Forfatter Emne: Islam-kulturen er ødelæggende for gymnasierne  (Læst 947 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Kravl ned i kloaken igen din lede S T A L K E R
« Svar #30 Dato: Marts 11, 2020, 04:16:26 pm »
Bavnen er bare bundskrabet i debatten, og jeg har kigget på hans sidste ti kommentarer.

8 af de 10 er personangreb og der er også en trussel.

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=2013

Godt set, Anklager - selv har jeg da også anmeldt Rudi flere gange til politiet på grund af de trusler, han har fremsat fra sine forskellige profiler - her Bavnen. De rykkede da også ud og snakkede med ham på et tidspunkt, men jeg tror ikke, han var inde og ruske tremmer.
 :aww: :Cherna_29:

Man burde melde dig til Rentokil Skadedyrskontrol.

Gode debattører behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Den ringe debat - her stråmandsargumentet
« Svar #31 Dato: Marts 12, 2020, 09:29:49 am »
Pladder igen! Du nægter at erkende, at det er blevet sværere og sværere at 'beskæftige sig med dansk kultur', fordi der er kommet en kultur til Danmark, som er aggressiv og åbenlyst hader samme danske kultur. Derved understøtter du den islamiske kultur - og det er det, jeg sådan set også tror, du får penge for. Ingen ville gide at sidde og skrive de tusinder af debatindlæg, som du gør, hvis ikke der var en økonomisk fortjeneste. Du er dansker, siger du. Tjoooh ....

Det er et eksempel på, at Bavnen ligesom Den Danske Mand bruger stråmænd i argumentationen.

Her går stråmanden ud på, at hvis man (jeg) insisterer på at leve som dansker og dyrke dansk kultur (fordi vi lever i et frit land, hvor man kan leve som man vil) - så understøtter man (jeg) islamisk kultur (og det er også den (min) skjulte hensigt).

Hvor intelligent er det liiiiiiiiiiige det er?

Uanset hvor selvmodsigende det måtte være, så virker det jo - for der er tre muligheder.

1. - at angribe stråmanden i stedet for at debattere emnet.

2. - at acceptere stråmanden (og at jeg har en skjult hensigt om at fremme islam).

3. - ignorere stråmanden.

Stråmanden ville så træde i stedet for debat.

I Gyldendals leksikon står der om stråmandsargumentet: I en debat vil en god ordstyrer øjeblikkeligt afbryde, når nogen benytter sig af et stråmandsargument.

http://denstoredanske.dk/Sprog,_religion_og_filosofi/Filosofi/Logik/Str%C3%A5mandsargument

Der er desværre ikke nogen ordstyrer, der kan afbryde Bavnens dårlige indflydelse på debattens kvalitet.

Bavnen

• Gæst
Sv: Den ringe debat - her stråmandsargumentet
« Svar #32 Dato: Marts 13, 2020, 05:53:05 pm »
Pladder igen! Du nægter at erkende, at det er blevet sværere og sværere at 'beskæftige sig med dansk kultur', fordi der er kommet en kultur til Danmark, som er aggressiv og åbenlyst hader samme danske kultur. Derved understøtter du den islamiske kultur - og det er det, jeg sådan set også tror, du får penge for. Ingen ville gide at sidde og skrive de tusinder af debatindlæg, som du gør, hvis ikke der var en økonomisk fortjeneste. Du er dansker, siger du. Tjoooh ....

Det er et eksempel på, at Bavnen ligesom Den Danske Mand bruger stråmænd i argumentationen.

Her går stråmanden ud på, at hvis man (jeg) insisterer på at leve som dansker og dyrke dansk kultur (fordi vi lever i et frit land, hvor man kan leve som man vil) - så understøtter man (jeg) islamisk kultur (og det er også den (min) skjulte hensigt).

Hvor intelligent er det liiiiiiiiiiige det er?

Uanset hvor selvmodsigende det måtte være, så virker det jo - for der er tre muligheder.

1. - at angribe stråmanden i stedet for at debattere emnet.

2. - at acceptere stråmanden (og at jeg har en skjult hensigt om at fremme islam).

3. - ignorere stråmanden.

Stråmanden ville så træde i stedet for debat.

I Gyldendals leksikon står der om stråmandsargumentet: I en debat vil en god ordstyrer øjeblikkeligt afbryde, når nogen benytter sig af et stråmandsargument.

http://denstoredanske.dk/Sprog,_religion_og_filosofi/Filosofi/Logik/Str%C3%A5mandsargument

Der er desværre ikke nogen ordstyrer, der kan afbryde Bavnens dårlige indflydelse på debattens kvalitet.

På de rigtigt seriøse aviser, dengang man postede sit indlæg til deres debatsider, havde du ikke fået et ben til jorden. Det er du for underlødig til. Den eneste grund til, at du totaldominerer dette forum med dine to-tre lige ondskabsfulde profiler, er at der er nul administration og at det nu - ser det ud til - er lykkedes for dig at jage alle de rimeligt intelligente væk. Det er jo mægtigt "smart", for så er her ingen at debattere med.
Du tror da vel ikke, at der er nogen der ville melde sig ind her for omgående at få at vide af dig og dine narrehatte, at de er "dårlige debattører" ?  :on_the_quiet:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du kan ikke finde ud ad andet end at bagtale og rakke ned på andre
« Svar #33 Dato: Marts 13, 2020, 06:11:59 pm »
På de rigtigt seriøse aviser, dengang man postede sit indlæg til deres debatsider, havde du ikke fået et ben til jorden. Det er du for underlødig til. Den eneste grund til, at du totaldominerer dette forum med dine to-tre lige ondskabsfulde profiler, er at der er nul administration og at det nu - ser det ud til - er lykkedes for dig at jage alle de rimeligt intelligente væk. Det er jo mægtigt "smart", for så er her ingen at debattere med.
Du tror da vel ikke, at der er nogen der ville melde sig ind her for omgående at få at vide af dig og dine narrehatte, at de er "dårlige debattører" ?  :on_the_quiet:

Det kommer du ingen vegne med i en debat - ihvertfald ikke i retning af at overbevise nogen om noget.

- men det er heller ikke dit formål.

Du opfører dig som et røvhul - fordi du er et røvhul  :smile1:

Bavnen

• Gæst
Sv: Du kan ikke finde ud ad andet end at bagtale og rakke ned på andre
« Svar #34 Dato: Marts 13, 2020, 06:23:14 pm »

Det kommer du ingen vegne med i en debat - ihvertfald ikke i retning af at overbevise nogen om noget.

Nu har jeg ganske vist kun været aktiv her siden i januar, men jeg har aldrig set dig sådan virkelig debattere. Du skriver næsten kun om, hvordan du teoretisk synes en god debat skulle være. I praksis bruger du mest tid på at nedgøre og irettesætte de fleste andre.

Man kan ikke debattere med en som dig, når man ikke smisker for dig og stort set er enig med dig. Det er fordi du er et led møgsvin, og sådan opfører du dig.  :big_grin:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Tag dig nu sammen
« Svar #35 Dato: Marts 13, 2020, 06:34:41 pm »

Nu har jeg ganske vist kun været aktiv her siden i januar, men jeg har aldrig set dig sådan virkelig debattere. Du skriver næsten kun om, hvordan du teoretisk synes en god debat skulle være. I praksis bruger du mest tid på at nedgøre og irettesætte de fleste andre.

Man kan ikke debattere med en som dig, når man ikke smisker for dig og stort set er enig med dig. Det er fordi du er et led møgsvin, og sådan opfører du dig.  :big_grin:

Det kan da umuligt  være min skyld, at du ikke kan markere dine synspunkter som en rigtig mand  :tatice_03:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Du kan ikke finde ud ad andet end at bagtale og rakke ned på andre
« Svar #36 Dato: Marts 13, 2020, 08:56:01 pm »

Super skrevet, Anklageren. Og ja, jeg er selvfølgelig helt enig - Rudi, her med sin Bavnen-profil, er et yderst perfidt røvhul!  :smile1: :ROFL:
Midlerne er underordnede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Evindelige S T A L K E R
« Svar #37 Dato: Marts 13, 2020, 09:12:13 pm »
Super skrevet, Anklageren. Og ja, jeg er selvfølgelig helt enig - Rudi, her med sin Bavnen-profil, er et yderst perfidt røvhul!  :smile1: :ROFL: