Forfatter Emne: Islam-kulturen er ødelæggende for gymnasierne  (Læst 948 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Islam-kulturen er ødelæggende for gymnasierne
« Dato: Marts 08, 2020, 08:38:43 am »
Det virker som om, alt for få tænker på fremtiden, når de stemmer. Og børn og unge er dog Danmarks fremtid ....

Et gymnasium som Langkær G. i Tilst har nu 59 pct. elever med muslimsk baggrund. Det kan ikke undgå at have en stærkt ødelæggende effekt.
Det giver f.eks. problemer i forbindelse med tekster, hvis der er noget religiøst-kulturelt i dem. Og angående sociale arrangementer, går de muslimske elever ofte til deres imam for at spørge, om det er i orden for en rettroende at deltage i fester og studieture.

https://24nyt.dk/muslimske-elever-oedelaegger-skolemiljoeet/

Alt det fremmedartede fra denne religion/kultur kolliderer som overalt i samfundet med vores måde at indrette tingene på. Også i skolevæsenet.

Og så lige en ting, jeg jævnligt har tænkt på, når forældre til børn, der overvejer gymnasiet er utilfredse: Flertallet af dem kan ikke tillade sig at brokke, for et flertal af danskerne har stemt på politiske partier, der lefler for den islamiske kultur, så de 'ligger som de har stemt'.
« Senest Redigeret: Marts 08, 2020, 08:47:48 am af DerRudi »
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Islam-kulturen er ødelæggend efor gymnasierne
« Svar #1 Dato: Marts 08, 2020, 08:44:19 am »
Det er fordi gymnasiet er blevet ren opbevaring af nogen dom samfundet ikke ved hvad der skal stilles op med. Og fordi gymnasier betales for hver elev. Så kan de være ligeglade mec "kvaliteten" af eleverne. Og så giver det flere højtlønnede akademikerstillinger.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Islam-kulturen er ødelæggende for gymnasierne
« Svar #2 Dato: Marts 08, 2020, 09:05:15 am »
Og så er de meget halal. Svineri i muzzernes næringsliv er en 40 år gammel nyhed. Her er noget Anklageren kan tage med i sin statistik.

https://www.bt.dk/forbrug/hygiejnen-sejler-hos-kebab-steder-i-koebenhavn-man-faar-jo-helt-ondt-i-maven

Også her i Aabenraa sejler det. Der er nok 10 - 15 af de hubba-hubba-halal kebab steder. Uden kunder. Personalet er beklædt som når de kommer lige ind fra  fårestalden.

Og så rr der også al den økonomiske illegalitet i muzzernes næringsliv. Kendt i 40 år.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #3 Dato: Marts 08, 2020, 09:34:50 am »
Rudi, får vi ikke snart at vide, om du er aktiv eller passiv, når du promenerer rundt ude på fælleden og vrikker med numsen i stramme læderbukser, så dine hofter roterer i et velsmurt 8-tal?  :big_grin: :dance3: :JC-LOL: :JC-hysterical:

« Senest Redigeret: Marts 08, 2020, 09:38:07 am af Tigermanden »
Midlerne er underordnede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Stalker
« Svar #4 Dato: Marts 08, 2020, 10:29:03 am »

Gode debattører behøver ikke prale eller jorde modparten

Landbrugeren

• Gæst
« Svar #5 Dato: Marts 08, 2020, 11:07:34 am »
Der er generelt problemer på danske gymnasier, så snart antallet af "tosprogede" (læs: muslimer) blandt eleverne er oppe på en vis procentdel.
Vi har jo set, hvordan trusler og ballade har skabt utryghed på gymnasier i bl.a. Viby, Herlev og Høje-Taastrup (sidstnævnte med 57 pct. "tosprogede").

https://denkorteavis.dk/2020/trusler-og-utryghed-paa-gymnasier-med-mange-tosprogede-elever-danske-unge-vaelger-dem-fra-men-de-maa-de-ikke-laengere/

Den er som regel gal, når en betydelig del af eleverne har arabisk eller somalisk baggrund. Faktum! Det ligger i den forbandede kultur ... og det er ikke noget, man kan "integrere" sig ud af. Lad os dog blive fri for det latterlige ord i denne sammenhæng. 

Jeg vil gerne sige til derRudi's udmærkede indlæg: Jo, de unge er da netop fremtiden, dem skulle vi passe særlig godt på. Men i stedet ødelægger vi deres muligheder ved at lukke alt dette arabiske og somaliske afkom ind på pladserne. Hvorfor har man gjort det?

Og så mener jeg i øvrigt, at 'Tigermanden' omgående skulle bannes igen. Jeg har klaget over hans ondskabsfuldhed overfor trådens indleder - men det hjælper vel næppe, da 'administratoren' stadig glimrer ved konstant fravær.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #6 Dato: Marts 08, 2020, 11:11:19 am »
Og så mener jeg i øvrigt, at 'Tigermanden' omgående skulle bannes igen. Jeg har klaget over hans ondskabsfuldhed overfor trådens indleder - men det hjælper vel næppe, da 'administratoren' stadig glimrer ved konstant fravær.

Sådan har Anklageren da skrevet længe, uden der er sket noget ved det, så du kommer nok til at kigge i vejviseren efter en reaktion på dét.  :smile1:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
S T A L K E R
« Svar #7 Dato: Marts 08, 2020, 11:16:54 am »

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Marts 08, 2020, 01:12:04 pm »
Der er generelt problemer på danske gymnasier, så snart antallet af "tosprogede" (læs: muslimer) blandt eleverne er oppe på en vis procentdel.
Hvad kender du til gymnasiet??
Jeg mener, ligefrem studentereksamen har sådan en bonderøv som dig jo nok næppe. :smile1:
Har du overhovedet haft mere end de obligatoriske 9 års undervisning?
Eller du er måske endog så gammel, at du dengang kunne nøjes med 7 år? :smile1:
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Bavnen

• Gæst
« Svar #9 Dato: Marts 08, 2020, 01:15:05 pm »
Hvad kender du til gymnasiet??
Jeg mener, ligefrem studentereksamen har sådan en bonderøv som dig jo nok næppe. :smile1:
Har du overhovedet haft mere end de obligatoriske 9 års undervisning?
Eller du er måske endog så gammel, at du dengang kunne nøjes med 7 år? :smile1:

Hold da op! Du mener, du er debatskribent?
Du lyder præcis som en fra en tredje-rangs rockergruppe. Hvad fanden er det da for en opførsel?  :JC_doubledown:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Marts 08, 2020, 01:17:06 pm »
Du lyder præcis som en fra en tredje-rangs rockergruppe. Hvad fanden er det da for en opførsel?  :JC_doubledown:
Nå, følte du dig personlig ramt? :yes:
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Bavnen

• Gæst
« Svar #11 Dato: Marts 08, 2020, 01:23:52 pm »
Nå, følte du dig personlig ramt? :yes:

Jeg har bare en fuldstændig anden forståelse af, hvad et rigtigt debatforum er. Der kæfter man ikke op som en rocker-supporter eller en slagsbror fra et fjerderangs-værtshus overfor en deltager, der bare skrev, hvad han mente om emnet. Gad vidst om du også er sådan, når du møder nye mennesker rundt omkring.  :sad:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #12 Dato: Marts 08, 2020, 02:04:42 pm »
Jeg har modtaget følgende private besked fra DerRudi:

"lad os mødes på Jeppes Bodega og tale vore problemer igennem, det er det eneste rigtige der er at gøre for os to mænner."

Kan I høre violinerne?  :Laie_39: :Laie_39:

Rudi, jeg vil hellere drikke en liter toiletbørsteholdervand end at mødes med dig. Jeg  vil hellere slippe fem levende hummere løs i mine boksershorts, så lad venligst være med at skrive til mig igen med dine mere eller mindre slibrige "tilbud" - de har ingen interesse.

:aww: :Cherna_29:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
S T A L K E R
« Svar #13 Dato: Marts 08, 2020, 02:07:05 pm »

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Marts 08, 2020, 06:08:41 pm »
Jeg har bare en fuldstændig anden forståelse af, hvad et rigtigt debatforum er. Der kæfter man ikke op som en rocker-supporter eller en slagsbror fra et fjerderangs-værtshus overfor en deltager, der bare skrev, hvad han mente om emnet. Gad vidst om du også er sådan, når du møder nye mennesker rundt omkring.  :sad:

Man skulle tro, at du aldrig har læst nogle af trådene i dette forum? For du er da gået helt forkert, hvis du forventer en tam høflig diskussion her, hvor forumdeltagerne bare giver hinanden ret og er enige? :smile1:

Forummet her er en kampplads, hvor hadefulde racister fra den alleryderste højrefløj forsøger at dominere forummet med hadpropaganda mod både alle indvandrere og mod alle, der ikke stemmer på det yderste højre eller er medlemmer af små højreekstreme grupper uden for folketinget. Vi andre forsøger bare at forsvare menneskelighed og tale dem imod. Men vi kan jo ikke bare være høflige mod folk, der i stedet vil hetze, lave personangreb og sprede had.

Så hvis du forventer noget andet, er du gået helt forkert i byen. :smile1: Især siden moderatoren forsvandt, er dette blevet det barskeste og mindst høflige forum på internettet. :yes: