Forfatter Emne: Ghettoproblemer under coronakrisen  (Læst 1552 gange)

Offline ChatGirl (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Ingen bliver klogere af kun at lytte til dem selv!
    • Vis profil
Ghettoproblemer under coronakrisen
« Dato: April 07, 2020, 02:10:15 pm »
Åbenbart lader det til, at indvanderene i ghettoerne  gør lige som det passer dem og ikke følger de forskellige eu-landes anvisninger for omgang mellem mennesker. Muslimer tror åbenbart på en sindsyg imams påstand om, at corona er Allah-gudens straf over os vantro og den ikke rammer de rettroende muslimer

https://www.berlingske.dk/aok/danske-muslimer-kalder-coronavirus-allahs-straf-til-de-vantro

Desværre lader det til at de forskellige landes myndigheder også i det her går på kattepoter for ikke at gøre den voldsparate del af det muslimske samfund vrede og på den måde kan vi risikere at alle de forholdsregler som vi andre følger kan være ligemeget, for smitten vil igen kunne sprede sig fra ghettoerne, når resten af samfundet ellers har fået inddæmmet coronasmitten  :JC_doubledown:

https://denkorteavis.dk/2020/nu-er-der-eksplosion-af-corona-virus-i-indvandrertaet-omraade-2/

https://denkorteavis.dk/2020/parallelsamfundet-paa-noerrebro-er-intakt/
« Senest Redigeret: April 07, 2020, 02:12:30 pm af ChatGirl »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Ghettoproblemer under coronakrisen
« Svar #1 Dato: April 07, 2020, 02:34:49 pm »
Du må ikke linke til Den Korte Avis, så bliver Anklageren ked af det.

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Offline ChatGirl (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: April 07, 2020, 02:52:12 pm »
Du må ikke linke til Den Korte Avis, så bliver Anklageren ked af det.

LOL Ja og? nu er det jo ikke Anklagerens debatsite, selv om han sidder her 24/7/365  :big_grin:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 07, 2020, 06:35:51 pm »
Det var en kristen sekt, der i Sydkorea var med til at sprede corona.

Offline ChatGirl (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 07, 2020, 07:59:15 pm »

Islamisk sekt har spredt corona over HELE asien
Sektens medlemmer bliver arresteret i massevis i lande som Indien og Pakistan

"42.000 sektmedlemmer interneret
Indien og Pakistan jager stadig titusinder af medlemmer af muslimsk sekt, der har bragt coronavirus rundt i hele Asien
"

https://jyllands-posten.dk/premium/international/ECE12061864/42000-sektmedlemmer-interneret/
https://jyllands-posten.dk/premium/international/ECE12044889/corona-har-spredt-sig-med-en-islamisk-sekt-over-hele-asien/

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 07, 2020, 08:41:54 pm »

Indien og Pakistan jager stadig titusinder af medlemmer af muslimsk sekt, der har bragt coronavirus rundt i hele Asien
"

https://jyllands-posten.dk/premium/international/ECE12061864/42000-sektmedlemmer-interneret/
https://jyllands-posten.dk/premium/international/ECE12044889/corona-har-spredt-sig-med-en-islamisk-sekt-over-hele-asien/

Kun højrenationale er så dumme, at de går op i om det er muslimer eller ej, der har sprede corona.  De kan nemmelig ikke finde ud af andet end at tænke på islam 24/7. :smile1:
Det er de vestlige lande, der nu oplever flest nye udbrud. Det bør man naturligvis fokusere på istedet.

Offline ChatGirl (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 07, 2020, 08:56:23 pm »

"

Kun højrenationale er så dumme, at de går op i om det er muslimer eller ej, der har sprede corona.  De kan nemmelig ikke finde ud af andet end at tænke på islam 24/7. :smile1:
Det er de vestlige lande, der nu oplever flest nye udbrud. Det bør man naturligvis fokusere på istedet.

Jaja når man ikke kan drible bolden, så kan man jo altid forsøge at flytte fokus over på de dersens højrenationale slemme nogen    :girl_haha:
« Senest Redigeret: April 07, 2020, 09:09:21 pm af ChatGirl »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: April 07, 2020, 10:08:29 pm »

Jaja når man ikke kan drible bolden, så kan man jo altid forsøge at flytte fokus over på de dersens højrenationale slemme nogen    :girl_haha:

Vi går bare mere op i de reelle problemer i verden og ikke, om Den Korte Avis skriver om en eller anden muslim, som har hoppet over i kassekøen i Bilka.

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 15, 2020, 08:17:55 pm »
Jeg bor her på Nørrebro, og jeg er mest blevet generet af unge hvide mænd, der løber. Her til eftermiddag var jeg ude og gå . Jeg gik på et almindeligt fortov og lige pludselig overhaler en ung mandlig løber mig, og han løber ganske tæt på, så han puster mig ind i ansigtet. Jeg har en veninde, hvid og 76 år, og hun tør dårligt gå ned på gaden på grund af løbere. Jeg ved godt, at de, der løber, måske ikke har corona, men corona kan på den anden side smitte, selv om man ikke har symptomer.
Er der nogen der har gode ideer til hvad man kan gøre mod disse løbere, så modtages de med  glæde.
« Senest Redigeret: April 15, 2020, 08:20:40 pm af kirstenelisabeth »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: April 15, 2020, 09:11:25 pm »

Man er fanatisk, hvis man samtidig ikke vil nævne de kristne og ortodokse jøder, der har spredt virussen.

I Korea og i Frankrig har kristne organisationer smittet hovedparten, og i Israel er det de ultra ortodokse.

I Frankrig startede epidemien i den årlige Faste- og Bønneuge i Frankrigs næststørste evangeliske kirke, Den Åbne Dør i Mulhouse i Alsace. Efter godt en måned var 25.233 testet positive.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/mareridtet-i-mulhouse-hvordan-endte-en-maratongudstjeneste-med-flere-hundrede

Det er jo heller ikke særlig sært, for nogen vil jo gøre det - og ret mange mannesker er religiøse.

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: April 15, 2020, 11:47:57 pm »
Andre kilder peger også i retning af, at det særligt er i muslimske samfund, coronavirussen får kraft, fordi man ikke efterlever henstillingerne om at ændre sin adfærd. Det er blandt andet et problem i Belgien, hvor en minister udtaler:

"Det er ikke ulogisk, at det tyrkiske lokalsamfund bliver hårdere ramt. Det sociale liv er meget tættere der. Folk kommer konstant på besøg hos hinanden. Uanmeldte besøg er det mest normale i verden. Du behøver ikke være ekspert for at frygte, at det tyrkiske lokalsamfund vil være mere modtagelig over for en meget smitsom virus, udtaler hun ifølge HLN.

Hun mener ikke, at man i lokalområderne er gode nok til at følge myndighedernes anbefalinger.

- Selv efter regeringens retningslinjer mærker vi ikke en tilstrækkelig ændring i mentaliteten. Man følger ikke de flamske medier i tilstrækkelig grad. Folk ses stadig eller lægger deres skæbne i hænderne på Gud, siger Zuhal Demir."

https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-22-doedstal-bekymrer-i-belgien

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
Hvis jeg søgte sandheden, ville jeg aldrig lytte til en politiker
« Svar #11 Dato: April 16, 2020, 11:48:17 am »
Andre kilder peger også i retning af, at det særligt er i muslimske samfund, coronavirussen får kraft, fordi man ikke efterlever henstillingerne om at ændre sin adfærd. Det er blandt andet et problem i Belgien, hvor en minister udtaler:

"Det er ikke ulogisk, at det tyrkiske lokalsamfund bliver hårdere ramt. Det sociale liv er meget tættere der. Folk kommer konstant på besøg hos hinanden. Uanmeldte besøg er det mest normale i verden. Du behøver ikke være ekspert for at frygte, at det tyrkiske lokalsamfund vil være mere modtagelig over for en meget smitsom virus, udtaler hun ifølge HLN.

Hun mener ikke, at man i lokalområderne er gode nok til at følge myndighedernes anbefalinger.

- Selv efter regeringens retningslinjer mærker vi ikke en tilstrækkelig ændring i mentaliteten. Man følger ikke de flamske medier i tilstrækkelig grad. Folk ses stadig eller lægger deres skæbne i hænderne på Gud, siger Zuhal Demir."

https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-03-22-doedstal-bekymrer-i-belgien

Man kan finde nogen, der mener hvad som helst.

Har du nogen fakta om, hvem der er blevet smittet i Danmark?

Epidemien startede blandt skiturister fra skisportsstedet Ischgl i det sydøstligste hjørne af Østrig.

Mindst 139 danskere, 491 nordmænd og et ukendt antal østrigere og tyskere blev smittet i Ischgl.

Derefter smittede de danskerne - og skituristerne kom sandsynligvis ikke fra ghettoerne.

Jeg siger jo ikke, at smitte altid kommer på en lignende måde.

Jeg spørger åbent - og tvivler som altid på de "politiske" svar.

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Hvis jeg søgte sandheden, ville jeg aldrig lytte til en politiker
« Svar #12 Dato: April 23, 2020, 09:58:29 am »
Man kan finde nogen, der mener hvad som helst.

Har du nogen fakta om, hvem der er blevet smittet i Danmark?

Epidemien startede blandt skiturister fra skisportsstedet Ischgl i det sydøstligste hjørne af Østrig.

Mindst 139 danskere, 491 nordmænd og et ukendt antal østrigere og tyskere blev smittet i Ischgl.

Derefter smittede de danskerne - og skituristerne kom sandsynligvis ikke fra ghettoerne.

Jeg siger jo ikke, at smitte altid kommer på en lignende måde.

Jeg spørger åbent - og tvivler som altid på de "politiske" svar.

Hæhæ, du kan være helt sikker på, at sådan en undersøgelse aldrig kommer – det ville jo være racisme, ikke?  :big_grin:

En række overlæger herhjemme melder dog ud, at det særligt er "etniske minoriteter", der er smittet, men de ved nok ikke, hvad de snakker om, tænker jeg.  :smile1:

"Overlæger slår alarm. De siger, at alt for mange indvandrere er indlagt med Corona. Vi skal altså passe på hinanden! I aften starter jeres højtid. Ramadanen. Den må IKKE betyde en eksplosion i smittede."
https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-04-23-minister-i-boen-til-muslimer-pas-paa-ramadanen-maa-ikke-betyde-smitteeksplosion

Og det er tilsyneladende en generel tendens i Europa:

"https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-04-22-kraever-undersoegelse-i-danmark-er-indvandrere-i-hoejere-grad-smittet-med"

Men det er jo nok nogle racistiske hvide, der har puttet smitte på muslimernes havregrød – så de kan pege fingre af dem bagefter.  :ROFL:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: April 23, 2020, 10:34:46 am »

Hæhæ, du kan være helt sikker på, at sådan en undersøgelse aldrig kommer – det ville jo være racisme, ikke?  :big_grin:

Det kommer an på, hvem der laver den, og hvorfor.

Man kommer ikke uden om, at emnet er forgiftet af mediekrigen.

Det kender vi meget til her, hvor nogen altid skriver om perkerne   :smile1:

Det udelukker ikke, at det kan lade sig gøre,

Det betyder jo meget for dem, der ikke kan se en perker, uden at de absolut skal trykke hånd eller kramme  :yes:

Det smitter jo.

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: April 23, 2020, 11:57:44 am »
Det betyder jo meget for dem, der ikke kan se en perker, uden at de absolut skal trykke hånd eller kramme  :yes:

Det smitter jo.

Jeg tror ikke, du skal regne med, at særlig mange normale mennesker er vilde efter at komme til at kramme perkere og trykke deres hænder for tiden.  :ermm:

Sagen her er jo, at politikere, læger og sundhedspersonale fra hele Europa kan melde om, at der er en overrepræsentation af ikke-vestlige blandt de corona-smittede – mens horder af politisk korrekte tastaturkrigere gør alt for at dysse det ned – det er da morsomt, synes du ikke?  :big_grin:

Den seriøse diskussion bør dog gå på, hvorfor det er sådan, og hvad vi kan gøre ved det.