Forfatter Emne: Invasiv grønlandsk hæmoride.  (Læst 1691 gange)

Offline Patrioten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Invasiv grønlandsk hæmoride.
« Dato: Februar 20, 2020, 08:05:18 pm »
Til bekæmpelse af den invasive grønlandske hæmoride der stalker og forurener forumemner konstant kræves at man placerer en hæmoride på hæmoriden indtil den sygner hen.

Dette kan være en langvarig proces hvor hæmoriderne bekriger hinanden med div. irrelevante indlæg til stor gene for andre debattører.

Alternativet er dog at denne invasive grønlandske hæmoride får frit spil til at stalke forurene og spamme tråde og trådstarter efter forgodtbefindende hvilket de fleste nok ikke foretrækker.

Ingen kan i længden være interesseret i en hæmoride der ødelægger og forurener tråde blot fordi emnet ikke falder i hæmoridens smag.

Jeg beklager den gene det afstedkommer, men håber at i har forståelse for nødvendigheden heraf.
Giv Danmark tilbage til danskerne - Danexit ! 🇩🇰

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Invasiv grønlandsk hæmoride.
« Svar #1 Dato: Februar 20, 2020, 08:06:38 pm »
Hellere at grønlænderen skriver her end at han voldtager mindreårige som er meget populært på Grønland
https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE11948587/mand-idoemt-forvaring-i-groenland-for-voldtaegt-af-mindreaarig/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Patrioten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 20, 2020, 08:20:08 pm »
Helt enig Licensnægteren, men jeg formoder at politiet ordner den side af sagen.

Herinde voldtager hæmoriden tråde hvis emner der ikke interesserer ham og der må vi selv stoppe ham.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 20, 2020, 08:22:06 pm »
Helt enig Licensnægteren, men jeg formoder at politiet ordner den side af sagen.

Jeg tror snarere det er Gubbi som kommer ind og ordner noget her.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 20, 2020, 08:28:40 pm »
Må jeg anbefale, at I opretter jeres eget forum - så kan I sidde og poste alle de nyheder, som I vil, uden at I bliver udsat for emner, der ikke har noget med islam at gøre.
Så slipper vi andre også for jer og I slipper for os. Det er bare win-win, så farvel med jer og pøj-pøj med jeres nyhedsdelinger. I lukker selv døren efter jer, ik. :big_grin:

Offline Patrioten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 20, 2020, 08:37:29 pm »
Må jeg anbefale, at I opretter jeres eget forum - så kan I sidde og poste alle de nyheder, som I vil, uden at I bliver udsat for emner, der ikke har noget med islam at gøre.
Så slipper vi andre også for jer og I slipper for os. Det er bare win-win, så farvel med jer og pøj-pøj med jeres nyhedsdelinger. I lukker selv døren efter jer, ik. :big_grin:

Har du glemt det fundamentale at man kort og godt holder sig væk fra trådemner man ikke gider debattere ?

Hvorfor spammer man emnetråde man ikke gider diskutere ?

Enkelte debattører skal vel ikke bestemme hvilke emner der skal debatteres - eller hvad ?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 20, 2020, 08:44:02 pm »

Har du glemt det fundamentale at man kort og godt holder sig væk fra trådemner man ikke gider debattere ?

Enkelte debattører skal vel ikke bestemme hvilke emner der skal debatteres - eller hvad ?

Siden hedder din-DEBAT.
Det er ikke debat at poste nyheder. Det er spam. Vi skal nok selv læse vores nyheder.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.6%
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Februar 20, 2020, 09:24:11 pm »
Må jeg anbefale, at I opretter jeres eget forum - ......................

Ja, men det har været forsøgt, men er altid faldet til jorden. Bøddels Huggeblok var ellers et spændende initiativ, men det nåede vist aldrig op på mere end to brugere.

Hvordan går det mon Bøddel? Næste gang du kommer her til egnen, skulle vi måske arrangere et forsoningsmøde over en kop kaffe, på en cafe i Padborg eller Flensborg. Det er nok bedst jeg tager initiativet for han hader mig knap så meget som han hader dig.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er jo syg
« Svar #8 Dato: Februar 20, 2020, 10:06:25 pm »
Til bekæmpelse af den invasive grønlandske hæmoride der stalker og forurener forumemner konstant kræves at man placerer en hæmoride på hæmoriden indtil den sygner hen.

Dette kan være en langvarig proces hvor hæmoriderne bekriger hinanden med div. irrelevante indlæg til stor gene for andre debattører.

Alternativet er dog at denne invasive grønlandske hæmoride får frit spil til at stalke forurene og spamme tråde og trådstarter efter forgodtbefindende hvilket de fleste nok ikke foretrækker.

Ingen kan i længden være interesseret i en hæmoride der ødelægger og forurener tråde blot fordi emnet ikke falder i hæmoridens smag.

Jeg beklager den gene det afstedkommer, men håber at i har forståelse for nødvendigheden heraf.

Dette er en debat, som du tror du kan kapre - og du tror endda, at du personligt ejer muligheden for at poste nyheder - som ingen seriøse mennesker kalder debat.

TV2 har f.eks. nyhedsudsendelser og debatudsendelser - og det er selvfølgelig to forskellige ting - men klag du da bare til moderator over - at du bliver udsat for kommentarer til dine nyheder.

Det er latterligt at lave et oplæg om det, og jeg vil kommentere alle dine kommentarer, hvis jeg får tid  :yes:

Gode debattørers styrker skinner igennem ...

- de behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 20, 2020, 10:07:37 pm »

Det står der ikke noget om i debatreglerne, og jeg kommenterer det, som jeg har lyst til at kommentere.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Februar 20, 2020, 10:12:09 pm »

Det står der ikke noget om i debatreglerne, og jeg kommenterer det, som jeg har lyst til at kommentere.
Det gør jeg også. Selvom jeg tit gange bare skrive et kort provomodsvar for at give brovtebanden igen (især Anklageren) Men tråde med et mere spændende emme kan jeg godt skrive mere seriøse kommentarer. Men når Anklageren har gået så meget op i en bestemt handling i Tyskland, så skal han naturligvis have igen (især når han rigtig mange gange har snakket om en GYSEkultur i fjerne lande)
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du har lovet at ignorere mig - så overhold dine løfter mand
« Svar #11 Dato: Februar 20, 2020, 10:34:26 pm »
Patrioten har lovet, at han vil ignorere mig - og det er pisse irriterende, at han ikke holder sine løfter - men sådan er hans slags  :bad:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
    • Vis profil
Sv: Du har lovet at ignorere mig - så overhold dine løfter mand
« Svar #12 Dato: Februar 20, 2020, 10:37:04 pm »
Patrioten har lovet, at han vil ignorere mig - og det er pisse irriterende, at han ikke holder sine løfter - men sådan er hans slags  :bad:
Jeg er langt mere til at lave provo indlæg til at give brovtere modstand. Men jeg skal skrive flere seriøse indlæg, problemet er at jeg er ret doven på det område.

Den Danske Mand

• Gæst
« Svar #13 Dato: Februar 21, 2020, 11:18:41 am »

Jamen Patrioten, du må have opdaget, at "homofaber", ligesom Carlo er det, man i landevejscykling kalder en vandbærer. En hjælperytter, der ligger og moser på for at hjælpe "stjernen" - det sidste er jo også sådan den grønlandske (eller fynske?) hæmoride ser sig selv.  :bad:

Offline Patrioten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Februar 21, 2020, 11:37:22 am »

Jamen Patrioten, du må have opdaget, at "homofaber", ligesom Carlo er det, man i landevejscykling kalder en vandbærer. En hjælperytter, der ligger og moser på for at hjælpe "stjernen" - det sidste er jo også sådan den grønlandske (eller fynske?) hæmoride ser sig selv.  :bad:

Hæmorider af den Grønlandske slags skal have med grovfilen - og det får den  :yes: