Forfatter Emne: Jeg kan se, at Huawei har nogen billige mobiler  (Læst 596 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Jeg kan se, at Huawei har nogen billige mobiler
« Dato: Februar 17, 2020, 01:39:08 am »
Er de gode?

Gode debattørers styrker skinner igennem ...

- de behøver ikke prale eller jorde modparten

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Jeg kan se, at Huawei har nogen billige mobiler
« Svar #1 Dato: Februar 17, 2020, 06:06:07 am »
Er de gode?

Jeg har en og den fungerer upåklageligt. Jeg er dog ikke storforbruger af Smartphone og valgte derfor den billigste billige.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 18, 2020, 08:49:08 am »
Er de gode?
Spørgsmålet er om du helst vil spores af CCP eller om du helst vil spores af NSA/CIA/PET/MI5 osv. I det tilfælde at du helst vil spores af CCP eller at du er ligeglad hvem du bliver sporet af, så har jeg hørt at Huawei har fine telefoner til hvad man får for pengene.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 18, 2020, 09:53:03 am »
Er de gode?
Spørgsmålet er om du helst vil spores af CCP eller om du helst vil spores af NSA/CIA/PET/MI5 osv. I det tilfælde at du helst vil spores af CCP eller at du er ligeglad hvem du bliver sporet af, så har jeg hørt at Huawei har fine telefoner til hvad man får for pengene.

Bestråler de dem, de sporer, og skrumper deres hjerner - eller hvad er ulempen ved at blive sporet?

Gode debattørers styrker skinner igennem ...

- de behøver ikke prale eller jorde modparten

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    46.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 18, 2020, 09:58:39 am »
Er de gode?

Og DR Licenskontoret.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"