Forfatter Emne: Islam-kulturen er ødelæggende for gymnasierne  (Læst 949 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Islam-kulturen er ødelæggende for gymnasierne
« Svar #15 Dato: Marts 09, 2020, 12:35:08 pm »
@Landbrugeren:
Citér
Der er generelt problemer på danske gymnasier, så snart antallet af "tosprogede" (læs: muslimer) blandt eleverne er oppe på en vis procentdel.
Vi har jo set, hvordan trusler og ballade har skabt utryghed på gymnasier i bl.a. Viby, Herlev og Høje-Taastrup (sidstnævnte med 57 pct. "tosprogede").

Den er som regel gal, når en betydelig del af eleverne har arabisk eller somalisk baggrund. Faktum! Det ligger i den forbandede kultur ... og det er ikke noget, man kan "integrere" sig ud af. Lad os dog blive fri for det latterlige ord i denne sammenhæng. 

Jeg vil gerne sige til derRudi's udmærkede indlæg: Jo, de unge er da netop fremtiden, dem skulle vi passe særlig godt på. Men i stedet ødelægger vi deres muligheder ved at lukke alt dette arabiske og somaliske afkom ind på pladserne. Hvorfor har man gjort det?

Jeg tror 'man' (selvforelskede politiker-idioter) har gjort det både for at fremstå uendelig 'gode' og 'humanistiske', og for at tækkes dels EU-eliten og de muslimer, der allerede er i gang med at sætte sig på vores land. De har formentlig været rystende ligeglade med deres generations børn og børnebørn - dem, der nu betaler prisen for deres multikulturelle drømmerier.

Her er en sørgelig historie om et af ofrene. Midt i sidste måned besluttede Jonas S.T. at forlade sin klasse på Herlev Gymnasium. Han var den eneste elev med dansk baggrund!

Jonas fortæller, at det var ret ensomt: "I frikvartererne gik jeg ned til mine venner på HF og var sammen med dem. Dem fra (min) klasse hang bare sammen med dem, der kom fra de samme lande. Så var der f.eks. en gruppering for dem, der var fra Tyrkiet, en for dem fra Bosnien. Og så var der mig fra
Danmark."

Sådan er de venstreorienterede fantasters dagdrøm, når den føres ud i livet. Man kan virkelig føle med den ensomme dreng, ene dansker i en klasse - i hans eget fædreland .... og han er næppe den eneste.

http://www.uriasposten.net/archives/108683
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #16 Dato: Marts 09, 2020, 12:43:10 pm »

Sådan er de venstreorienterede fantasters dagdrøm, når den føres ud i livet. Man kan virkelig føle med den ensomme dreng, ene dansker i en klasse - i hans eget fædreland .... og han er næppe den eneste.

Absolut ingen tvinger den dreng til at gå i klassen - og det Islamiske Fokus er vel egentlig også bedst med en rent Islamisk klasse.  :smile1:
Midlerne er underordnede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Marts 09, 2020, 12:51:17 pm »
Absolut ingen tvinger den dreng til at gå i klassen - og det Islamiske Fokus er vel egentlig også bedst med en rent Islamisk klasse.  :smile1:

Du er en forræder  :bad:

Gode debattører behøver ikke prale eller jorde modparten

Landbrugeren

• Gæst
« Svar #18 Dato: Marts 09, 2020, 01:17:04 pm »
@Landbrugeren:
Citér
Der er generelt problemer på danske gymnasier, så snart antallet af "tosprogede" (læs: muslimer) blandt eleverne er oppe på en vis procentdel.
Vi har jo set, hvordan trusler og ballade har skabt utryghed på gymnasier i bl.a. Viby, Herlev og Høje-Taastrup (sidstnævnte med 57 pct. "tosprogede").

Den er som regel gal, når en betydelig del af eleverne har arabisk eller somalisk baggrund. Faktum! Det ligger i den forbandede kultur ... og det er ikke noget, man kan "integrere" sig ud af. Lad os dog blive fri for det latterlige ord i denne sammenhæng. 

Jeg vil gerne sige til derRudi's udmærkede indlæg: Jo, de unge er da netop fremtiden, dem skulle vi passe særlig godt på. Men i stedet ødelægger vi deres muligheder ved at lukke alt dette arabiske og somaliske afkom ind på pladserne. Hvorfor har man gjort det?

Jeg tror 'man' (selvforelskede politiker-idioter) har gjort det både for at fremstå uendelig 'gode' og 'humanistiske', og for at tækkes dels EU-eliten og de muslimer, der allerede er i gang med at sætte sig på vores land. De har formentlig været rystende ligeglade med deres generations børn og børnebørn - dem, der nu betaler prisen for deres multikulturelle drømmerier.

Her er en sørgelig historie om et af ofrene. Midt i sidste måned besluttede Jonas S.T. at forlade sin klasse på Herlev Gymnasium. Han var den eneste elev med dansk baggrund!

Jonas fortæller, at det var ret ensomt: "I frikvartererne gik jeg ned til mine venner på HF og var sammen med dem. Dem fra (min) klasse hang bare sammen med dem, der kom fra de samme lande. Så var der f.eks. en gruppering for dem, der var fra Tyrkiet, en for dem fra Bosnien. Og så var der mig fra
Danmark."

Det er et af de tydeligste eksempler på, at noget meget ubehageligt er ved at ske med Danmark. Vi er simpelthen ved at blive besat igen. Ikke ved anvendelse af tanks og maskingeværer men med fødsler, familiesammenføringer og større og større dominans af den fremmede kultur i vores eget land.

Jeg føler virkelig med de unge 16-18-årige, der er sådan stillet rundt om på de skoler, hvor danskere bliver i mindretal nu.

Kan I huske dengang "de kloge" sagde, at det ville aldrig-aldrig ske, for de fremmede "var jo ikke flere, end at de kunne stå på den ene langside i Parken?" De solgte os og navnlig vores børn og børnebørn.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du skal ikke smide dig på maven for indvandrerne
« Svar #19 Dato: Marts 09, 2020, 01:25:01 pm »

Det er et af de tydeligste eksempler på, at noget meget ubehageligt er ved at ske med Danmark. Vi er simpelthen ved at blive besat igen. Ikke ved anvendelse af tanks og maskingeværer men med fødsler, familiesammenføringer og større og større dominans af den fremmede kultur i vores eget land.

Vi lever i et frit land - så jeg vil opfordre alle til at leve - som de har lyst til at leve - og til at dyrke dansk kultur.

Du skal ikke tro på dem - der forsøger at bilde dig ind, at du skal vente med at dyrke dansk kultur til indvandrerne er væk.

Gør det nu  :yes:

Bavnen

• Gæst
Sv: Du skal ikke smide dig på maven for indvandrerne
« Svar #20 Dato: Marts 10, 2020, 08:12:09 am »

Vi lever i et frit land - så jeg vil opfordre alle til at leve - som de har lyst til at leve - og til at dyrke dansk kultur.

Du skal ikke tro på dem - der forsøger at bilde dig ind, at du skal vente med at dyrke dansk kultur til indvandrerne er væk.

Som sædvanlig bullshit fra Anklagerens side. Man kunne godt tro, han lever på Månen!

Der er mange, der dyrker dansk kultur, men ikke alle kan gøre det uden barske omkostninger. Det, der var så selvfølgeligt engang, er det ikke altid længere. For islam er en "bestemme-kultur" - det mærker ikke mindst unge piger, som dem der fortalte om deres farlige liv i TV2 i aftes. Kan de leve, som de har lyst til?
BØH!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er noget ufattelig ævl
« Svar #21 Dato: Marts 10, 2020, 08:32:34 am »

Som sædvanlig bullshit fra Anklagerens side. Man kunne godt tro, han lever på Månen!

Der er mange, der dyrker dansk kultur, men ikke alle kan gøre det uden barske omkostninger. Det, der var så selvfølgeligt engang, er det ikke altid længere. For islam er en "bestemme-kultur" - det mærker ikke mindst unge piger, som dem der fortalte om deres farlige liv i TV2 i aftes. Kan de leve, som de har lyst til?
BØH!

Bavnen er ikke en seriøs debattør, fordi han tror, at fornærmelser er argumenter.

Bavnen er bare bundskrabet i debatten, og jeg har kigget på hans sidste ti kommentarer.

8 af de 10 er personangreb og der er også en trussel.

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=2013

Bavnen

• Gæst
« Svar #22 Dato: Marts 10, 2020, 08:43:45 am »
Kan pigerne fra TV2s Godaften direkte "leve som de har lyst til"? Kan de?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Danmark er et frit land
« Svar #23 Dato: Marts 10, 2020, 09:02:36 am »
Danmark er et frit land, hvor de fleste selv kan vælge, hvordan de vil leve.

Den største begrænsning er økonomien.

Hvis man ikke kan lide muslimer, så kan man lade være med at snakke med dem.

De der ikke mener, man længere kan dyrke dansk kultur ...

- sidder som regel i flere timer hver uge og læser om muslimer i Den Korte Avis og lignende steder.

- men det behøver man jo ikke, for i stedet for at læse om muslimer i Den Korte Avis, kunne de sy en nationaldragt  :smile1:

- eller hvad det nu kan være.

Bavnen

• Gæst
« Svar #24 Dato: Marts 10, 2020, 09:05:45 am »
Det er tydeligt, at du trods DerRudis beskrivelse - intet har fattet om, hvad der er overgået de omtalte piger.
Det er DEM, der ikke må snakke med danskere, og da SLET ikke prøve at få et "dansker-svin" som kæreste!

Jeg spurgte: Kan DE leve, som de gerne ville? Men du vil som sædvanlig ikke svare. Du bruger udenomssnak-taktik, fordi det er umuligt at forsvare den rædselsfulde kultur, der hedder islam. Tænker du på at konvertere, siden du altid prøver at bortforklare de mange uhyggelige sider af islam? Svar udbedes.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Mere tom ævl
« Svar #25 Dato: Marts 10, 2020, 09:27:42 am »
Det er tydeligt, at du trods DerRudis beskrivelse - intet har fattet om, hvad der er overgået de omtalte piger.
Det er DEM, der ikke må snakke med danskere, og da SLET ikke prøve at få et "dansker-svin" som kæreste!

Jeg spurgte: Kan DE leve, som de gerne ville? Men du vil som sædvanlig ikke svare. Du bruger udenomssnak-taktik, fordi det er umuligt at forsvare den rædselsfulde kultur, der hedder islam. Tænker du på at konvertere, siden du altid prøver at bortforklare de mange uhyggelige sider af islam? Svar udbedes.

Det er ikke min opgave at ændre islam. Jeg er dansker og vil derfor hellere beskæftige mig med dansk kultur.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er ikke seriøs
« Svar #26 Dato: Marts 10, 2020, 09:32:49 am »
Anklageren skrev,
Citér
i stedet for at læse om muslimer i Den Korte Avis, kunne de sy en nationaldragt  :smile1:
- eller hvad det nu kan være.

Hold kæææft, hvor er du sygelig. Eller mon ikke du simpelthen er ansat til at nedgøre og gøre nar af danskerne. Jeg begynder at tro det.
Og debattere - det kan eller vil (?) du i hvert fald ikke. Farvel quisling-nar.   :hang3:

Du debatterer ikke, men kommer med en uendelig række af personangreb - og du er her ikke for andet.

Danmark er et frit land, så man kan leve som man vil. For at være helt kontant, så behøver man ikke tale med muslimer - hvis man ikke vil det.

Så himler du op om quislinger ...

Du er jo ikke rigtig klog :smile1:

Bavnen

• Gæst
Sv: Mere tom ævl
« Svar #27 Dato: Marts 11, 2020, 01:59:16 pm »

Det er ikke min opgave at ændre islam. Jeg er dansker og vil derfor hellere beskæftige mig med dansk kultur.

Pladder igen! Du nægter at erkende, at det er blevet sværere og sværere at 'beskæftige sig med dansk kultur', fordi der er kommet en kultur til Danmark, som er aggressiv og åbenlyst hader samme danske kultur. Derved understøtter du den islamiske kultur - og det er det, jeg sådan set også tror, du får penge for. Ingen ville gide at sidde og skrive de tusinder af debatindlæg, som du gør, hvis ikke der var en økonomisk fortjeneste. Du er dansker, siger du. Tjoooh ....

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #28 Dato: Marts 11, 2020, 02:38:17 pm »

Du tænker jo aldrig på andet - end hvordan du kan komme i bukserne på nogen Muslimske piger.  :smile1:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Det er noget ufattelig ævl
« Svar #29 Dato: Marts 11, 2020, 02:41:17 pm »
Bavnen er bare bundskrabet i debatten, og jeg har kigget på hans sidste ti kommentarer.

8 af de 10 er personangreb og der er også en trussel.

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=2013

Godt set, Anklager - selv har jeg da også anmeldt Rudi flere gange til politiet på grund af de trusler, han har fremsat fra sine forskellige profiler - her Bavnen. De rykkede da også ud og snakkede med ham på et tidspunkt, men jeg tror ikke, han var inde og ruske tremmer.
 :aww: :Cherna_29: