Forfatter Emne: Dårlig opførsel - en dokumentation af debattens død  (Læst 1413 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Dårlig opførsel - en dokumentation af debattens død
« Svar #30 Dato: Marts 27, 2020, 09:57:17 am »
Anklageren lyver og vildleder alt, hvad han kan. De mange gule advarsler kom ikke efter hinanden sådan, som det jo ser ud på hans forfalskede screenshots! De kom som svar på et hav af ens spamindlæg, som han bare blev ved med at sende.

Hans psykopat-trick var så at slette alle hans egne indlæg, før han tog screenshots, for at få det til at se ud, som om jeg bare havde sendt en masse spam helt umotiveret, selvom dette jo overhovedet ikke var tilfældet.

For mig beviser hans ulækre opførsel jo bare endnu engang, at han er en psykopat, der kun er her for at ødelægge forummet for alle andre. Hans metode er falsknerier og provokationer, som han så bruger til at fremprovokere svar, som han kan fordreje og forfalske for at nedgøre alle os andre. :JC_doubledown:

Der er ikke noget, der er forfalsket. Sådan ser min forside ud nu.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Marts 27, 2020, 09:58:12 am »
Tak

Gode debattører behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Marts 27, 2020, 10:03:28 am »
Det minder det samme, som der skete med brugeren fedt. Han endte også med at blive bannet, fordi han til sidst ikke kunne skrive en kommentar uden at svine Anklageren til. Han kunne heller ikke indse, at han i virkeligheden ødelagde det for sig selv. I et forsøge på at få Anklageren 'ned med nakken', endte han selv med at være taberen. Det samme vil også ske med Forsvareren, hvis han ikke ændrer stil. Han kan bare ikke selv se det.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Marts 27, 2020, 02:51:45 pm »
Det minder det samme, som der skete med brugeren fedt. Han endte også med at blive bannet, fordi han til sidst ikke kunne skrive en kommentar uden at svine Anklageren til. Han kunne heller ikke indse, at han i virkeligheden ødelagde det for sig selv. I et forsøge på at få Anklageren 'ned med nakken', endte han selv med at være taberen. Det samme vil også ske med Forsvareren, hvis han ikke ændrer stil. Han kan bare ikke selv se det.
Du har tungen for langt ude for at slikke Anklageren i røven bare, fordi du i din naivitet jo tror, at han er din ven. Men det kan jeg garantere dig for, at han ikke er. Han vil helt sikkert dolke dig i ryggen lige så snart, at han får chancen. :big_grin:

Han gør jo også bare det samme med alle os andre.

At du sammenligner mig med Fedt, som jeg kun husker som en irriterende umoden troll, der elskede at fyre skældsord af mod alt og alle, men aldrig ville diskutere noget som helst seriøst, viser jo bare, at det ikke er denne planet, som du opholder dig på. :yes:
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Marts 27, 2020, 03:06:34 pm »
Du har tungen for langt ude for at slikke Anklageren i røven bare, fordi du i din naivitet jo tror, at han er din ven. Men det kan jeg garantere dig for, at han ikke er. Han vil helt sikkert dolke dig i ryggen lige så snart, at han får chancen. :big_grin:

Han gør jo også bare det samme med alle os andre.

At du sammenligner mig med Fedt, som jeg kun husker som en irriterende umoden troll, der elskede at fyre skældsord af mod alt og alle, men aldrig ville diskutere noget som helst seriøst, viser jo bare, at det ikke er denne planet, som du opholder dig på. :yes:

Jeg er her for at debattere emner, der interesserer mig. Jeg er her hverken for at få venner eller uvenner. Du er her kun for at starte slagsmål ligesom DerRudis også kun er her for.
Du kunne have valgt at ignorere Anklageren, hvis han irriterer dig så meget. Det er sådan man normalt gør på et debatforum. Du har næsten ikke bestilt andet end selv at komme med personangreb - du har ikke været så slem overfor mig, når jeg har bedt dig om at lade være. Lad være med at påstå, at jeg slikker nogen i røven, for det er også et ligegyldigt personangreb. Jeg står kun inde for det, jeg selv skriver! Det kommer heller ikke dig ved, hvem jeg erklærer mig enig i.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du føler dig større og bedre end fedt
« Svar #35 Dato: Marts 27, 2020, 04:31:57 pm »

Du føler hævet over andre mennesker, men du er ikke noget særligt  :smile1:

Du virker endda meget sårbar.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Marts 27, 2020, 05:09:48 pm »
Jeg er her for at debattere emner, der interesserer mig. Jeg er her hverken for at få venner eller uvenner. Du er her kun for at starte slagsmål ligesom DerRudis også kun er her for.
Du har ikke fattet noget som helst. :yes:
Citér
Du kunne have valgt at ignorere Anklageren, hvis han irriterer dig så meget. Det er sådan man normalt gør på et debatforum. Du har næsten ikke bestilt andet end selv at komme med personangreb
Jeg følte mig faktisk ret enig med Anklageren i starten, hvor jeg også mest bare prøvede at få de højreekstreme til ikke at være så racistiske og hadefulde over for indvandrerne. Men det kunne Anklageren ikke lide, og han begyndte derfor at komme med perfid manipuleret kritik af mig, hvor han bevidst “misforstod” mine indlæg og forsøgte at latterliggøre mig.

Dette måtte jeg så forsvare mig imod, hvilket jeg forsøgte på forskellige måder. Men efterhånden blev det mere og mere klart for mig, at Anklageren bare ville have mig ud af forummet, så han kunne dominere hele forummet selv og uden min indblanding.

Så jeg fik valget mellem at forsvinde eller give ham igen med hans egne midler. Da han begyndte at bruge det gule billede til at advare imod mig som “troll”, så overtog jeg derfor billedet og brugte det selv efter alle hans indlæg i forummet. For det er jo klart ham, der er forummets store destruktive og manipulerende troll.
Citér
- du har ikke været så slem overfor mig, når jeg har bedt dig om at lade være. Lad være med at påstå, at jeg slikker nogen i røven, for det er også et ligegyldigt personangreb. Jeg står kun inde for det, jeg selv skriver! Det kommer heller ikke dig ved, hvem jeg erklærer mig enig i.
Du har været mere fornuftig at diskutere med end de fleste andre. Vi bliver bare næppe enige, hvad Anklageren angår. For du tror jo, at han er din ven og, at du bare skal beskytte ham, selvom han forsøger at ødelægge forummet med alle sine manipulerede personangreb i samtlige tråde.
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Marts 27, 2020, 05:11:37 pm »

Igen, en ligegyldig personkommentar fra dig!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Man får sjældent andet end tom ævl tilbage
« Svar #38 Dato: Marts 27, 2020, 05:17:01 pm »
« Senest Redigeret: Marts 27, 2020, 05:22:46 pm af Anklageren »

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Marts 27, 2020, 08:14:20 pm »

Igen et bevis på, at du er fuld af løgn vedrørende, at du ikke pr. automatik skulle bakke Anklageren op uanset, hvilke svinestreger han laver! Du er derfor slettet fra min liste over ærlige debattører og overført til Carlos og Anklagerens kritikløse fanklub.

Ærgerligt, at jeg tog fejl af dig!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Tilbage til den navlebeskuende debattørs bersærkergang
« Svar #40 Dato: Marts 27, 2020, 08:23:39 pm »
Om et stykke tid vil jeg få skylden for at have ødelagt debatten, så nu dokumenterer jeg, hvordan det gik til.

Jeg har god tid, for jeg er muret inde på grund af Covid-19.

Her er tre screenshot af Forsvarerens indlæg

Det er ikke alle Forsvarerens indlæg med de gule skilte, for det vil fylde for meget - men screenshot af Forsvarerens indlæg 1-5, 76-82 og 181-187.

Tallene på indlæg ændrer sig, hver gang man skriver et nyt, men i dag 27-03-2020 startede forsvarerens indlæg "med et gult skilt" ved indlæg nummer 196.

Det vil ikke sige, at Forsvarerens har lavet 196 kommentarer, der kun indeholde et gult skilt - men næsten.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Marts 27, 2020, 08:26:57 pm »

Igen et bevis på, at du er fuld af løgn vedrørende, at du ikke pr. automatik skulle bakke Anklageren op uanset, hvilke svinestreger han laver! Du er derfor slettet fra min liste over ærlige debattører og overført til Carlos og Anklagerens kritikløse fanklub.

Ærgerligt, at jeg tog fejl af dig!

Din kommentar har (igen) intet med debat at gøre. Da kan ikke finde ud af at skrive én kommentar uden at komme med din mening om andre brugere, vel. Jeg er da ligeglad med, hvor mange lister du har lavet over sidens delatagere og hvem der er på.
Debat er ikke noget, man skal tage personligt - og slet ikke, når vi ikke kender hinanden personligt.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Marts 27, 2020, 09:03:51 pm »
Din kommentar har (igen) intet med debat at gøre. Da kan ikke finde ud af at skrive én kommentar uden at komme med din mening om andre brugere, vel. Jeg er da ligeglad med, hvor mange lister du har lavet over sidens delatagere og hvem der er på.
Debat er ikke noget, man skal tage personligt - og slet ikke, når vi ikke kender hinanden personligt.
Du mener, at du kender Carlo og Anklageren personligt og derfor kan støtte dem ukritisk. Dette har intet med ærlig debat at gøre!

Vi er bare alt for forskellige til at være på bølgelængde. For du er jo åbenbart typen, der beundrer stærke dominerende fyre, ligesom visse kvinder gør, når de altid vælger stærke voldelige partnere. Andetsteds har vi ofte diskuteret sådanne kvinder uden at kunne forstå dem overhovedet. En af mine bekendte fortalte oven i købet om en sådan kvinde som de snedigt havde hjulpet af med en sådan partner og fejret deres succes. Dog kun indtil de opdagede, at hun bare havde fundet en ny partner, der var endnu. Din adfærd her i forummet giver mig nu bare en stærk mistanke om, at du er en homofil, der ligeledes foretrækker sådanne fyre. Om det er rigtigt, ved jeg naturligvis ikke. Men det ville jo kunne forklare din forelskelse i Anklageren. Selv er jeg dog hetero og absolut ikke interesseret i stærke dominerende og eventuelt voldelige kvinder. Så vi kommer desværre næppe på bølgelængde.

Lad os bare stoppe diskussionen. For den har jo ikke mere noget formål.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Den fødte taber
« Svar #43 Dato: Marts 27, 2020, 10:09:59 pm »
Vi har at gøre med en debattør, som har skrevet hundreder af bandbuller imod racister og nazister - hvorefter han allierer sig med den mest højreekstreme debattør på debatten.

Han har rygrad som en regnorm, der vil have allierede for enhver pris - og som ingen kan have tillid til, fordi han på den måde viser umiskendelige tegn på en narcissistisk personlighedsforstyrrelse.

Her stiller han det urimelige krav til homofaber, at han skal melde sig ind i en klub sammen med den højreekstreme ...

... for at jorde den uhyggelige psykopat, som de har stærkt brug for allierede for at bekæmpe  - ellers taber narcissisten alt for Homofaber!

Følg med i næste episode af skum

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Marts 27, 2020, 10:23:17 pm »
Du mener, at du kender Carlo og Anklageren personligt og derfor kan støtte dem ukritisk.

Jeg skrev: Debat er ikke noget, man skal tage personligt - og slet ikke, når vi ikke kender hinanden personligt.
Så er det underligt, at du skriver, at jeg skulle kende Carlo og Anklageren personligt, når jeg lige har skrevet, at jeg ikke gør. Det er derfor, du ikke er værd at bruge tid på mere, når du ikke engang gider læse.

Og to eller flere voksne mennesker kan altså godt have samme - i dette tilfælde en stærkt negativ - opfattelse af dig på samme tid uden at danne en fanklub, klike eller debatfjender.