Forfatter Emne: Omar Abdel Hamid El-Hussein skal begraves i Brøndby  (Læst 6334 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Omar Abdel Hamid El-Hussein skal begraves i Brøndby
« Dato: Februar 18, 2015, 08:22:57 am »
Et af de spørgsmål, som melder sig efter weekendens tragiske terrorhandlinger er, hvor den 22-årige attentatmand skal stedes til hvile.
I Danmark har familien til den 22-årige Omar Abdel Hamid El-Hussein besluttet, at han skal stedes til hvile i Danmark. Trods familiens palæstinensiske baggrund, og at han i tre år boede og gik i skole i Jordan.

http://www.bt.dk/krimi/her-skal-omar-begraves

" Hvor er det smukt - man bliver rørt og følsom!"

Nu har muhams et sted at tilbede, en personage som angreb DK med antidemokratiske midler som minde.

:bad:

De radigale/Enhedslisten har nu mistet en trofast vælger - tiggerdimsen og andefar kommer nok forbi og knæler for kulturberigeren?

Tiggermanden skal passe på - at buttplugsen ikke ryger ud, af Islams fortrindeligheder ved næsegruscermonien!!!!!!

:bad: :bad: :bad: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :aww:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Omar Abdel Hamid El-Hussein skal begraves i Brøndby
« Svar #1 Dato: Februar 18, 2015, 09:12:04 am »
Du bør holde dig for god til at bruge denne ærgerlige situation som et led i dine seksuelle fantasier. 
Midlerne er underordnede.

Floridor

• Gæst
- som man siger...
« Svar #2 Dato: Februar 18, 2015, 09:45:28 am »
- jeg synes, man slet og ret stempler sig selv, når man kalder bestialske, kujonagtige mord på 2 uskyldige mennesker for -

- 'en ærgerlig situation'...

:Laie_48:

« Senest Redigeret: Februar 18, 2015, 09:49:48 am af Floridor »

Joakim

• Gæst
Danmark burde gør som Frankrig gjorde med deres terrorist
« Svar #3 Dato: Februar 18, 2015, 10:21:12 am »
Kremere ham, og begrav ham på de ukendte.

De brune missiler skal ikke hyldes som helte, men som det fejlskud de er .

Domprovsten

• Gæst
Sv: - som man siger...
« Svar #4 Dato: Februar 18, 2015, 10:31:09 am »
Citér
- jeg synes, man slet og ret stempler sig selv, når man kalder bestialske, kujonagtige mord på 2 uskyldige mennesker for -

:Laie_48

Jamen sådan er 'ny-sproget' i det midtjyske 1 mands propagandacenter for et islamisk Danmark.
To mord på vantro = 'en ærgerlig situation'. Vi husker jo, at f.eks. voldtægter regnes for 'en fejl.'

Fruppe

• Gæst
« Svar #5 Dato: Februar 18, 2015, 12:33:42 pm »
Du bør holde dig for god til at bruge denne ærgerlige situation som et led i dine seksuelle fantasier.

Du har jo seksuelle fantasier om at Danmark skal islamiseres og de love der ikke er sharia skal være kommunistiske.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #6 Dato: Februar 18, 2015, 12:54:49 pm »
Hvordan?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #7 Dato: Februar 18, 2015, 12:56:33 pm »
Citér

:Laie_48

Jamen sådan er 'ny-sproget' i det midtjyske 1 mands propagandacenter for et islamisk Danmark.
To mord på vantro = 'en ærgerlig situation'. Vi husker jo, at f.eks. voldtægter regnes for 'en fejl.'

Ja, DU regnede voldtægt for "kun" at være en fejl. Husk nu på det.  :connie_08: :baby:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #8 Dato: Februar 18, 2015, 01:04:26 pm »

Så ved vi da, hvor du står.  :cat: :baby:

Floridor

• Gæst
« Svar #9 Dato: Februar 18, 2015, 01:37:21 pm »
"Så ved vi da, hvor du står." - skriver Pelle Haleløs, skarpt konstaterende..... :Cherna_29:

- hvem pokker er 'vi'....?

Hvis 'vi' bare er dig, så er jeg sgu mere rolig... - det var jo værre hvis der var tale om hele venskabsforeningen..!

Miiauuv!... - hen i kattebakken med dig, du trænger vist...!

Domprovsten

• Gæst
« Svar #10 Dato: Februar 18, 2015, 02:38:06 pm »
Citér
Ja, DU regnede voldtægt for "kun" at være en fejl. Husk nu på det. 

Oplysning til Din-debat-brugere tilmeldt efter 22.12.2014 og gæster, som ikke umiddelbart kan vide, hvad der ligger i det citerede:

Efter ovennævnte dato, har jeg aldrig direkte svaret en forbryder som afsenderen af den linje, jeg just citerede. (Og bagvaskelse er en grov forbrydelse i.h.t. straffeloven § 268, kap. 27). Men som forklaring på, hvad der ligger til grund for nye og eventuelt kommende injurier, skal jeg gøre opmærksom på denne emnetråd, idet jeg for den uindviede nævner, at mit daværende profilnavn var 'Pastorkaj':
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=646.msg4555#msg4555

Læseren kan her se sagens rette sammenhæng, nemlig at linjen som forbryderen 'klippede ud' og siden i sin profilsignatur har anvendt for at tilsmudse mig, var en del af en sætning, hvor jeg citerede ham selv for at have kaldt voldtægt for 'en fejl'. Man kan endvidere se, at jeg i flere på hinanden følgende svar pointerer, at udtrykket var hans, og at jeg selv opfatter voldtægt som en meget grov forbrydelse.

Ikke desto mindre fortsætter pågældende forbryder sin bagvaskelse i dag - som det ses ovenfor. Jeg vil derfor nu anbringe den originale tråd, hvor svineriet begyndte som link i min profil. Så kan enhver finde det, i stedet for hvis jeg skulle skrive det hver gang det - desværre - er påkrævet, fordi debatten hjemsøges af en person, som fra sin landssvigerposition og ud fra et formentlig patologisk had er villig til alt udi svineri, injurier, grov bagvaskelse og andre provokationer for at forsøge at ramme en nationalsindet debattør.

I øvrigt tak til de mange brugere, som efterhånden har udvist solidaritet med mig og harme vendt mod injurie-svineriet,  direkte skrevet i trådene.
« Senest Redigeret: Februar 18, 2015, 02:48:03 pm af Domprovsten »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 18, 2015, 02:53:02 pm »
Citér
Ja, DU regnede voldtægt for "kun" at være en fejl. Husk nu på det. 

Oplysning til Din-debat-brugere tilmeldt efter 22.12.2014 og gæster, som ikke umiddelbart kan vide, hvad der ligger i det citerede:

Efter ovennævnte dato, har jeg aldrig direkte svaret en forbryder som afsenderen af den linje, jeg just citerede. (Og bagvaskelse er en grov forbrydelse i.h.t. straffeloven § 268, kap. 27). Men som forklaring på, hvad der ligger til grund for nye og eventuelt kommende injurier, skal jeg gøre opmærksom på denne emnetråd, idet jeg for den uindviede nævner, at mit daværende profilnavn var 'Pastorkaj':
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=646.msg4555#msg4555

Læseren kan her se sagens rette sammenhæng, nemlig at linjen som forbryderen 'klippede ud' og siden i sin profilsignatur har anvendt for at tilsmudse mig, var en del af en sætning, hvor jeg citerede ham selv for at have kaldt voldtægt for 'en fejl'. Man kan endvidere se, at jeg i flere på hinanden følgende svar pointerer, at udtrykket var hans, og at jeg selv opfatter voldtægt som en meget grov forbrydelse.

Ikke desto mindre fortsætter pågældende forbryder sin bagvaskelse i dag - som det ses ovenfor. Jeg vil derfor nu anbringe den originale tråd, hvor svineriet begyndte som link i min profil. Så kan enhver finde det, i stedet for hvis jeg skulle skrive det hver gang det - desværre - er påkrævet, fordi debatten hjemsøges af en person, som fra sin landssvigerposition og ud fra et formentlig patologisk had er villig til alt udi svineri, injurier, grov bagvaskelse og andre provokationer for at forsøge at ramme en nationalsindet debattør.

I øvrigt tak til de mange brugere, som efterhånden har udvist solidaritet med mig og harme vendt mod injurie-svineriet,  direkte skrevet i trådene.

Det tror jeg de fleste er klar over.

Mere interessant i forbindelse med pelle-haleløs er, at PET netop nu beder os alle ikke kun være opmærksom på men også indberette og registrere ekstremister med islamiske sympatier.

Dermed mener de ikke kun bombemænd, men også de kyllinger der udspeder islamisk propaganda og kunne tænkes at hjælpe med forberedelserne til  en islamisk magtovertagelse i Danmark.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Evalu

• Gæst
« Svar #12 Dato: Februar 18, 2015, 02:57:01 pm »
Jeg forstår din vrede over "Tigermanden"s  citatfusk, som nye debattører ikke kender baggrunden for; men jeg tror  ikke, at nye debattører behøver særlig lang tid på debatten for at kunne gennemskue, at "Tigermanden"   er en troll  og/eller en muslimhader, der på denne måde forsøger at få muslimer til at fremstå så usympatiske som overhovedet muligt.

Personligt har jeg valgt at ignorere ham. 

Floridor

• Gæst
« Svar #13 Dato: Februar 18, 2015, 03:33:12 pm »
Ja Domprovst, det er sørgeligt at man er nødt til at lave opslag som du i dag har måttet gøre - men, det er hvad man kommer ud for når man ønsker at tale sin sag i et forum med en enkelt umoden debattør - som i mangel af argumenter for sin egen sag i stedet kaster sig over god, gammeldags tilsmudsning, mudderkastning og deciderede løgne...

- jeg har faktisk stor respekt for selv de allermest forstyrrede venstrefløjsere - som evner at fremføre deres meninger på begavet vis - og jeg tager hellere end gerne del i en - måske lidt kras, men dog altid lødig debat med sådanne personer...

- men den dér hjerneblæste kanalje - hans evindelige envejs-muslim-pladder og alt hans perfide svinen alt og alle til som ikke lige smasker sammen med ham.....

- ham vil jeg til hver en tid bare snuppe i vingebenet, ligesom jeg gør det med mine overflødige hanekyllinger - du ved, lige snurre dem lidt rundt - til de holder kæft.... !

« Senest Redigeret: Februar 18, 2015, 03:54:30 pm af Floridor »

MannerKA

• Gæst
« Svar #14 Dato: Februar 18, 2015, 03:54:19 pm »
Citér
Mere interessant i forbindelse med pelle-haleløs er, at PET netop nu beder os alle ikke kun være opmærksom på men også indberette og registrere ekstremister med islamiske sympatier.
Dermed mener de ikke kun bombemænd, men også de kyllinger der udspreder islamisk propaganda og kunne tænkes at hjælpe med forberedelserne til  en islamisk magtovertagelse i Danmark.

Det infame kryb har faktisk flere gange, både på Sol.debat og herinde åbent erklæret, at han glæder sig til både Sverige og Danmark bliver islamiske. Og at han vil hjælpe til i den proces. I det øjeblik kampen skærpes i Danmark - altså hvor islamisterne går efter mere reel magt, mener jeg helt afgjort, at tigermanden vil kunne dømmes efter enten straffelovens kap. 12, § 100 eller § 102, stk. 2 - ellers må der laves et nyt straffelovstillæg.
Jeg mener - hvis man har læst bare nogle få af hans værste indlæg, er man heller ikke i tvivl om, hvad han vil være i stand til under en konfliktsituation mellem danske patrioter og muslimerne.
« Senest Redigeret: Februar 18, 2015, 03:57:22 pm af MannerKA »