Forfatter Emne: Hvad for noget?  (Læst 535 gange)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Hvad for noget?
« Dato: Maj 17, 2020, 06:47:01 am »
Ikke noget jeg har opsøgt. Den kom bare som reklame på min FB. En muslimsk datingside. Om sig selv: "Muslims4Marriage is the best one to check out for meeting hot Arab women or finding a Muslim girlfriend"

Betyder det virkeligt at man kan date en muslimsk donna? Hvad med hendes fætre og deres næver?

https://www.muslims4marriage.com

Man kan ikke komme til at se profilerne uden at oprette en profil der.

DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Hvad for noget?
« Svar #1 Dato: Maj 17, 2020, 08:20:32 am »
Den fungerer vel ligesom andre datingsider: Man opretter en gratis profil. Efter kort tid begynder man at modtage beskeder fra kønne unge kvinder (som i virkeligheden er falske profiler lavet af folkene bag siden). Her kommer hele forretningsideen så: For at kunne læse disse beskeder skal man være betalende medlem.

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 17, 2020, 08:35:15 am »
Den fungerer vel ligesom andre datingsider: Man opretter en gratis profil. Efter kort tid begynder man at modtage beskeder fra kønne unge kvinder (som i virkeligheden er falske profiler lavet af folkene bag siden). Her kommer hele forretningsideen så: For at kunne læse disse beskeder skal man være betalende medlem.

Jeg får et væld af reklamer for datingsider for tiden. Man får indtryk af at der er flere datingsider end der er folk der dater. Hvordan mon det går med scor.dk? Næppe nogen der scorer der.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 17, 2020, 09:40:13 pm »
Jeg er mere i denne retning:

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 18, 2020, 05:11:34 am »
Den fungerer vel ligesom andre datingsider: Man opretter en gratis profil. Efter kort tid begynder man at modtage beskeder fra kønne unge kvinder (som i virkeligheden er falske profiler lavet af folkene bag siden).

På russiske og ukrainske datingsider, behøver de slet ikke at lave falske profiler, for der er lækre damer nok. Ikke fordi jeg er trængende og jeg tør ikke oprette en profil, for gad vide om man kan slette den igen, men bliver spammet for livet. Men her er en hvor man kan se damerne uden at have profil. Siden stinker langt væk. Bl a oplyses der ikke nogen fysisk adresse. Men ingen tvivl om damerne er virkelige. De søger enten en gut der vil tage dem med til vesteuropa eller være deres boy-friend i Ukraine. Grunden til deres iver er, at de ukrainske gutter er lige til skraldespanden. Hvis de skulle finde en, vil han højst sandsynligt fejre sit første barns fødsel med en tur på bordel. Og det ved de!

https://godatenow.com/

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
Denne sild er lige noget for dig?
« Svar #5 Dato: Maj 18, 2020, 07:40:50 am »
Ikke noget jeg har opsøgt. Den kom bare som reklame på min FB. En muslimsk datingside. Om sig selv: "Muslims4Marriage is the best one to check out for meeting hot Arab women or finding a Muslim girlfriend"

Betyder det virkeligt at man kan date en muslimsk donna? Hvad med hendes fætre og deres næver?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
    • Vis profil
Sv: Denne sild er lige noget for dig?
« Svar #6 Dato: Maj 18, 2020, 11:07:55 am »

Plejer muhamzer ikke at være omskåret?

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 18, 2020, 11:51:14 am »

Meningen er måske at plante malware på læsernes computere, og hvem ved, hvad du har sagt ja til, hvis du har klikket på noget?

Et væld af reklamer for datingsider kommer ikke af sig selv.

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 18, 2020, 12:15:00 pm »
Man kan selvfølgelig også benytte:
https://www.cuckdating.com/

:yes:

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 18, 2020, 01:49:35 pm »
Man kan selvfølgelig også benytte:
https://www.cuckdating.com/

:yes:

Jeg tænker over om konerne altid er klar, og er indforstået med, at deres gutter opretter profiler der?

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Maj 18, 2020, 02:10:04 pm »
Et væld af reklamer for datingsider kommer ikke af sig selv.

Nej, jeg søgte på en latinamerikansk. Der fik jeg ikke andet end nogen hvor man skulle oprette sig selv for at få lov til at nyde billederne af donnaerne. Men det har medført en masse reklamer for datingsider.

Jeg var også inde og søge på en OTG USB-stick. Jeg fik efterfølgende en reklame for en på Facebook der kostede 4,-kroner. Nej tak!

Min donna og mig vil gerne prøve noget rollespil. Hun skal være en bayersk bierfest pige i dirndl. Se en reklame.