Forfatter Emne: Nu er de Radikale noget større end Dansk Folkeparti  (Læst 294 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Nu er de Radikale noget større end Dansk Folkeparti
« Dato: Marts 20, 2020, 07:07:40 pm »
De Radikale står til at få 8,9% af stemmerne, og Dansk Folkeparti står til at få 7,9% af stemmerne.

Det er et gennemsnit af mange målinger i Berlinske Barometer - for jeg plukker aldrig kirsebær  :smile1:

Nye Borgerlige står til at få 2,6% af stemmerne - så tilsammen - kan de mest indvandrerkritiske partier lige kravle op over 10 procent af stemmerne.

Det svarer til hver tiende dansker, så partier der kun - eller næsten kun - har indvandringspolitik på tapetet er døende bevægelser.

https://www.berlingske.dk/barometeret

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Nu er de Radikale noget større end Dansk Folkeparti
« Svar #1 Dato: Marts 20, 2020, 07:24:16 pm »
De Radikale står til at få 8,9% af stemmerne...

Det bliver din datter glad for at høre.  :blum:

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 20, 2020, 07:37:47 pm »
De Radikale står til at få 8,9% af stemmerne...

Det bliver din datter glad for at høre.  :blum:

Hun er pisse ligeglad med de Radikale  :big_grin:

- men det glæder nok mange her på debatten  :smile1:

Der skal meget lidt til, så er Enhedslisten også større end Dansk Folkparti - Enhedslisten skal bare gå mere end 0,1% frem.

Det er bare fedt at være i overensstemmelse med folket  i rød blok  :yes:

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 20, 2020, 08:05:09 pm »
De Radikale står til at få 8,9% af stemmerne, og Dansk Folkeparti står til at få 7,9% af stemmerne.

Det er et gennemsnit af mange målinger i Berlinske Barometer - for jeg plukker aldrig kirsebær  :smile1:

Nye Borgerlige står til at få 2,6% af stemmerne - så tilsammen - kan de mest indvandrerkritiske partier lige kravle op over 10 procent af stemmerne.

Det svarer til hver tiende dansker, så partier der kun - eller næsten kun - har indvandringspolitik på tapetet er døende bevægelser.

Mufti Østergaard er underligt tavs i denne tid ... Som de eneste var de Radikale imod at lukke grænserne ...

Der skal ikke meget fantasi til at forestille sig hvor galt det var gået hvis der ikke var taget den beslutning ... :ermm:

Mon ikke vælgerne husker det når det hele er overstået? ...  :spiteful:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 21, 2020, 10:41:41 am »

Mufti Østergaard er underligt tavs i denne tid ... Som de eneste var de Radikale imod at lukke grænserne ...

Der skal ikke meget fantasi til at forestille sig hvor galt det var gået hvis der ikke var taget den beslutning ... :ermm:

Mon ikke vælgerne husker det når det hele er overstået? ...  :spiteful:

Siden ingen gad svare dig vil jeg.  :smile1:

JEG vil i hvert fald huske det. Ikke fordi jeg nogensinde har stemt på de radikale men det gjorde mig ikke blidere stemt over for Morten Østergård.  :negative:
Intet er sikkert her i livet udover døden,