Forfatter Emne: Et bedre og mere retfærdigt asylsystem  (Læst 3182 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Et bedre og mere retfærdigt asylsystem
« Dato: Marts 07, 2020, 03:26:51 pm »
Muligheden for at søge spontan asyl i Danmark fjernes

Danmark skal selv kunne bestemme, hvor mange ikke-vestlige udlændinge vi vil tage imod. Det kan vi ikke i dag. Det vil Socialdemokratiet lave om ved at indføre et årligt loft. Og vi vil oprette et modtagecenter udenfor Europa. Det skal ske indenfor rammerne af de internationale konventioner. På en måde der samtidig skaber et mere retfærdigt og humant asylsystem. Det skal ikke længere være muligt at søge spontan asyl i Danmark. Til gengæld skal Danmark tage imod kvoteflygtninge.

Det er de såkaldte FN-flygtninge - og Danmark har i mange år modtaget 500 kvoteflygtninge om året.

Jeg ved ikke om det altid skal være det antal, men systemet med FN-flygtninge er sådan indrettet, at Danmark selv tager til udlandet og udvælger - hvilke FN-flygtninge det skal være.

Der er jo FN-flygtninge mange steder i verden.

Gode debattører behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Et bedre og mere retfærdigt asylsystem
« Svar #1 Dato: Marts 07, 2020, 03:53:54 pm »
Hvad med kun at tage imod kvindelige flygtninge og så lade dem sterilisere ved ankomsten? Så slipper vi for at blive avlet ud af vores eget land, og så kan de danske kvinder selv få lov til at prøve hvordan det er at blive gjort til hanrej.

Vi kunne desuden, efter amerikansk forbillede, forlange at flygtningene på forhånd har skaffet sig et job i Danmark samt at de er i stand til at godtgøre at det er et job som ingen danskere kunne have taget i stedet.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 07, 2020, 04:04:48 pm »
Hvad med kun at tage imod kvindelige flygtninge og så lade dem sterilisere ved ankomsten? Så slipper vi for at blive avlet ud af vores eget land, og så kan de danske kvinder selv få lov til at prøve hvordan det er at blive gjort til hanrej.

Vi kunne desuden, efter amerikansk forbillede, forlange at flygtningene på forhånd har skaffet sig et job i Danmark samt at de er i stand til at godtgøre at det er et job som ingen danskere kunne have taget i stedet.

I 2018 modtog USA 22.405 flygtninge (ligesom vi gør).

https://en.wikipedia.org/wiki/Immigration_to_the_United_States

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 07, 2020, 06:54:46 pm »
........ og så kan de danske kvinder selv få lov til at prøve hvordan det er at blive gjort til hanrej.

Er du nu sur over du ikke kan få trusserne af Britta Nielsen?
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Marts 07, 2020, 08:35:39 pm »
Og vi vil oprette et modtagecenter udenfor Europa.

Og så mangler vi liiiiiiige et land der vil huse et sådant modtagecenter.

Citér
Jeg ved ikke om det altid skal være det antal, ...........

500 er alt for lidt til at det kan kaldes at tage et internationalt ansvar.

Citér
....., at Danmark selv tager til udlandet og udvælger - hvilke FN-flygtninge det skal være.

Så skal vi tage de "bedste" og lade de dårligst fungerende tilbage.

Nul! Vi skal tage et bredt udsnit. Ved lodtrækning?

Der er selvfølgelig det problem at de dårligst fungerende kan være dysfunktionelle, feks være kriminelle. Og til at få meget og dysfunktionelt afkom.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 08, 2020, 12:12:57 pm »
Alle kan, som det er i dag, søge asyl i Danmark, hvis de opholder sig lovligt i Danmark. Det gælder diplomater, journalister, folk med arbejdstilladelse, folk på studieophold osv. Den mulighed vil Socialdemokratiet fjerne, hvilket vil sige, at en kinesisk diplomat eller studerende ikke kan gå ind på en politistation og bede om asyl. Det er naturligvis absurd og det er slet ikke logisk.
Kvoteflygtnigne er næsten altid de mest udsatte og ressourcesvage og de opholder sig i forvejen enten i lejre eller i andre lande. Hvis man gerne vil undgå menneskesmugling, folk der drukner eller på anden måde kommer ind illegalt, så er løsningen at anvende humanitære visum. Det er faktisk det, der bliver arbejdet på i EU nu. Så kan Socialdmokratiet stikke deres modtagecentre skråt op, hvor de hører hjemme.
Det virker som om, at Socialdemokratiet lever i deres egen boble og at det mere handler om vise den forrige regering, at de kan gøre det meget bedre. Det er politik når det er værst.

Offline Henrijette

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Marts 08, 2020, 12:39:37 pm »

Hvad med at bare sende lortet hjem så hurtigt der kan lades gøre, ikke flere særlove som den naziafkommet lavede med bosinerne.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Selvmordskurs?
« Svar #7 Dato: Marts 08, 2020, 12:40:54 pm »
Alle kan, som det er i dag, søge asyl i Danmark, hvis de opholder sig lovligt i Danmark. Det gælder diplomater, journalister, folk med arbejdstilladelse, folk på studieophold osv. Den mulighed vil Socialdemokratiet fjerne, hvilket vil sige, at en kinesisk diplomat eller studerende ikke kan gå ind på en politistation og bede om asyl. Det er naturligvis absurd og det er slet ikke logisk.
Kvoteflygtnigne er næsten altid de mest udsatte og ressourcesvage og de opholder sig i forvejen enten i lejre eller i andre lande. Hvis man gerne vil undgå menneskesmugling, folk der drukner eller på anden måde kommer ind illegalt, så er løsningen at anvende humanitære visum. Det er faktisk det, der bliver arbejdet på i EU nu. Så kan Socialdmokratiet stikke deres modtagecentre skråt op, hvor de hører hjemme.
Det virker som om, at Socialdemokratiet lever i deres egen boble og at det mere handler om vise den forrige regering, at de kan gøre det meget bedre. Det er politik når det er værst.

Problemet er jo, at de fleste minoriteter melder om stigende forfølgelse - så vi ved - hvordan den indvandrer politik, som landet har ført indtil nu - virker.

Den stigende forfølgelse har været en langsigtet konsekvens af indvandrer politikken over en periode på over tredive år - så det er ikke bare et modelune.

Derfor virker det som en idé at sætte indvandringen på pause - indtil landet bliver i stand til at integrere dem - der allerede er indvandret - på en rimelig måde.

Det kan tænkes, at det kræver et generationsskifte at ændre normerne - for dem lærer vi som små, og de følger en hele livet.

For mig at se går homofaber ind for en selvmordskurs  :smile1:

Bavnen

• Gæst
Sv: Selvmordskurs?
« Svar #8 Dato: Marts 08, 2020, 12:58:14 pm »
Anklageren skrev,
Citér
Problemet er jo, at de fleste minoriteter melder om stigende forfølgelse - så vi ved - hvordan den indvandrer politik, som landet har ført indtil nu - virker.
Den stigende forfølgelse har været en langsigtet konsekvens af indvandrer politikken over en periode på over tredive år - så det er ikke
bare et modelune.
Forfølgelse af minoriteter? Det, jeg har læst mest om (af forfølgelse) siden jeg vendte hjem til Danmark i november, er visse minoriteters overfald på unge danskere, det både piger og drenge. Det har også været beskrevet herinde - men det har du "nok slet ikke set"  :LaieA_005:

Citér
Derfor virker det som en idé at sætte indvandringen på pause - indtil landet bliver i stand til at integrere dem - der allerede er indvandret - på en rimelig måde.
Det kan tænkes, at det kræver et generationsskifte at ændre normerne - for dem lærer vi som små, og de følger en hele livet.
Det lyder godt, lige idet man hører det, men det passer nok på tilvandrede fra Vietnam eller Chile - og selvfølgelig nogen fra europæisk kultur. Men det er en livsløgn, at man kan 'integrere' dem fra den muslimske kultur. Et generationsskifte? Er du heller ikke klar over, at dem man kalder '3. generations' blandt muslimfamilier, er dem der laver mest kriminalitet og er langt mere imod dansk kultur og hvad den indebærr end deres forældre og bedsteforældre? Det du der agiterer for er netop 'selvmordskursen'!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er nogen skrækkelige billeder af politisk forfølgelse, vi ser
« Svar #9 Dato: Marts 08, 2020, 01:26:01 pm »

Føj for satan

https://www.nordfront.dk/masseindvandringen-saek-giftige-skorpioner/

Side 26 i Rapport om antisemitiske hændelser i Danmark 2018

Udgivet af Det Jødiske Samfund i Danmark

Januar 2018:
En jødisk kvinde, der var omkring 30 år og bosiddende i Indre by i København, fik samtlige dæk på
sin bil sprættet op med en kniv. Gerningsmanden havde herudover ridset et stort hagekors på
kølerhjelmen af bilen. Hærværket var sket, mens bilen holdt på gaden ude foran hendes lejlighed.
Hændelsen blev politianmeldt, og den jødiske kvinde valgte efterfølgende at skifte adresse.

Der er masser af dem - og hvis nogen har tænkt sig at lyve om, at de ikke skulle være begået af danskere - kan jeg poste en masse af dem.

Antallet af overfaldssituationer og antisemitiske hændelser er vokset betragteligt det seneste år. Det tæller alt fra fysisk overfald til verbale ytringer. Det fremgår af en ny undersøgelse, som Det Jødiske Samfund i Danmark netop har udgivet.

Formanden for det Jødiske Samfund, Henri Goldstein, er berørt over skændingen af kirkegården i Randers. Omvendt kommer det ikke bag på ham, når han ser på den rapport, som Det Jødiske Samfund netop har afsluttet.

Ifølge rapporten er der både blevet flere og mere grove antisemitiske hændelser. I 2017 lød antallet på 30. I 2018 var det vokset til 45.

Læs jødernes rapport her: https://archive.jpr.org.uk/download?id=6634

Her er en lang en fra side 43ff:

November 2018:
En dansk nazistisk hjemmeside blev politianmeldt for en antisemitisk artikel med titlen ”Sådan
identificerer du en jøde”. Hjemmesiden er en ny version (ny web-adresse og opdateret indhold) af en
hjemmeside, der i 2017 blev politianmeldt for samme artikel (for mere herom, se AKVAH’s Rapport
om antisemitiske hændelser 2017). Den nazistiske hjemmeside indeholder udover ovenstående artikel
flere artikler med antisemitisk indhold, herunder lovprisninger af Hitler og benægtelse af Holocaust.
Den nazistiske hjemmeside har reageret på politianmeldelsen med et opslag fyldt med antisemitiske
udsagn.

« Senest Redigeret: Marts 08, 2020, 01:27:34 pm af Anklageren »

Bavnen

• Gæst
« Svar #10 Dato: Marts 08, 2020, 01:36:57 pm »
Ufatteligt, at du bruger så meget plads på at fortælle om nogle gale personers overfald på jøder.

De var slet ikke med i diskussionen før; jeg skrev i hvert fald ikke om dem. Jeg skrev om muslimernes mange overfald på unge danskere - og det kan du ikke klare. Så skifter du totalt emne og prøver at afspore tråden med at male op om jøder. Jeg tror, jeg forstår hvorfor.   :no:
Du er ikke særlig svær at gennemskue, når man har læst nogle af dine utallige indlæg.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du kræver, at alt skal handle om islam 24/7
« Svar #11 Dato: Marts 08, 2020, 01:48:17 pm »
Nu var det jo mig, der bragte emnet op.

Ufatteligt, at du bruger så meget plads på at fortælle om nogle gale personers overfald på jøder.

De var slet ikke med i diskussionen før; jeg skrev i hvert fald ikke om dem. Jeg skrev om muslimernes mange overfald på unge danskere - og det kan du ikke klare. Så skifter du totalt emne og prøver at afspore tråden med at male op om jøder. Jeg tror, jeg forstår hvorfor.   :no:
Du er ikke særlig svær at gennemskue, når man har læst nogle af dine utallige indlæg.

Jeg har aldrig lagt skjul på, at ikke vestlige indvandrere oftere er voldelige - så du lyver lidt her.

På den anden side set, er jeg træt af, at det samme - og det samme - bliver gentaget i en uendelighed hver eneste dag - nu i over tredive år.

De evindelige gentagelser er altså ret trivielle - for det er ikke svært stof.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43%
    • Vis profil
Sv: Selvmordskurs?
« Svar #12 Dato: Marts 08, 2020, 01:52:17 pm »

Selvmordskurs for hvem?

Hele situationen med den græsk-tyrkiske grænse, Idlib og de græske øer, giver mig en ubehagelig fornemmelse i maven, om at det er Europa og den europæiske ide der er på selmordskurs.

Oven i alt det andet der er kørt af sporet i EU.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Mon ikke homofaber kan gennemskue, hvad jeg skriver om?
« Svar #13 Dato: Marts 08, 2020, 02:00:37 pm »

Selvmordskurs for hvem?

Hele situationen med den græsk-tyrkiske grænse, Idlib og de græske øer, giver mig en ubehagelig fornemmelse i maven, om at det er Europa og den europæiske ide der er på selmordskurs.

Oven i alt det andet der er kørt af sporet i EU.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7498.msg101114#msg101114

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7498.msg101354#msg101354

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #14 Dato: Marts 08, 2020, 02:11:28 pm »

Det er selvfølgelig for at kundgøre - at det reelle problem er jer nazister - og det er da også, hvad Anklageren og har jeg skrevet siden Sol-dagene.  :smile1:
Midlerne er underordnede.