Forfatter Emne: Anklagerens desperation  (Læst 269 gange)

Offline Forsvareren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Anklagerens desperation
« Dato: Marts 25, 2020, 10:41:59 am »
Anklageren kæmper og kæmper for at kunne dominere samtlige tråde i forummet. Staklen har jo åbenbart intet andet i sit liv. Hvordan kan vi hjælpe ham ud af hans besættelse, så han kan få sig et liv?
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Anklagerens desperation
« Svar #1 Dato: Marts 25, 2020, 11:43:12 am »
@Forsvareren:
Citér
Anklageren kæmper og kæmper for at kunne dominere samtlige tråde i forummet. Staklen har jo åbenbart intet andet i sit liv. Hvordan kan vi hjælpe ham ud af hans besættelse, så han kan få sig et liv?

At hjælpe en med udpræget dyssocial personlighedsstruktur ligger ikke i vore hænder, Forsvarer. Om det psykiatriske 'system' på Fyn, eller hvor han måtte recidere, kunne måske ... men mon ikke det skulle have været for mange år siden?

Hr. GuBBi derimod kunne afgjort have hjulpet Din-debat, som han er ejer af, til at fungere igen ved at mide Anklageren/Tigermanden af h..... til, men det har han aldrig ønsket.
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Den ene mere besat og ophidset end den anden
« Svar #2 Dato: Marts 25, 2020, 12:00:17 pm »
Det er dårlige tabere, der forgæves har skrevet hundreder af kommentarer om mig.

- og Rudi med tæskehold i et forgæves forsøg på at forhindre de højreorienterede i at debattere med mig  :smile1:

Gode debattørers styrker skinner igennem ...

- de behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline Forsvareren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 25, 2020, 12:13:56 pm »
At hjælpe en med udpræget dyssocial personlighedsstruktur ligger ikke i vore hænder, Forsvarer. Om det psykiatriske 'system' på Fyn, eller hvor han måtte recidere, kunne måske ... men mon ikke det skulle have været for mange år siden?
Det er jeg desværre helt enig i. For voksne psykopater kan normalt aldrig kureres. Det skulle have været gjort i deres barndom, som er der, hvor tingene er gået galt.
Citér
Hr. GuBBi derimod kunne afgjort have hjulpet Din-debat, som han er ejer af, til at fungere igen ved at mide Anklageren/Tigermanden af h..... til, men det har han aldrig ønsket.
Måske ville han alligevel kunne overtales til det, hvis han skulle komme tilbage. For Anklageren har jo aldrig opført sig så elendigt som nu.

Tidligere var hans taktik i stedet bare snedigt at forsøge at provokere andre til at overskride grænsen, så han kunne få GuBBi til at smide dem ud af forummet. Men Anklageren var altid påpasselig med at undgå selv at overskride GuBBi’s grænser, så han ikke selv blev bannet. Det er han ikke mere, fordi GuBBi jo har været væk sålænge. Så jeg tror da, at vi har en chance for at få smidt Anklageren ud nu, hvis bare GuBBi kommer tilbage.
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 25, 2020, 12:15:19 pm »
DerRudi

Citér
At hjælpe en med så udpræget dyssocial personlighedsstruktur ligger ikke i vore hænder, Forsvarer. Om det psykiatriske 'system' på Fyn, eller hvor han måtte recidere, kunne måske ... men mon ikke det skulle have været for mange år siden?

Det havde aldrig gået, på andre fora, det er kun fordi GuBBi er revnende ligeglad, det er utroligt, han ikke sælger Din-debat eller lukker og slukker.  :connie_22:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvad laver du dog her?
« Svar #5 Dato: Marts 25, 2020, 12:20:44 pm »
DerRudi

Citér
At hjælpe en med så udpræget dyssocial personlighedsstruktur ligger ikke i vore hænder, Forsvarer. Om det psykiatriske 'system' på Fyn, eller hvor han måtte recidere, kunne måske ... men mon ikke det skulle have været for mange år siden?

Det havde aldrig gået, på andre fora, det er kun fordi GuBBi er revnende ligeglad, det er utroligt, han ikke sælger Din-debat eller lukker og slukker.  :connie_22:

Du kommer bare en gang imellem og skriver, at debatten ikke dur og at Gubbi er ligeglad.

Fik du i øvrigt Mak til at hjælpe dig?

Offline Forsvareren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 25, 2020, 12:33:02 pm »
Jeg er helt enig i, at det aldrig ville være blevet accepteret på et andet debatforum.

GuBBi er speciel. Men jeg er ikke enig i, at han er ligeglad. Han er desværre nu bare forsvundet, fordi diskussionerne jo har kørt på et for lavt niveau til at interessere ham.

Men GuBBi’s holdning finder jeg nu ret klar. For den er jo åbenbart bare, at debatten skal give alle mulighed for at komme til orde og også, når deltagerne ønsker at diskutere på så lavt og primitivt et niveau, at diskussionerne ikke interesserer ham selv. Problemet er bare, at han ikke moderer forummet, fordi han totalt har mistet interessen for forummets indhold.

GuBBi’s holdning har efter min mening både en positiv og en negativ side. For andre forummer modereres ofte så hårdt, sippet og partisk, at de bliver kedelige og uinteressante. Jeg kan godt lide, at lidt hårde diskussioner tillades. Bare ikke, at forummet slet ikke modereres, så personhetz og mobning bliver hovedindholdet sådan, som det jo er blevet det her.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er på tide du flytter
« Svar #7 Dato: Marts 25, 2020, 12:37:18 pm »
Der er hele tre moderatorer på debatten uden bindestreg - og her er det kun de højreekstreme, der har lyst til at svare dig.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 25, 2020, 12:47:38 pm »
GuBBi 28/10 2019:

- Jeg afgør, hvem der er velkomne her.

https://www.din-debat.dk/index.php?topic=10017.msg142152#msg142152

GuBBi. Ikke en eller anden psykopat med et voldsomt forstørret ego.   :yes:
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hold da helt kæft for noget ævl
« Svar #9 Dato: Marts 25, 2020, 01:06:27 pm »
GuBBi 28/10 2019:

- Jeg afgør, hvem der er velkomne her.

https://www.din-debat.dk/index.php?topic=10017.msg142152#msg142152

GuBBi. Ikke en eller anden psykopat med et voldsomt forstørret ego.   :yes:

Du skriver hele tiden, at debatten er færdig, og i dag har du skrevet: Dav´ Forsvarer, jeg troede egentlig, at jeg havde skrevet mit sidste ord på dette forhenværende debatforum ..."

Da da dum - da da dum

- og så stikker du alligevel regelmæssigt dit flæbefjæs ind på Din-Debat og hælder vand ud af ørerne.

- men når debatten er så forfærdelig for dig, hvad kan så være mere naturligt - end at du søger andre steder hen  :smile1:

Du virker på den anden side ikke ærlig - fordi du konstant vender tilbage til denne lille ubetydelige debat, som du ikke synes om og altid skælder ud på.

Vi kan ikke gøre for, at du ikke kan klare dig andre steder på grund af dine ekstreme holdninger.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 25, 2020, 01:23:54 pm »
Jeg er helt enig i, at det aldrig ville være blevet accepteret på et andet debatforum.

GuBBi er speciel. Men jeg er ikke enig i, at han er ligeglad. Han er desværre nu bare forsvundet, fordi diskussionerne jo har kørt på et for lavt niveau til at interessere ham.

Men GuBBi’s holdning finder jeg nu ret klar. For den er jo åbenbart bare, at debatten skal give alle mulighed for at komme til orde og også, når deltagerne ønsker at diskutere på så lavt og primitivt et niveau, at diskussionerne ikke interesserer ham selv. Problemet er bare, at han ikke moderer forummet, fordi han totalt har mistet interessen for forummets indhold.

GuBBi’s holdning har efter min mening både en positiv og en negativ side. For andre forummer modereres ofte så hårdt, sippet og partisk, at de bliver kedelige og uinteressante. Jeg kan godt lide, at lidt hårde diskussioner tillades. Bare ikke, at forummet slet ikke modereres, så personhetz og mobning bliver hovedindholdet sådan, som det jo er blevet det her.

Anklageren, Carlo eller mig har aldrig været bannet. Det har DerRudi, som du har slået dig sammen med, fordi andre hader dig.  :smile1:

Offline Henrijette

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Marts 25, 2020, 02:18:34 pm »

Vel har han intet liv, nu er nummer to profil også ved at ligge øverst.
Hans tidsforbrug her er sygt.

Offline Forsvareren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Marts 25, 2020, 02:21:05 pm »
Anklageren, Carlo eller mig har aldrig været bannet. Det har DerRudi, som du har slået dig sammen med, fordi andre hader dig.  :smile1:
Jeg har ikke slået mig sammen med nogen som helst bare, fordi jeg er enig med dem, hvad anklageren angår. :smile1:

Jeg tror på, at I aldrig har været bannet. For det bliver man ikke uden holdninger, og en psykopat som Anklageren har ingen. For ham er alle andre derimod potentielle brugere derimod potentielle ofre, som han derfor går efter at provokere til at forløbe sig, så han kan få dem bannet eller på anden måde smidt ud af forummet ved blandt andet at latterliggøre dem.

Carlo og dig har så været undtagelserne, og det er da heller ikke så svært at regne ud hvorfor. For Carlo har ingen holdninger overhovedet bortset fra, at han jo er negativ og kritisk over for alting. Han kritiserer venstreorienterede såvel som højreorienterede og også politikere på midten. Han fremhæver stalismens fordele over demokratiet, men vil alligevel ikke forsvare stalinismen. Nu tror han så på, at Trump vil blive genvalgt, men vil iøvrigt som sædvanligt påstå, at han er ligeglad, hvis nogen skulle kritisere hans spådom. Så ham lader Anklageren være i fred, og årsagen er helt sikkert, at Anklageren allerede for år tilbage indså, at det er umuligt at provokere Carlo, når Carlo aldrig vil forsvare sine holdninger overhovedet.

Hvad dig angår, er mit indtryk mere usikkert. Men når Anklageren lader dig være i fred, så må årsagen igen helt sikkert være, at du heller ikke har holdninger, som han kan provokere. Han ved åbenbart, at han heller ikke kan få dig til at forløbe dig. Men at du er mere nyttig for ham som en, der bare pr. automatik stiller sig på hans side, ligesom Carlo jo gør, for at forsvare ham. Men tror ikke, at du kan stole på ham! For det kan man aldrig, når det drejer sig om en psykopat, selvom oceaner af andre også har begået denne fejl!

Når Sanne Udsen advarer så meget om, at man skal væk, hvis man får en psykopat som chef, så skyldes det at følgende forløb er typisk:
1. En meget tiltalende person ansættes i firmaet i en underordnet stilling.
2. Som hans overordnede bliver man gode venner med ham og hjælper ham med alt muligt. Man er enormt glad for ham.
3. På et tidspunkt skifter han om efter at have pumpet en for oplysninger, og man opdager gradvist, at han er begyndt at bagtale en over for andre.
4. Det bliver værre og værre og til sidst beslutter man at diskutere problemet med sin egen chef. Men da man møder op på chefens kontor, sidder fyren der allerede og er tilsyneladende blevet enormt gode venner med chefen, der omgående roser en for at have fået så ekstremt sympatisk en underordnet.
5. Gradvist får man nu problemer, fordi ens chef åbenbart er begyndt at mene, at man ikke er sit job voksen. Årsagen er naturligvis, at fyren ustandselig lader små bemærkninger falde til chefen om en.
6. Man sidder i saksen. For man ville aldrig blive troet, hvis man forsøgte at fortælle chefen sandheden om fyren. Man mister derfor sit job. Enten ved at blive degraderet eller fyret. Fyren bliver derimod forfremmet og overtager ens job.
7. Er man stadig i firmaet og har fået fyren som chef, behandler han en ovenfra og nedefter og sætter en til at udføre enormt meget arbejde, som han så selv tager æren for.
8. Ens tidligere chef skifter senere mening, da han mister sit job på samme måde, fordi fyren igen er gået over hans hovede til ledelse, som nu er hans nye venner.
9. Så fyren arbejder sig til tops i firmaet ved hjælp af manipulationer, charme og snyd. Ingen af de personer, som han udraderer undervejs, så, hvad der var på vej. Sådan arbejder en psykopat, og psykopaten bliver normalt kun stoppet, hvis han bliver afsløret i noget kriminelt. Men det bliver kun de færreste psykopater desværre.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Marts 25, 2020, 02:31:02 pm »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Er du ikke indavlet sammen med Poul Jørgensen?
« Svar #14 Dato: Marts 25, 2020, 02:43:41 pm »
Vel har han intet liv, nu er nummer to profil også ved at ligge øverst.
Hans tidsforbrug her er sygt.

Du har da brugt oceaner af tid om at skrive om jeres indavlede familie i Krønge-banden, hvor i leger "gamle grise"   :blum: