Forfatter Emne: Dårlig opførsel - en dokumentation af debattens død  (Læst 1350 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Du kan lige så godt indrømme, at du har tabt
« Svar #15 Dato: Marts 25, 2020, 12:09:55 pm »
Som jeg skrev andetsteds:
Psykopaten med den dyssociale personlighedsstruktur projicerer ofte sin egen adfærd over på andre. Det er her udstillet.
Det meste af det med blåt skrevne er - som enhver, der har deltaget fast herinde - et meget præcist signalement af profilen Anklageren! Vorherre bevares!

- og så skrid   :JC_ghey:

Gubbi har før været efter dig - og har bannet dig - men har aldrig påtalt noget ved min opførsel.

Det kører heller ikke for dig på debatten uden bindestreg.

Gode debattørers styrker skinner igennem ...

- de behøver ikke prale eller jorde modparten

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sv: Et råb om hjælp
« Svar #16 Dato: Marts 25, 2020, 12:18:52 pm »
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sv: Er Psykopatanklagerens adfærd et råb om hjælp?
« Svar #17 Dato: Marts 25, 2020, 03:52:30 pm »
Som jeg skrev andetsteds:
Psykopaten med den dyssociale personlighedsstruktur projicerer ofte sin egen adfærd over på andre. Det er her udstillet.
Det meste af det med blåt skrevne er - som enhver, der har deltaget fast herinde let kan se - et meget præcist signalement af profilen Anklageren! Vorherre bevares!
Netop!  :yes:
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sv: Et råb om hjælp
« Svar #18 Dato: Marts 25, 2020, 05:00:29 pm »
Anklageren kunne åbenbart ikke lide at blive udstillet som den forumnarkoman, som han jo er. :smile1:

Så han viser en statistik over de gange, hvor jeg lige har været på i 1-2 minutter. Så korte er langt de fleste af mine besøg, hvorimod han jo nærmest er her konstant. Jeg bruger ikke meget tid på forummet. :yes:

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sv: Dårlig opførsel
« Svar #19 Dato: Marts 27, 2020, 12:28:59 am »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Forsvarerens indlæg
« Svar #20 Dato: Marts 27, 2020, 08:21:45 am »
Om et stykke tid vil jeg få skylden for at have ødelagt debatten, så nu dokumenterer jeg, hvordan det gik til.

Jeg har god tid, for jeg er muret inde på grund af Covid-19.

Her er tre screenshot af Forsvarerens indlæg

Det er ikke alle Forsvarerens indlæg med de gule skilte, for det vil fylde for meget - men screenshot af Forsvarerens indlæg 1-5, 76-82 og 181-187.

Tallene på indlæg ændrer sig, hver gang man skriver et nyt, men i dag 27-03-2020 startede forsvarerens indlæg "med et gult skilt" ved indlæg nummer 196.

Det vil ikke sige, at Forsvarerens har lavet 196 kommentarer, der kun indeholde et gult skilt - men næsten.

« Senest Redigeret: Marts 27, 2020, 08:23:55 am af Anklageren »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Screenshot af debatten
« Svar #21 Dato: Marts 27, 2020, 08:22:59 am »
Torsdag 25. marts formiddag

Torsdag 25. marts aften

Torsdag 26. marts formiddag

Torsdag 26. marts aften

Fredag 27. marts formiddag

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sv: Dårlig opførsel - en dokumentation af debattens død
« Svar #22 Dato: Marts 27, 2020, 08:45:51 am »

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sv: Forsvarerens indlæg
« Svar #23 Dato: Marts 27, 2020, 08:48:47 am »
Ja, du er jo psykopat. Så det overrasker mig på ingen måde, at du har forfalsket disse screenshot ved at slette dine egne indlæg. For sådan er psykopater jo.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det her skal også dokumenteres
« Svar #24 Dato: Marts 27, 2020, 09:37:32 am »
Ja, du er jo psykopat. Så det overrasker mig på ingen måde, at du har forfalsket disse screenshot ved at slette dine egne indlæg. For sådan er psykopater jo.

Nu har jeg dokumenteret det ved at svare på det.

Man ikke kan forfalske Forsvarerens indlæg ved at slette sine egne (som han ellers skriver).

Det er jo kun forsvareren, der kan ændre sine egne indlæg. Det kan andre ikke gøre ved at slette noget.

- så disse screenshots er fuld dokumentation.

Alle må selv dømme, om Forsvareren er psykopat (eller hvad der er i vejen). Jeg er ikke læge, så det vil jeg ikke gøre  :smile1:

- men der hører rigtig meget til at skrive denne kommentar herover fordi alle kan se dette i dag, så der er noget alvorligt i vejen med manden, når han benægter fakta.

Der har aldrig før været nogen, det har plastret debatten til med noget som de gule skilte. Det er i øvrigt fuldt ud dokumenteret i forvejen, og der er endda en tråd (med kommentarer) om, hvordan man slipper af med de gule skilte.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=10562.msg154902;topicseen#new

Alle kan se Forsvarerens kommentarer for at få et overblok over hans virksomhed (hvis de gider): http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=1333

Kommenter det venligst så det bevares for eftertiden.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
Sv: Forsvarerens indlæg
« Svar #25 Dato: Marts 27, 2020, 09:42:23 am »

Du virker ikke selv til at være for godt kørende, for du gør dig jo mere og mere upopulær på debatten. Du gør faktisk Anklageren en stor tjeneste. Du har slet ikke tænkt over, at den eneste, der har klappet dig på skulderen, er DerRudi - ham, der er kendt for at have naziidoler som profilbilleder og selv er blevet bannet, fordi han ikke kan opføre sig ordentligt. Rudi er også kendt for at komme med trusler. Han er den eneste, der har støttet din krig mod Anklageren. Du kan ikke selv se, at der er noget galt, vel?

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sv: Dårlig opførsel - en dokumentation af debattens død
« Svar #26 Dato: Marts 27, 2020, 09:47:04 am »
Anklageren lyver og vildleder alt, hvad han kan. De mange gule advarsler kom ikke efter hinanden sådan, som det jo ser ud på hans forfalskede screenshots! De kom som svar på et hav af ens spamindlæg, som han bare blev ved med at sende.

Hans psykopat-trick var så at slette alle hans egne indlæg, før han tog screenshots, for at få det til at se ud, som om jeg bare havde sendt en masse spam helt umotiveret, selvom dette jo overhovedet ikke var tilfældet.

For mig beviser hans ulækre opførsel jo bare endnu engang, at han er en psykopat, der kun er her for at ødelægge forummet for alle andre. Hans metode er falsknerier og provokationer, som han så bruger til at fremprovokere svar, som han kan fordreje og forfalske for at nedgøre alle os andre. :JC_doubledown:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Dokumenter det
« Svar #27 Dato: Marts 27, 2020, 09:49:29 am »
Anklageren lyver og vildleder alt, hvad han kan. De mange gule advarsler kom ikke efter hinanden sådan, som det jo ser ud på hans forfalskede screenshots! De kom som svar på et hav af ens spamindlæg, som han bare blev ved med at sende.

Hans psykopat-trick var så at slette alle hans egne indlæg, før han tog screenshots, for at få det til at se ud, som om jeg bare havde sendt en masse spam helt umotiveret, selvom dette jo overhovedet ikke var tilfældet.

For mig beviser hans ulækre opførsel jo bare endnu engang, at han er en psykopat, der kun er her for at ødelægge forummet for alle andre. Hans metode er falsknerier og provokationer, som han så bruger til at fremprovokere svar, som han kan fordreje og forfalske for at nedgøre alle os andre. :JC_doubledown:

Du virker mere og mere syg i hovedet  :big_grin:

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Sv: Dokumenter det
« Svar #28 Dato: Marts 27, 2020, 09:53:01 am »
Du virker mere og mere sindssyg  :big_grin:
Ja, det skal du jo skrive som psykopat, selvom du jo udmærket ved, at det bare er dig selv, der er noget i vejen med. Du må have et utroligt ensomt liv i det grønlandske eksil, som du jo af en eller anden grund måtte flygte til. Stakkels dig!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Nu er du ophidset igen
« Svar #29 Dato: Marts 27, 2020, 09:56:03 am »
Det har du tit været  :smile1: