Forfatter Emne: SÅ BLIV DOG KASSEDAME!  (Læst 988 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
SÅ BLIV DOG KASSEDAME!
« Dato: Marts 29, 2020, 02:20:57 pm »
Fra den gode Carsten Jensens Facebook-side. Som Muslim er jeg naturligvis enig i, at vi ikke skal gøre noget for at bekæmpe Coronavirussen, og det er fordi, det er Allahs straf til de vantro.  :aww: :Cherna_29:

Adlyder vi staten blindt her under Corona-krisen? Er vi på vej til at blive de bøjede rygges land, hvor al opposition er død? Lever vi allerede under autoritære tilstande, og står den totalitære stat og tramper sig varm lige rundt om hjørnet?

Hvorfor tager vi det ikke afslappet ligesom svenskerne? De ligner pludselig frihedselskere. Men det var jo danskernes monopol. Så hvad er vi nu?

Før var vi helt tykke i hovedet af skepsis over for eksperterne. Nu tager vi dem pludseligt så alvorligt, at de med deres anvisninger er i stand at diktere vores bevægelser i dagliglivet. Hvad er der sket?

Ordet ekspert er ofte blevet misbrugt. Hvem som helst med fast arbejde og en nødtørftig akademisk uddannelse har i de senere år kunnet præsentere sig som ekspert i medierne, skønt deres udsagn ved nærmere eftersyn ofte ikke var andet end forklædte politiske holdninger eller personlige idiosynkrasier. Skepsissen over for den type eksperter er et demokratisk sundhedstegn.
« Senest Redigeret: Marts 29, 2020, 02:32:58 pm af Tigermanden »
Midlerne er underordnede.

lyjse

• Gæst
Sv: SÅ BLIV DOG KASSEDAME!
« Svar #1 Dato: Marts 29, 2020, 04:18:11 pm »
Tigerklager snakker med mig selv
Snakker med mig selv
Taler med mit bedre jeg
Jeg hysser på mig selv
Tysser på mig selv
Skænder på mig selv, men nej

Jeg snakker med mig selv
Snakker med mig selv
Taler til den tomme luft
Jeg truer ad mig selv
Gruer for mig selv
Hvor er min snusfornuft

DerRudi

• Gæst
« Svar #2 Dato: Marts 29, 2020, 04:20:31 pm »
Lyjse, desværre er 'like'-funktionen jo afskaffet, men fin kommentar.  :smile1: :thumbsup:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 29, 2020, 04:31:43 pm »
Lyjse, desværre er 'like'-funktionen jo afskaffet, men fin kommentar.  :smile1: :thumbsup:

Lyjse sidder lige og er i gang med hendes daglige forsyning af Bjørnebryg fra Fakta.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

lyjse

• Gæst
« Svar #4 Dato: Marts 29, 2020, 04:38:59 pm »

Ja, selvom man jo ikke burde, gøre nar  - af en psykisk syg mand  :boast:

lyjse

• Gæst
« Svar #5 Dato: Marts 29, 2020, 04:42:15 pm »

Lyjse sidder lige og er i gang med hendes daglige forsyning af Bjørnebryg fra Fakta.

Carlo, lider du af hallucinationer ?

Det er gået meget tilbage, for dig   :angry:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 29, 2020, 04:48:40 pm »
Sådan noget som Tigermanden skriver, kan han kun gøre som anonym på et forum. Ude i det virkelige liv vil den almindelige tolerance overfor den salgs nok være meget lille.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Marts 29, 2020, 04:58:16 pm »

Har han nogensinde været anderledes? :smile1:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
Lad være med at fodre trollen
« Svar #8 Dato: Marts 29, 2020, 05:00:31 pm »

Har han nogensinde været anderledes? :smile1:

Nu må I da alle sammen snart kunne forstå grunden

Frihed for Loke såvel som for Thor

lyjse

• Gæst
« Svar #9 Dato: Marts 29, 2020, 05:01:58 pm »
Sådan noget som Tigermanden skriver, kan han kun gøre som anonym på et forum. Ude i det virkelige liv vil den almindelige tolerance overfor den salgs nok være meget lille.

Jeg tror jeg ramte plet, han slettede det ene indlæg  :big_grin:

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 29, 2020, 05:06:59 pm »
 Spamklageren kan slet ikke styre sig. :big_grin:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
Lyjse er helt besat af mig
« Svar #11 Dato: Marts 29, 2020, 05:11:21 pm »
Jeg ved ikke, om det er den gamle alkoholikers måde at gøre tilnærmelser på ...

... men jeg har lige kigget på Lyjses sidste kommentarer - og af de sidste elleve kommentarer handler de ti om mig - og den ene om Carlo.

Jeg kan huske dengang Lyjse debatterede, når hun var her, for engang havde vi det sjovere - men i dag er det nærmere alkoholen - der snakker.

Jeg håber søreme snart hun bliver ædru, så vi kan debattere, for denne besættelse er lidt anstrengende  :smile1:

lyjse

• Gæst
« Svar #12 Dato: Marts 29, 2020, 09:59:51 pm »
Anklageren

Citér
Jeg håber søreme snart hun bliver ædru, så vi kan debattere, for denne besættelse er lidt anstrengende  :smile1:

Det var dig, der ødelagde debatten, ved at sidde, og brokke dig, over dig selv / snakke med dig selv.

Det var pinligt, at jeg afslørede dig, og vi var mange, der kunne se - hvad du sad og lavede, med dine 2 profiler, flovt ja - men hvorfor blev du så ondskabsfuld ?

Og hvorfor i al videste verden, skulle jeg begynde at drikke, fordi du dummer dig  :big_grin:  næ hr. Tigerklager, du har fået alkohol på hjernen, og jeg tror du sidder og skammer dig, med en flaske rødvin.
Det er tydeligt, at alkohol fylder meget, i dit liv.

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Marts 29, 2020, 10:41:31 pm »
Anklageren

Citér

Det var dig, der ødelagde debatten, ved at sidde, og brokke dig, over dig selv / snakke med dig selv.

Det var pinligt, at jeg afslørede dig, og vi var mange, der kunne se - hvad du sad og lavede, med dine 2 profiler, flovt ja - men hvorfor blev du så ondskabsfuld ?
Det tror jeg desværre, at Anklageren altid har været. For psykopater er altid ondskabsfulde over alle, som de ingen respekt har for. Kun folk, der står over dem som ledere eller chefer, er en undtagelse, fordi det jo ville give bagslag, hvis de også behandlede sådanne personer på samme måde. Som dem forsøger de at charmere i stedet for. Men det gider de jo ikke over for personer, som de ikke har brug for.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
Jeg ville selvfølgelig helst pine dem med glødende jern
« Svar #14 Dato: Marts 29, 2020, 11:22:23 pm »
Især Forsvareren, som kommer med psykokortet, når han så gerne vil gøre mig sur  :smile1:

... men kan jeg ikke vente til i morgen?