Forfatter Emne: Hvis man tegner profeten med en bombe, fortjener man at dø!  (Læst 405 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Hvis man tegner profeten med en bombe, fortjener man at dø!
« Dato: Februar 17, 2015, 08:03:09 am »
Sådan siger den unge mand Abdullah mandag aften på Svanevej i København, efter at såkaldte “brødre” til den dræbte formodede gerningsmand Omar El-Hussein ryddede hans drabssted for blomster.
Jeg er glad for, at han er i paradis nu. Det er sørgeligt, det der er sket. Når I snakker med mig, vil jeg gerne have et budskab frem. Og det er, at folk skal ikke tro, vi er terrorister. Nej, men når vi bliver angrebet, så skal vi forsvare os selv. Og sådan er det bare.

http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2015-02-16-hvis-man-tegner-profeten-med-en-bombe-fortjener-man-at-doe

Jeg gad nok vide, om borgmester Anne Mie Allerslev fra Københavns Borgeradministration var helt med på, hvad hun indrømmede ved at lade Pernille Rosendahl synge: Man binder os på mund og hånd. Sangen er skrevet til nazisterne, og anvendelsen nu siger lige præcist, at muslimernes raseren i Danmark er helt sammenlignelig med de grønnes hærgen.
Altså hele den forsamlede menneskemængde tilkendegiver, at Hitler og Muhammed er ens på alle måder, bortset fra, at Adolf måtte nøjes med Eva.
Hvis Allerslev opdager denne sammenhæng, vil hun sikkert gå rundt til alle moskeer for at undskylde og sige, at sådan var det sandelig ikke tænkt.

:bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: