendt for at tilsmudse mig, var en del af en sætning, hvor jeg citerede ham selv for at have kaldt voldtægt for 'en fejl'. Man kan endvidere se, at jeg i flere på hinanden følgende svar pointerer, at udtrykket var hans, og at jeg selv opfatter voldtægt som en meget grov forbrydelse.

Ikke desto mindre fortsætter pågældende forbryder sin bagvaskelse i dag - som det ses ovenfor. Jeg vil derfor nu anbringe den originale tråd, hvor svineriet begyndte som link i min profil. Så kan enhver finde det, i stedet for hvis jeg skulle skrive det hver gang det - desværre - er påkrævet, fordi debatten hjemsøges af en person, som fra sin landssvigerposition og ud fra et formentlig patologisk had er villig til alt udi svineri, injurier, grov bagvaskelse og andre provokationer for at forsøge at ramme en nationalsindet debattør.

I øvrigt tak til de mange brugere, som efterhånden har udvist solidaritet med mig og harme vendt mod injurie-svineriet,  direkte skrevet i trådene.

Så kom denne dybt alvorlige situation lige til at handle om Domprovsten/Pastor Kaj. Kunne du dog ikke holde dig uden for rampelyset bare for en stund, så vi kan diskutere landets aktuelle situation, uden det skal handle om dig? Det er uhyggeligt nok, som det er. Vi ser helst ikke din-debat som Hr. Domprovst/Pastor kajs private reality show, tak!  :baby:
Midlerne er underordnede.

Rollo

• Gæst
« Svar #19 Dato: Februar 18, 2015, 10:00:04 pm »
Jamen sådan er 'ny-sproget' i det midtjyske 1 mands propagandacenter for et islamisk Danmark.
To mord på vantro = 'en ærgerlig situation'. Vi husker jo, at f.eks. voldtægter regnes for 'en fejl.'

Tigermand, du kan godt holde inde med dine løgnehistorier. Pastor Kaj kaldte voldtægt for en meget grov forbrydelse, mens du Tigermand kaldte det for en fejl.

Vil du have nogle links, der uderbygger dette?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #20 Dato: Februar 18, 2015, 10:09:41 pm »
Jamen sådan er 'ny-sproget' i det midtjyske 1 mands propagandacenter for et islamisk Danmark.
To mord på vantro = 'en ærgerlig situation'. Vi husker jo, at f.eks. voldtægter regnes for 'en fejl.'

Tigermand, du kan godt holde inde med dine løgnehistorier. Pastor Kaj kaldte voldtægt for en meget grov forbrydelse, mens du Tigermand kaldte det for en fejl.

Vil du have nogle links, der uderbygger dette?

Jeg har aldrig påstået, han har kaldt det for noget som helst andet, end det han gjorde. Jeg har udelukkende forholdt mig til hans egne ord. Og dette uden at ændre så meget som en komma.  :aww: :baby:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #21 Dato: Februar 18, 2015, 10:10:23 pm »
"Vi ser helst ikke din-debat som Hr. Domprovst/Pastor kajs private reality show, tak! "
Tal for dig selv.
Der er sikkert flere, som helst var fri for dig og dine underlige provokerende skriblerier.
Det er jo heller ikke dit private show - vel!

Nu var det sådan set ikke mig, der forsøgte at dreje dette meget alvorlige emne over på min egen person.  :aww: :baby:

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Februar 19, 2015, 06:44:29 am »
Du bør holde dig for god til at bruge denne ærgerlige situation som et led i dine seksuelle fantasier.

Offline Tigermanden
Senior medlem

Total likes: 13
Køn: Mand
Vis profil
 DKP
 Personlig besked (Offline)

Sv: Hvad skal du have til aftensmad?

« Svar #313 Dato: Februar 18, 2015, 09:41:08 pm »

Citér

Citat fra: ak31 efter Februar 18, 2015, 09:33:30 pm

Citat fra: MannerKA efter Februar 18, 2015, 04:42:07 pm

Svinekoteletter i karry på bund af kartofler og grønt er snart klar til ovnen.

(Og der er intet politisk i det  :biggrin: - på ære - men det kan selvfølgelig godt ses som et modstykke til tiger-islamistens arabiske biks. )

Tænk det har vi også fået, har vi handlet samme sted??

Jeg tror nu mere Tigermanden har fået sig selv som halalslagtet tigerdyr, på grund af hans lille fortalelse:

Du bør holde dig for god til at bruge denne ærgerlige situation som et led i dine seksuelle fantasier.

ak31 er en ældre herre, der ikke rigtig kan begå sig på et internet-forum, og nu giver denne mandsling udtryk for, at han ikke ser noget forkert i det uhyggelige terrorangreb, som alle vi gode danskere for længst har taget afstand fra. :baby:

Er det her du prøve rat løbe fra:

[/quote]

Du er nok nærmere ved at slagte dig selv, med den ærgerlige situation
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Evalu

• Gæst
« Svar #23 Dato: Februar 19, 2015, 07:50:38 am »
Et af de spørgsmål, som melder sig efter weekendens tragiske terrorhandlinger er, hvor den 22-årige attentatmand skal stedes til hvile.
I Danmark har familien til den 22-årige Omar Abdel Hamid El-Hussein besluttet, at han skal stedes til hvile i Danmark. Trods familiens palæstinensiske baggrund, og at han i tre år boede og gik i skole i Jordan.

http://www.bt.dk/krimi/her-skal-omar-begraves

Hvor skulle attentatmanden ellers begraves?  Hans familie bor jo i Danmark.

Er det den døde attentatmand, som man vil straffe yderligere ved at nægte ham en begravelse i Danmark?  Er det ikke straf nok, at han er død?

Er det familien, som man vil straffe ved at forhindre dem i at begrave deres søn i Danmark?  Skal forældre  straffes for deres søns handlinger?

Jeg håber, at man vil lade dem begrave deres søn i fred; men det forudsætter at medierne holder nallerne væk og blander sig udenom, så det bliver desværre nok ved håbet.