Forfatter Emne: S-regeringens passivitet overfor islamismen  (Læst 589 gange)

Offline Henrijette

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.6%
    • Vis profil
Sv: Jeg tror efterhånden også Anklageren er 'raving mad'
« Svar #15 Dato: Marts 08, 2020, 12:36:03 pm »
@Anklageren:
Citér
Citér
Lad os mødes og få talt vore problemer igennem. Det er de eneste rigtige, der er at gøre eret  :drool:
Kærlig hilsen Albert Johansen

- ka' I høre violinerne....? :Laie_39:
Har du fået sådan et brev?
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke kan døje det meste af, hvad 'Forsvareren' skriver, men en af de seneste dage, ramte han plet. Han skrev om, at når en tråd når et stykke hen - til præcis der, hvor psykopaten Tigerklageren ikke kan begå sig, ingen argumenter har - så bliver han enten uhørt grov eller også spiller han dum klovn. I dag optræder han med begge dele.

Nu havde Anti-rød og jeg hængt den passive S-regering op på tørresnoren, og da Tigerklageren ikke kan forsvare sin inkompetente regering med lødige argumenter, smider han atter beskyldninger efter mig om, at jeg er en åbenbart skør homoseksuel profil. (Andre debattører plejer at blive kaldt alkoholikere.)
DÉT er brovteniveauet!!

Men til dem, der kan li' rigtig debat, vil jeg opfordre til at blive aktive og ignorere Tigerklager-møgsvinet og hans lille 'hjælperytter'-gruppe. Og lad for himlens skyld være med at lade jer provokere af deres svinerier - det er jo det, de altid håber, derfor skriver de altid om os, at vi er "ophidsede." De ønsker, at vi mister besindelsen, så de kan få os bannet for at være lige så svinske som dem.
Bare ignorer deres bæ-udgydelser og kom med gode debatindlæg. Det er vejen frem.  :yes:

Der er noget at tænke over der.
Jeg kan se, at Anklageren i går:
- for det 1. begyndte med de samme (homo) beskyldninger mod DerRudi som for 2-3 uger siden. Det gør man bare ikke, når det er tydeligt, at han intet har at have det i. Only bullshit!
- for det 2. beskyldte DerRudi for at have startet tråden og skrevet om hans datter. Mere bullshit! Det gjorde DerRudi jo ikke. De svar han sendte var ikke om Anklagerens datter. Det var brugeren Petra, der gjorde det.

Konklusion: Anklageren vil smide med lort efter DerRudi, koste hvad det vil. Løgn og syge beskyldninger er del af det.
Jeg tror, det er noget han gør, fordi DerRudi er den, han frygter langt mest her på debatten, fordi han kan skrive gode oplæg med indhold, som Anklageren hader at se. Så er Anklageren villig til at bruge alle midler for at mobbe modstanderen væk.

Det fik Anklageren ikke lov til på noget som helst andet forum i Danmark end det her. Nogen der ved, om han har aktier/kunne være medejer af Din-debat?

Typisk socialdemokratisk taktik, de har ikke en skid at byde ind, så de sviner modstanderen.
Han røg vel på den anden uden bindestreg af samme årsag.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Jeg tror efterhånden også Anklageren er 'raving mad'
« Svar #16 Dato: Marts 08, 2020, 12:39:15 pm »

Der er noget at tænke over der.
Jeg kan se, at Anklageren i går:
- for det 1. begyndte med de samme (homo) beskyldninger mod DerRudi som for 2-3 uger siden. Det gør man bare ikke, når det er tydeligt, at han intet har at have det i. Only bullshit!
- for det 2. beskyldte DerRudi for at have startet tråden og skrevet om hans datter. Mere bullshit! Det gjorde DerRudi jo ikke. De svar han sendte var ikke om Anklagerens datter. Det var brugeren Petra, der gjorde det.

Konklusion: Anklageren vil smide med lort efter DerRudi, koste hvad det vil. Løgn og syge beskyldninger er del af det.
Jeg tror, det er noget han gør, fordi DerRudi er den, han frygter langt mest her på debatten, fordi han kan skrive gode oplæg med indhold, som Anklageren hader at se. Så er Anklageren villig til at bruge alle midler for at mobbe modstanderen væk.

Det fik Anklageren ikke lov til på noget som helst andet forum i Danmark end det her. Nogen der ved, om han har aktier/kunne være medejer af Din-debat?

Du har skrevet 15 indlæg på debatten. 11 af dem handler om Anklageren og Rudi. Det er svært at tage sådan en "ny" debattør seriøst.  :smile1:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Gode debattører behøver ikke prale eller jorde modparten

Bavnen

• Gæst
Sv: I en rigtig debat respekterer man den anden
« Svar #18 Dato: Marts 08, 2020, 01:09:59 pm »
Anklageren skiver bl.a.:
Citér
Bavnen skriver, at han er kommet for at debattere, men det er jo ikke rigtigt.[/b]
Bavnen har kun skrevet 15 kommentarer - der ikke mindst handler om mig.

Det virker næsten, som om det er hans formål at skrive om mig personligt

Jo, det er rigtigt. Men det er bare næsten umuligt at komme til det for mig og flere andre - f.eks. Patrioten, DerRudi, Anti-rød eller Den Danske Mand - fordi du tror, du skal bestemme, hvad vi må skrive om.
Men hvor sjovt, at du er lige så god til at tælle, hvor mange indlæg jeg har sendt, som 'homofaber'. Honestly - hvad leger I??
Og nej, jeg tror der er rigtig mange på debatten, der er dødtrætte af dig og din måde at være på, men din person som sådan interesserer ikke andre end "Tigermanden".

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Lav dit eget forum, når du er imod ytringsfrihed
« Svar #19 Dato: Marts 08, 2020, 01:34:36 pm »
Anklageren skiver bl.a.:
Citér
Bavnen skriver, at han er kommet for at debattere, men det er jo ikke rigtigt.[/b]
Bavnen har kun skrevet 15 kommentarer - der ikke mindst handler om mig.

Det virker næsten, som om det er hans formål at skrive om mig personligt

Jo, det er rigtigt. Men det er bare næsten umuligt at komme til det for mig og flere andre - f.eks. Patrioten, DerRudi, Anti-rød eller Den Danske Mand - fordi du tror, du skal bestemme, hvad vi må skrive om.
Men hvor sjovt, at du er lige så god til at tælle, hvor mange indlæg jeg har sendt, som 'homofaber'. Honestly - hvad leger I??
Og nej, jeg tror der er rigtig mange på debatten, der er dødtrætte af dig og din måde at være på, men din person som sådan interesserer ikke andre end "Tigermanden".

Du bestemmer jo ikke i Gubbis forum - selvom du så gerne ville  :smile1:

Bavnen

• Gæst
Sv: I lige måde, broder nar
« Svar #20 Dato: Marts 08, 2020, 01:41:49 pm »
Anklageren skrev,
Citér
Du bestemmer jo ikke i Gubbis forum - selvom du så gerne ville 

He heee, perfekt beskrivelse af - dig selv!

.... Og tag dog og 'dæmp' de der 'råbe og skrige' bogstavstørrelser. Du fremstår som en lille unge, der skriger for at blive hørt. Det er slet ikke nødvendigt herinde.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er bare en sur stodder
« Svar #21 Dato: Marts 08, 2020, 01:50:23 pm »
Anklageren skrev,
Citér
Du bestemmer jo ikke i Gubbis forum - selvom du så gerne ville 

He heee, perfekt beskrivelse af - dig selv!

.... Og tag dog og 'dæmp' de der 'råbe og skrige' bogstavstørrelser. Du fremstår som en lille unge, der skriger for at blive hørt. Det er slet ikke nødvendigt herinde.

Vi vil hellere have nogen seriøse debatdeltagere  :smile1:

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    81.2%
    • Vis profil
Sv: Bavnen er 'raving mad' - der betyder *ikke rigtig klog* på rigsmålet
« Svar #22 Dato: Marts 08, 2020, 01:56:27 pm »
Kan Bavnen være den samme som DerRudi?

Det tror jeg ikke. For i sine seneste indlæg lyder Bavnen til at være en ung og umoden fyr, hvorimod DerRudi vist er betydeligt ældre.

Det er jo dog ikke normalt at møde unge her i forummet. Så spørgsmålet er jo nok nærmere, om Bavnen er en ung bekendt eller nærtstående yngre familiemedlem, som DerRudi har gjort opmærksom på forummet og fået til at støtte sig? :smile1:
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
Sv: S-regeringens passivitet overfor islamismen
« Svar #23 Dato: Marts 08, 2020, 02:34:26 pm »
Sådan ser det ud hjemme hos DerRudi, når han skal styre alle sine profiler her på debatten.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: S-regeringens passivitet overfor islamismen
« Svar #24 Dato: Marts 08, 2020, 02:51:59 pm »
homofaber blaprede:
Citér
Sådan ser det ud hjemme hos DerRudi, når han skal styre alle sine profiler her på debatten.

Den islamiske pissemyre homofaber er ved at være færdig for altid på debatten. Jeg kan se det på, at han er så ophidset og har problemer med blodtrykket.   :dance3: :JC-hysterical:
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)