Forfatter Emne: Et bedre og mere retfærdigt asylsystem  (Læst 3181 gange)

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Du er bare højrefløjens nyttige idiot
« Svar #30 Dato: Marts 08, 2020, 11:52:41 pm »
Du tror sikkert selv noget andet, men at det er ufrivilligt - ændrer ikke på - at du er højrefløjens nyttige idiot.
Du er jo bare en nar, der tror, at du kan tvinge både mig og socialdemokraterne til at mene det samme som dig ved at komme med sådanne beskyldninger. :yes:

Jeg vil ikke kalde dig en nyttig idiot for nogen som helst. Men bare for en idiot, der skader forummet med alle dine mindreværdskomplekser og din magtsyge. Altså blot en særdeles unyttig idiot for os alle.
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er uvenner med alle
« Svar #31 Dato: Marts 09, 2020, 12:17:51 am »
Du tror sikkert selv noget andet, men at det er ufrivilligt - ændrer ikke på - at du er højrefløjens nyttige idiot.
Du er jo bare en nar, der tror, at du kan tvinge både mig og socialdemokraterne til at mene det samme som dig ved at komme med sådanne beskyldninger. :yes:

Jeg vil ikke kalde dig en nyttig idiot for nogen som helst. Men bare for en idiot, der skader forummet med alle dine mindreværdskomplekser og din magtsyge. Altså blot en særdeles unyttig idiot for os alle.

Du har ingen venner tilbage på forummet.

Gode debattører behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Socialdemokratiets system - væk med flere løgne
« Svar #32 Dato: Marts 09, 2020, 12:37:58 am »
Jeg har allerede skrevet, at asylansøgere ikke skal anbringes i lejre af myndighederne.

Det primære er, at asylansøgere skal søge asyl - før - de kommer til Danmark.

Det er hele idéen i det - og det minder meget om den måde, man søger visum på.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
Sv: Du er uvenner med alle
« Svar #33 Dato: Marts 09, 2020, 12:41:20 am »
Citat fra: Anklageren link=topic=10482.msg153083#msg153083 date=1583709471
[/quote
Jeg tror heller ikke, at du efterhånden har nogen tilbage. Du har i hvert fald gjort alt, hvad du kunne for at skræmme dem langt væk. Men ingen af os er her jo for at få venner blandt højreekstreme og kriminelle, der kun vil lave personangreb eller propaganda og angreb på indvandrere og politikere. Desuden får du ikke venner bare ved at forsøge at jorde folk i din magtsyge og i din trang til at ville dominere alt og alle.
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Tag dig sammen
« Svar #34 Dato: Marts 09, 2020, 12:43:08 am »
Citat fra: Anklageren link=topic=10482.msg153083#msg153083 date=1583709471
[/quote
Jeg tror heller ikke, at du efterhånden har nogen tilbage. Du har i hvert fald gjort alt, hvad du kunne for at skræmme dem langt væk. Men ingen af os er her jo for at få venner blandt højreekstreme og kriminelle, der kun vil lave personangreb eller propaganda og angreb på indvandrere og politikere. Desuden får du ikke venner bare ved at forsøge at jorde folk i din magtsyge og i din trang til at ville dominere alt og alle.

Der går kage i dine post - og vær venlig at giv os lov til at debattere emnet.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
Sv: Socialdemokratiets system - væk med flere løgne
« Svar #35 Dato: Marts 09, 2020, 12:44:32 am »
Det primære er, at asylansøgere skal søge asyl - før - de kommer til Danmark.

Det er hele idéen i det - og det minder meget om den måde, man søger visum på.
Ja, ideen er jo, at ignorere, at der er tale om flygtninge og være ligeglad med deres skæbne, hvis de bliver forfulgt. I vil have lig på bordet.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Lider du af en vrangforestilling om, at du er Jesus?
« Svar #36 Dato: Marts 09, 2020, 01:00:51 am »

Ja, ideen er jo, at ignorere, at der er tale om flygtninge og være ligeglad med deres skæbne, hvis de bliver forfulgt. I vil have lig på bordet.

Når Socialdemokratiet skriver, at Danmark vil tage imod kvoteflygtninge - så kan du ikke komme og bestemme noget andet.

Der er ingen forskel på, hvordan du og nationalisterne debatterer = HAK - HAK - HAK.

Det er ikke debat.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
Sv: Lider du af en vrangforestilling om, at du er Jesus?
« Svar #37 Dato: Marts 09, 2020, 08:29:16 am »
Når Socialdemokratiet skriver, at Danmark vil tage imod kvoteflygtninge - så kan du ikke komme og bestemme noget andet.
Det har jeg da heller ingen intentioner om. :smile1:

I modsætning til dig finder jeg det bare ikke sympatisk, at S nu ligesom DF og NB ikke engang vil have kigget på, om spontane asylansøgere vil komme i livsfare, når deres asylansøgninger bliver afslået. Jeg morer mig ikke over at slå mennesker ihjel sådan, som I jo gør!
Citér
Der er ingen forskel på, hvordan du og nationalisterne debatterer = HAK - HAK - HAK.
Ja, du ønsker desværre et fascistisk samfund, hvor der er kæft trit og retning, ligesom de højreekstreme jo gør, og hvor kritik er forbudt.

Så det er jo dig, der er de højreekstremes nyttige idiot. :yes:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er dum som en dør
« Svar #38 Dato: Marts 09, 2020, 10:05:53 am »

I modsætning til dig finder jeg det bare ikke sympatisk, at S nu ligesom DF og NB ikke engang vil have kigget på, om spontane asylansøgere vil komme i livsfare, når deres asylansøgninger bliver afslået. Jeg morer mig ikke over at slå mennesker ihjel sådan, som I jo gør!

Socialdemokratiet vil ikke ændre på den måde, man behandler afviste asylansøgere på ...

- og man udsender ikke afviste asylansøgere til død.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
Sv: Du er dum som en dør
« Svar #39 Dato: Marts 09, 2020, 10:18:18 am »
Socialdemokratiet vil ikke ændre på den måde, man behandler afviste asylansøgere på ...

- og man udsender ikke afviste asylansøgere til død.
Du har ikke sat dig ind i tingene. For socialdemokraternes forslag går jo ud på, at spontane asylansøgere, der pludselig vil søge om asyl, mens de er her i landet (enten lovligt eller ulovligt) slet ikke skal have behandlet deres sag, men bare returneres til deres hjemland. De kan derfor ikke mere som hidtil få vurderet, om de vil være i fare eller livsfare i hjemlandet!

Så socialdemokraterne er blevet omtrent lige så kynisk et parti som de yderste partier på højrefløjen.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du lyver
« Svar #40 Dato: Marts 09, 2020, 10:24:11 am »
Du har ikke sat dig ind i tingene. For socialdemokraternes forslag går jo ud på, at spontane asylansøgere, der pludselig vil søge om asyl, mens de er her i landet (enten lovligt eller ulovligt) slet ikke skal have behandlet deres sag, men bare returneres til deres hjemland. De kan derfor ikke mere som hidtil få vurderet, om de vil være i fare eller livsfare i hjemlandet!

Så socialdemokraterne er blevet omtrent lige så kynisk et parti som de yderste partier på højrefløjen.

DET ER LØGN.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
RETFÆRDIG OG REALISTISK EN UDLÆNDINGEPOLITIK DER SAMLER DANMARK
« Svar #41 Dato: Marts 09, 2020, 10:33:18 am »
Citat fra side 16

Socialdemokratiet foreslår derfor en hjemsendelsesreform. En sådan reform skal bl.a. indeholde følgende
elementer:

■ Der oprettes en ny specialenhed i politiet med
   særlige kompetencer inden for hjemsendelse af
   afviste asylansøgere,

■ Der sættes ind med massiv hjemrejserådgivning
   allerede ved indrejse og asylansøgning,

■ Der indføres mulighed for økonomisk at støtte
   frivillig hjemrejse før der er givet endeligt afslag
   på asyl,

■ At Danmark i udgangspunktet ikke giver udviklingsbistand til lande, der nægter at tage imod
   deres egne statsborgere.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Mon ikke homofaber kan gennemskue, hvad jeg skriver om?
« Svar #42 Dato: Marts 09, 2020, 10:45:58 am »
Jeg ved ikke, hvad du mener

Nogen gange skriver du, at der skal bygges mure for at holde muslimerne ude.

Andre gange skriver du, at der skal være friere indvandring.

Jeg er ikke tilhænger af mure. Jeg er ikke tilhænger af indvandring af uddannet arbejdskraft, fordi det er ren snylteri på andre landes uddannelsessystemer.

Jeg er tilhænger af at DK og EU yder massiv hjælp til flygtninge. Både i nærområderne og i vore lande. Også at flygtninge får ret til familiesammenføring af den kone og de børn de havde på tidspunktet for flugten.

Problem her: når muslimer inden for, bliver de flere og flere. Derfor vil jeg have konsekvent et-barns-politik overfor asylsøgere. Det skal de oplyses om ved ansøgning af asyl. Ingen frihed for Loke såvel som for Thor.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
Sv: Et bedre og mere retfærdigt asylsystem
« Svar #43 Dato: Marts 09, 2020, 10:55:10 am »
@anklageren
Der står intet klart i det, du citerer, om, hvordan sagsbehandlingen af spontane asylansøgere skal være. Men S har jo foreslået, at de bare skal afvises automatisk uden mulighed for at få behandlet deres sag. Derfor overlades de jo bare til en uvis skæbne.

Men forslaget er typisk for S, hvilket jo også er årsagen til, at S næsten ingen stemmer får fra akademikere. S er stadig en slags arbejderparti for folk, der kun har en kort uddannelse eller ingen uddannelse. For akademikerne hopper ikke på tom snak som, at S ikke vil udvise folk til død, når S jo slet ikke vil have undersøgt, om en afvist asylansøger vil komme i livsfare. S vil åbenbart bare kunne sige "Hovsa, det var ikke meningen!" bagefter, hvis medierne uheldigvis skulle opdage, at en afvist asylansøger ikke overlevede at blive sendt tilbage til det land, som han/hun ønskede at flygte fra. Kun hvis medierne på forhånd beviser, at hjemsendelsen vil være livsfarlig for vedkommende, er der en chance for, at S vil tillade en spontan asylansøger at blive i Danmark.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er faktaressistent
« Svar #44 Dato: Marts 09, 2020, 11:08:22 am »
Problem her: når muslimer inden for, bliver de flere og flere. Derfor vil jeg have konsekvent et-barns-politik overfor asylsøgere. Det skal de oplyses om ved ansøgning af asyl. Ingen frihed for Loke såvel som for Thor.

Jeg ved godt, at du ikke er i stand til at lære, hvor mange børn muslimer føder i Danmark Carlo ...

- men jeg bringer det alligevel, så andre kan læse det  :smile1:

Berlinske

Citat fra artiklen (det står nærbunden): Sammenligner vi danske kvinder med dem fra ikkevestlige lande, var forskellen 0,2 børn pr. kvinde i 2018. Fertiliteten for indvandrerkvinderne lå på 1,96, men danske kvinder lå på 1,76.

https://www.berlingske.dk/samfund/antal-boern-foedt-af-ikkevestlige-indvandrerkvinder-er-styrtdykket.-men

De danske muslimer kan altså ikke engang opretholde deres antal uden indvandring - for det kræver en fertilitet på 2,10 - og den er kun på 1,96.

Det samme står selvfølgelig på Danmarks Statistik:

Indvandrerkvinder af ikke-vestlig oprindelse har højere fertilitet
Den samlede fertilitet for både personer med dansk oprindelse og for indvandrere
med både vestlig og ikke-vestlig oprindelse faldt i 2018.

Fertiliteten for ikke-vestlige indvandrere lå på 1,96 levendefødte pr. kvinde eller 0,20 højere end kvinder
med dansk oprindelse.

https://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/nyt/GetPdf.aspx?cid=28498

Det står på side 2.

Her er en graf fra artiklen side 2 (så kan dem, der har gået i skole længe nok følge udviklingen)