Forfatter Emne: Flere FAKE news - nu om Holland  (Læst 396 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Flere FAKE news - nu om Holland
« Dato: Marts 17, 2020, 09:46:48 pm »
Det er flere gange på Din-Debat i dag blevet påstået, at asylansøgere frit kan rejse ind i Danmark ...

- men at Holland har spærret grænsen.

Det er FAKE-news

Jeg har læst en artikel i Den Korte Avis, hvor der står:
"Mens flere EU-lande helt har lukket grænserne for udlændinge uden opholdstilladelse, har Holland valgt kun at smække dem i for én særlig gruppe: Asylansøgere. Det skriver den hollandske avis De Volkskrant. ifølge Berlingske

Det er løgn

Sandheden er, at på grund af frygt for coronavirus vil asylsager midlertidigt ikke blive behandlet i Holland - men asylansøgere kan rejse ind i Holland.

Deres sag bliver bare ikke behandlet foreløbig.

Artiklerne i Den Korte Avis og i Berlinske er modstridende - så jeg gjorde mig den ulejlighed at downloade det hollandske ministeriums meddelelse som PDF fil (for at læse den oprindelige kilde som journalisterne henviser til).

Jeg konverterede den til en Word-fil, så jeg kunne lave automatisk oversættelse.

Derfor er jeg sikker i min sag  :smile1:

Det hollandske asylsystem er overbelastet - så der kommer åbenbart mange flere asylansøgere til Holland, end der gør til Danmark.

Gode debattører behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Flere FAKE news - nu om Holland
« Svar #1 Dato: Marts 23, 2020, 05:36:02 pm »

Postet af: Anklageren
« Dato: Marts 17, 2020, 09:46:48 pm »

Indsæt citat -

"Det er flere gange på Din-Debat i dag blevet påstået, at asylansøgere frit kan rejse ind i Danmark ...

- men at Holland har spærret grænsen.

Det er FAKE-news

Jeg har læst en artikel i Den Korte Avis, hvor der står: "Mens flere EU-lande helt har lukket grænserne for udlændinge uden opholdstilladelse, har Holland valgt kun at smække dem i for én særlig gruppe: Asylansøgere. Det skriver den hollandske avis De Volkskrant. ifølge Berlingske

Det er løgn

Sandheden er, at på grund af frygt for coronavirus vil asylsager midlertidigt ikke blive behandlet i Holland - men asylansøgere kan rejse ind i Holland.

Deres sag bliver bare ikke behandlet foreløbig.

Artiklerne i Den Korte Avis og i Berlinske er modstridende - så jeg gjorde mig den ulejlighed at downloade det hollandske ministeriums meddelelse som PDF fil (for at læse den oprindelige kilde som journalisterne henviser til).

Jeg konverterede den til en Word-fil, så jeg kunne lave automatisk oversættelse.

Derfor er jeg sikker i min sag  :smile1:

Det hollandske asylsystem er overbelastet - så der kommer åbenbart mange flere asylansøgere til Holland, end der gør til Danmark."

Måske skulle DK tage parti med de mere kritiske lande i EU, og støtte lande, som strammer asylreglerne   :aggressive: :superman2: :question:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 23, 2020, 05:46:43 pm »

Måske skulle DK tage parti med de mere kritiske lande i EU, og støtte lande, som strammer asylreglerne   :aggressive: :superman2: :question:

Ja - det synes jeg da  :smile1:

Vi har lige haft en lang debat om at holde op med at give asyl til spontane asylansøgere.

Gode debattører behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 23, 2020, 06:09:16 pm »
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?