Forfatter Emne: Yahya Hassan begravet - 100vis strømmer til og trodser coronaforskrifterne  (Læst 514 gange)

Offline ChatGirl (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Ingen bliver klogere af kun at lytte til dem selv!
    • Vis profil
Som det ses mødte 100vis op for at begrave Yahya Hassan men ingen overholdt reglerne for afstand mellem hinanden - dermed er alle disse mennesker potientielle smittespredere og en stor fare for hele samfundet

At politiet ikke gør noget men bare står passivt og glor, er et godt billede på en ordensmagt i forfald - man kan jo ellers godt finde ud af at sprede danskere der er for tæt på hinanden men det er selv osse mere ufarligt, da danske mænd jo som oftest efterlever en henstilling fra politiet uden at blive dyrisk voldelige

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article8111225.ece

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
Hvis du læser dit eget link, er der intet loft på antal deltagere ved en udendørs begravelse.
Tillige er indendørs begravelser også undtaget fra reglerne om max. 10 personer, så længe der er 4 m2 pr. person i kirken.
I'm a Troll

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Hvem er ham Hassan? Noget jeg burde vide noget om?
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.8%
    • Vis profil
Som det ses mødte 100vis op for at begrave Yahya Hassan men ingen overholdt reglerne for afstand mellem hinanden - dermed er alle disse mennesker potientielle smittespredere og en stor fare for hele samfundet

At politiet ikke gør noget men bare står passivt og glor, er et godt billede på en ordensmagt i forfald - man kan jo ellers godt finde ud af at sprede danskere der er for tæt på hinanden men det er selv osse mere ufarligt, da danske mænd jo som oftest efterlever en henstilling fra politiet uden at blive dyrisk voldelige

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article8111225.ece

Det var noget værre noget.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: aq
    • Vis profil

Hvis du synes det er frækt at cucke hvide kvinder til mindreårige muhamzer, så er han lige noget for dig.

https://www.bt.dk/danmark/laerer-havde-affaere-med-yahya-hassan-nu-er-hun-blevet-fyret

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil

Hvis du synes det er frækt at cucke hvide kvinder til mindreårige muhamzer, så er han lige noget for dig.

https://www.bt.dk/danmark/laerer-havde-affaere-med-yahya-hassan-nu-er-hun-blevet-fyret

Ja, sådan noget synes jeg er enormt frækt.

Jeg tror jeg kom i tanker om hvem ham Hassan er. Jeg tror jeg så et glimt af ham i telly for nogle år siden. Der var en der sagde 'fuck' hele tiden. Dog skulle vi ikke tro han er sprogligt ensporet, så engang imellem varierede han med 'fucking'. Sådan noget er stor poesi. Lige til Nobelprisen.

Og blandt danske kvinder er han det mest eftertragtede stykke hankøn næst efter Peter Lundin og U-båds-madsen.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline ChatGirl (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Ingen bliver klogere af kun at lytte til dem selv!
    • Vis profil
Hvis du læser dit eget link, er der intet loft på antal deltagere ved en udendørs begravelse.
Tillige er indendørs begravelser også undtaget fra reglerne om max. 10 personer, så længe der er 4 m2 pr. person i kirken.

True nok at man gerne må være mere end 10 personer ved en udendørs begravelse men der gælder stadigvæk at man skal holde en meters afstand i alle retninger til andre og det overholdes jo ligsom ikke her - derfor burde politiet osse have grebet ind - man er ikke i  mindre risiko for at blive smittebærer og på den mådse smitte andre, bare fordi man er blevet smittet ved en begravelse
« Senest Redigeret: Maj 05, 2020, 11:20:45 pm af ChatGirl »