Forfatter Emne: Morten Østergård efterlyser en god radikal vælger  (Læst 751 gange)

Offline Petra (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
Morten Østergård efterlyser en god radikal vælger
« Dato: Maj 14, 2020, 12:45:10 pm »
Søndag den 8. september 2019 omkring klokken 07.00 blev en 24-årig kvinde opfordret til at stemme Radikalt af en ukendt mand i et S-tog kørende fra Lyngby mod Virum, og Morten Østergaard efterlyser nu den gode mand!

Foruden billederne følger også et skriftligt signalement af den formodede gerningsmand:

• Mand   
• Afrikansk af udseende
• Cirka 35 år
• 175 cm høj
• Almindelig af bygning
• Med kort sort hår

https://www.a4nu.dk/artikel/mand-befamler-kvinde-i-skridtet-hvem-kan-genkende-ham

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Morten Østergård efterlyser en god radikal vælger
« Svar #1 Dato: Maj 14, 2020, 02:51:47 pm »
Kom du bare her forbi og blive befamlet, Petra. Og mere end befamlet, af en arisk gut.

Kommer du til Torsten Bonfils igen på lørdag når vi skal se cuck-film? Du var fantastisk efter filmen i lørdags. Det mener Torsten også!
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 14, 2020, 03:01:17 pm »
Vi er nødt til at cucke vores kvinder til folk som ham da den hvide race er lige på nippet til at uddø af indavl. Det har Darwin selv sagt, bare spørg Anklageren og Homofaber.

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 14, 2020, 03:39:07 pm »
Vi er nødt til at cucke vores kvinder til folk som ham da den hvide race er lige på nippet til at uddø af indavl. Det har Darwin selv sagt, bare spørg Anklageren og Homofaber.

Anklgeren og Homofaber argumentere så ikke for, at så burde de sorte og mørke befolkninger have noget mere hvid insimination. Hvis det blev gjorg i massivt omfang, kunne det styrke DERES genpulje. Måske noget mere ansvarlighed kunne følge med generne. Hvorfor synex Anklageren og Homofaber altid at det kun bør gå den ene vej.

Ikke at jeg kunne tænke mig at besvangre nogen af dem, men jeg er sund og velskabt, så jeg afleverer gerne noget saft til insimination.

Dog ville skofabrikkerne være nød til at omstille deres produktion til noget større.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 14, 2020, 04:13:03 pm »

Populationers genpulje har bedst af variation. Det er en central ting ved evolutionsteorien. Farvestoffet i huden har ikke noget med det at gøre. Der eksisterer ikke racer, for variationer indbyrdes mellem folk med bestemte hudfarve er eller kan være større end blandt grupper med forskellige ydre karakteristika.
Jeg ved godt, at det er lidt af et pjatteemne for dig, men du kan ikke diskutere genetik og videnskab.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 14, 2020, 05:26:44 pm »
Populationers genpulje har bedst af variation.

Hvad mener du egentlig om den jødiske race? De er jo som bekendt alle efterkommere af den ganske lille håndfuld der overlevede Holocaust.  :ohmy: Det må da være den race på Jorden der har mindste diversitet, eller hvad? Synes du så ikke at Israel har godt af at få tilført noget frisk DNA ved at importere en masse afrikanere og arabere de kan cucke deres kvinder til?

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 14, 2020, 06:19:56 pm »
Der findes ikke menneskeracer. Heller ikke jødiske racer.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 15, 2020, 03:00:36 pm »
Populationers genpulje har bedst af variation. Det er en central ting ved evolutionsteorien. Farvestoffet i huden har ikke noget med det at gøre. Der eksisterer ikke racer, for variationer indbyrdes mellem folk med bestemte hudfarve er eller kan være større end blandt grupper med forskellige ydre karakteristika.
Jeg ved godt, at det er lidt af et pjatteemne for dig, men du kan ikke diskutere genetik og videnskab.

Disse bayerske Bierfest piger her ser ud til at mangle stærkere gener. Så de må hellere besvangres af nogle muhamz, med intelligente gener. Så vil vi cucke til.

Du får også lige et billede af den thailandske konge. Der har været indavl i deg thailandske kongehus i mange generationer. Kong Bhumipol var gift med hans egen kusine Sirikit.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 15, 2020, 03:18:49 pm »
Der findes ikke menneskeracer. Heller ikke jødiske racer.

Når jeg er henne i min swingerklub, er der damer af alle hudfarver. Jeg forlyster mig med dem uanset hudfarve. Men der kommer også nogle muslimske damer i min swingerklub. De er fuldstændigt bare, bortset fra at de har islamisk tørklæde på. De er overvægtige, har gusten hud og sorte rande under øjnene. Bestemt ikke noget for mig. Men de muslimske gutter i swingerklubben er vilde med dem

Hvad foretrækker du, når du går i swingerklub?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 15, 2020, 03:26:52 pm »
Hvad foretrækker du

Videnskab. Dem, der påstår, at der findes menneskeracer - som dig og Torsten gør - hører til blandt kreationister og andre religiøse.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Maj 15, 2020, 03:44:45 pm »
Der findes ikke menneskeracer.

Det skal du ikke bestemme.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Maj 15, 2020, 03:47:38 pm »
Der findes ikke menneskeracer.

Det skal du ikke bestemme.

Korrekt. Det er ikke ifølge mig men videnskaben.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Maj 15, 2020, 04:03:19 pm »
Videnskab. Dem, der påstår, at der findes menneskeracer -......

Det gør jeg da også. Jeg ved sq da godt at der er uhyre lille genetisk forskel mellem det vi kalder racer.

Men tilbage til emnet: skulle vi så cucke noget mere?

Du må gerne være med i morgen aften, når jeg mødes med Torsten Bonfils og Petra for at se flere film med Britta Nielsen og nogle muhamzer.
« Senest Redigeret: Maj 15, 2020, 04:06:15 pm af Carlo »

Offline Patrioten

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Maj 16, 2020, 09:00:00 am »

Det er altid bekymrende når voksne overlader tankevirksomheden til bollesprøjten !

Har du overvejet en kemisk kastraktion Carlo eller går den dårligt i spænd med din antabus pille ?
Giv Danmark tilbage til danskerne - Danexit ! 🇩🇰

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Maj 23, 2020, 10:49:06 am »
Videnskab. Dem, der påstår, at der findes menneskeracer - som dig og Torsten gør - hører til blandt kreationister og andre religiøse.