Forfatter Emne: Islamist sigtet for terror mod politiet og hylder Islamisk Stat og Hitler  (Læst 1897 gange)

Offline ChatGirl (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Ingen bliver klogere af kun at lytte til dem selv!
    • Vis profil
"Mandag kørte Yossef T. sin BMW ind i to motorcykelbetjente. De er alvorligt sårede. Det skete i byen Colombes tæt ved Paris.
Manden blev anholdt og tilstod: Jeg gjorde det for Islamisk Stat. I går blev manden sigtet for terror. Det skriver DailyMail.

Youssef Tihlah kørte sin BMW ind i to motorcykelbetjente og sårede dem alvorligt. Det skete i den parisiske omegnskommune Colombes den 27. april.
Jeg gjorde det for Islamisk Stat sagde Youssef T. bagefter. Det franske politi sigtede ham for terror. En muslimsk terrormistænkt som Youssef T. udmærker sig normalt ikke med variationer på det vante repertoire:

Han vil straffe “dårlige” muslimer.
Han vil fordrive jøder fra Frankrig eller endnu bedre dræbe dem,
Han hader fransk politi og vil forbyde dem adgang til de såkaldte følsomme områder med flertal af indvandrere.
Han er godt kendt af politiet og flere gange dømt for kriminalitet og  narkohandel.

Men ved en tidligere anholdelse gjorde han sig uforglemmelig bemærket hos ordensmagten.
Han skreg “Hitler længe leve”. (“Vive Hitler”, Le Figaro)
"

https://denkorteavis.dk/2020/yossef-t-er-sigtet-for-terror-mod-politiet-han-hylder-islamisk-stat-og-hitler/

Mange mussier elsker Hitler og Mein Kampf er jo en sællert i den muslimske verden, så det undre vel ikke nogen at han hylder Hitler. Nazisternes samarbejde med muslimerne er for mange desværre et ukendt kapitel i historien om det 3. Rige

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Okay.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
................. og Mein Kampf er jo en sællert i den muslimske verden, ...........

Hvor har du dog det fra? Det er de færreste af verdens 1,8 milliarder der nogensinde har hørt om en der hedder Hitle.

Citér
Nazisternes samarbejde med muslimerne er for mange desværre et ukendt kapitel i historien om det 3. Rige

Det er et ukendt kapitel fordi der intet samarbejde var.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
Okay.

Det tilslutter jeg fuldt, men hvad debat er der i oplægget? Nogen der har gjort et eller andet, et eller andet sted.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
    • Vis profil

Mange mussier elsker Hitler og Mein Kampf er jo en sællert i den muslimske verden, så det undre vel ikke nogen at han hylder Hitler. Nazisternes samarbejde med muslimerne er for mange desværre et ukendt kapitel i historien om det 3. Rige

Du har sikkert læst Mein kampf, når du kloger dig om nazisterne, fordi det er den centrale tekst til forståelse af nazismen.

Arabere var helt sikkert ikke arier ifølge nazisternes opfattelse

Hitler talte ifølge Speers erindringer (Inden for det tredje rige) om arabernes "racemæssige mindreværd", og kaldte dem for "lakerede halvaber".

« Senest Redigeret: Maj 13, 2020, 01:24:59 am af Anklageren »

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
“ Tariq Ramadan. Ramadan har aldrig taget afstand fra Det Islamiske Broderskabs samarbejde med Hitler-Tyskland, alligevel hyldes han af førende vestlige intellektuelle som en eksponent for et moderne islam.”

Ja, der er så mange der burde tage afstand fra så meget. F eks er der en nede i Boliva der har taget en majskolbe fra naboens mark. Det burde man udtrykke sin afstand fra.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
    • Vis profil
Jeg troede omvendt at alle var vidende om at muhammedanerne samarbejdede med nazisterne !

Både de allierede og nazisterne lavede propaganda med den ganske bestemte hensigt at skabe allierede overalt på jorden.

... og selvfølgelig også i Mellemøsten.

Men i Tyskland var der en lille elite omkring Hitler, der meget naturligt havde en anden opfattelse end den tyske propagandamaskine, og det er i den forbindelse ...

... at Hitler ifølge sin højre hånd Speer og under meget private former kaldte muslimerne for "lakerede halvaber".

Man kan næsten også sige sig selv, at nazisterne ikke anså araberne for at være blåøjede og blonde arier, der tilhørte herreracen.

... og det var da ingen hemmelighed for nogen som helst.
Der er ikke meget der er mere omtalt i Mein Kampf end blut und rasse.

Synes du, den ariske pige ligner en muslim?

Rigtige nazister var af europæisk herkomst med arisk blod i årerne

Kan noget blive mere selvfølgeligt?

Offline Patrioten

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
“ F eks er der en nede i Boliva der har taget en majskolbe“

Hvor ligger “Boliva” henne Carlo ?
Er det din foretrukne landsby i Thailand ?
Giv Danmark tilbage til danskerne - Danexit ! 🇩🇰

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.4%
    • Vis profil
Det er ukendt, fordi Hitler kun brød sig om ariere og desuden var en ret fanatisk ateist, der hadede alle religioner - selv kristendommen. Goebbels udtalte i sin propaganda også, at Hitler var større og mere guddommelig end Jesus. Alle kors i de kristne kirker blev beordret udskiftet med hagekors, og de præster, der protesterede, blev sendt til kz-lejrene.

Så det er jo noget af en and, som du kommer med her. :yes:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
Alle kors i de kristne kirker blev beordret udskiftet med hagekors, og de præster, der protesterede, blev sendt til kz-lejrene.

Det er jo noget af en and, som du kommer med her. 

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.4%
    • Vis profil
Alle kors i de kristne kirker blev beordret udskiftet med hagekors, og de præster, der protesterede, blev sendt til kz-lejrene.

Det er jo noget af en and, som du kommer med her.
Nej, det stammer vist fra en amerikansk beskrivelse fra 1942, som jeg blev opmærksom på fornylig. Dengang blev Hitler beskrevet som værende modstander af både kristendom og jødedom. Efter krigen vendte amerikanerne så om og “glemte”, at Hitler havde været lige så meget imod kristendom som imod jødedom, hvilket jo nok havde noget med deres planer om at oprette Israel at gøre.

Beskrivelsen fra 1942 bekræftes af Goebbels i https://en.wikipedia.org/wiki/Religious_views_of_Adolf_Hitler hvor der står:

” The Führer is deeply religious, though completely anti-Christian. He views Christianity as a symptom of decay. Rightly so. It is a branch of the Jewish race. This can be seen in the similarity of their religious rites. Both (Judaism and Christianity) have no point of contact to the animal element, and thus, in the end they will be destroyed. The Führer is a convinced vegetarian on principle.
— Goebbels Diaries, 29 December 1939”

Når Goebbels skriver sådan, så er der jo næppe tvivl om, at han havde diskuteret det med Hitler selv. Jeg finder det bare interessant, at amerikanerne pludselig “glemte”, at Hitler havde betragtet kristendom som nærmest lige så slem som jødedom, efter krigen, da de skulle argumentere for oprettelsen af Israel. Efterkrigspropagandaen om, at Hitler kun hadede jøder, har kørt lige siden. Men vi skal jo så lige huske dels, at Hitler betragtede jøderne som en race og ikke som tilhængere af en bestemt religion. Samt også, at Hitler betragtede alle andre racer end den “ariske” race som underracer, der var foragtelige. Jeg finder det derfor også kun naturligt, at Hitler foragtede kristendommen, fordi den jo var udsprunget af jødedommen og beskrivelserne af jøderne i det gamle testamente.

Muligvis var min kilde Frank Capra’s dokumentar fra 1942, der stadig kan ses på Netflix. Den hedder “Hvorfor blev der krig?” på dansk og er en statsfinansieret film i serien “Five came back”
« Senest Redigeret: Maj 14, 2020, 04:57:41 am af Forsvareren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
Muligvis var min kilde Frank Capra’s dokumentar fra 1942, der stadig kan ses på Netflix. Den hedder “Hvorfor blev der krig?” på dansk og er en statsfinansieret film i serien “Five came back”

Ja, der er så mange der siger så meget og endog laver film om det. Jeg ved ikke om det har forekommet, men havde det været omfattende havde jeg vidst det.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
    • Vis profil
Sikke da en rodebutik
« Svar #13 Dato: Maj 14, 2020, 08:49:05 am »

Nej, det stammer vist fra en amerikansk beskrivelse fra 1942, som jeg blev opmærksom på fornylig. Dengang blev Hitler beskrevet som værende modstander af både kristendom og jødedom. Efter krigen vendte amerikanerne så om og “glemte”, at Hitler havde været lige så meget imod kristendom som imod jødedom, hvilket jo nok havde noget med deres planer om at oprette Israel at gøre.

Beskrivelsen fra 1942 bekræftes af Goebbels i https://en.wikipedia.org/wiki/Religious_views_of_Adolf_Hitler hvor der står:

” The Führer is deeply religious, though completely anti-Christian. He views Christianity as a symptom of decay. Rightly so. It is a branch of the Jewish race. This can be seen in the similarity of their religious rites. Both (Judaism and Christianity) have no point of contact to the animal element, and thus, in the end they will be destroyed. The Führer is a convinced vegetarian on principle.
— Goebbels Diaries, 29 December 1939”

Når Goebbels skriver sådan, så er der jo næppe tvivl om, at han havde diskuteret det med Hitler selv. Jeg finder det bare interessant, at amerikanerne pludselig “glemte”, at Hitler havde betragtet kristendom som nærmest lige så slem som jødedom, efter krigen, da de skulle argumentere for oprettelsen af Israel. Efterkrigspropagandaen om, at Hitler kun hadede jøder, har kørt lige siden. Men vi skal jo så lige huske dels, at Hitler betragtede jøderne som en race og ikke som tilhængere af en bestemt religion. Samt også, at Hitler betragtede alle andre racer end den “ariske” race som underracer, der var foragtelige. Jeg finder det derfor også kun naturligt, at Hitler foragtede kristendommen, fordi den jo var udsprunget af jødedommen og beskrivelserne af jøderne i det gamle testamente.

Du bør nok læse nogen seriøse historiebøger, i stedet for at se rene propagandafilm som Why We Fight.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
    • Vis profil
Sv: Sikke da en rodebutik
« Svar #14 Dato: Maj 14, 2020, 09:14:57 am »
Du bør nok læse nogen seriøse historiebøger, i stedet for at se rene propagandafilm som Why We Fight.

Det behøver han ikke engang - læse historiebøger. Det er nok med noget almen viden og så lade den rotere lidt.