Forfatter Emne: Frihed, ikke for Thor  (Læst 371 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Vi skriver ikke om de samme
« Svar #15 Dato: Februar 14, 2020, 07:08:04 pm »

Det bliver vi ikke uenige om. Desværre ændrer det ikke muhammedanernes forfærdelige adfærd.
For at slippe for forrådelsen af samfundet, bør vi sætte hårdt ind, overfor alt vold.
(straksudvise) men det er du garanteret imod.

Vi skriver ikke om de samme indvandrere, for jeg skriver også om dem, der ikke gør noget forkert.

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Frihed, ikke for Thor
« Svar #16 Dato: Februar 19, 2020, 06:50:06 am »
Danske gutter kan også godt. Især når de har som pressionsmiddel at kvinden kan miste hendes opholdstilladelse hvis hun smutter fra ham.

https://www.berlingske.dk/samfund/ny-rapport-danske-maend-staar-bag-vold-mod-migrantkvinder?fbclid=IwAR2c2dlaXhKNU4lq2NAo7k9gASxlF6kIc6Jb2Jc8oPflEO-AynR4rzC8WiA

Se filippinske Nenitas usædvanligt grove sag her.

https://www.berlingske.dk/samfund/nenitas-danske-mand-tog-hendes-penge-bankede-hende-og-sagde-nej-til

Ja, vi fik jo den stramning af udlændingeloven i 2002 så der skal gå syv år før der gives permanent opholdstilladelse. Der kom der virkeligt en klemme på kvinderne. Loven blev lavet for at dæmme op for islaminvasionen, men ramte også befolkningsgrupper der godt kan opføre sig ordentligt.

Men blandt de grisefarvede er det ikke systematisk og det drejer sig ikke om fætre og fætres fætre der er med til det. Den udenlandske kvinde har det danske samfund og retssystem bag sig.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
    • Vis profil
Sv: Vi skriver ikke om de samme
« Svar #17 Dato: Februar 19, 2020, 06:51:24 am »
Vi skriver ikke om de samme indvandrere, for jeg skriver også om dem, der ikke gør noget forkert.

Du mener så ikke det er forkert at være med til at udøve pression for at nogen skal gifte sig med nogle bestemte?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Februar 19, 2020, 01:27:39 pm »

Du mener så ikke det er forkert at være med til at udøve pression for at nogen skal gifte sig med nogle bestemte?

Jeg vil hellere gå på jagt end spionere på muslimer  :smile1:

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Februar 19, 2020, 06:04:52 pm »

Spionere? Man behøver hverken at læse DKA eller spionere. Det har været i alle medier de sidste 30 år, uden at man endda har behøvet at opsøge det. Men vil du bare lade være med at glatte ud overfor muslimer og gøre dem til nogen der er lige om os. Og at der er Frihed for Loke såvel som for Thor.

Men jeg smutter nu. Jeg har lidt småtravlt. Jeg er på vej hen til Torsten Bonfils. Vi skal se filmen "Britta Nielsen og hendes døtre i fræk sekskant med Abdul, Ibrahim og Hamid". Jeg tror vi får en god aften.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Torsken tænker også på muslimer eller fisse 24/7
« Svar #20 Dato: Februar 19, 2020, 06:27:09 pm »

Spionere? Man behøver hverken at læse DKA eller spionere. Det har været i alle medier de sidste 30 år, uden at man endda har behøvet at opsøge det. Men vil du bare lade være med at glatte ud overfor muslimer og gøre dem til nogen der er lige om os. Og at der er Frihed for Loke såvel som for Thor.

Men jeg smutter nu. Jeg har lidt småtravlt. Jeg er på vej hen til Torsten Bonfils. Vi skal se filmen "Britta Nielsen og hendes døtre i fræk sekskant med Abdul, Ibrahim og Hamid". Jeg tror vi får en god aften.

Jeg er klar over, at du ikke læser Grundtvig, fordi han aldrig har skrevet om muslimer  :smile1:

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
    • Vis profil
Sv: Torsken tænker også på muslimer eller fisse 24/7
« Svar #21 Dato: Februar 19, 2020, 06:37:50 pm »
Jeg er klar over, at du ikke læser Grundtvig, fordi han aldrig har skrevet om muslimer  :smile1:

Faktisk er "Frederik ................" af Ebe Kløvedal Reich en af favoriterne på min boghylde.

Der var ingen der havde hørt om muslimer da Grundtvig skrev. Da Grundtvig blev født havde russerne lige gjort has på Krim-tatarernes sultanat og sat en stopper for deres bestandig slaveraids mod nord. Men det havde Grundtvig næppe hørt om.

Men i sangen "Velkommen i den grønne lund", er et af versene:

"Vi føre løver i vort skjold
af hjerter tæt omsatte,
dem førte vi fra hedenold
og ingen abekatte."

Hvorfor skriver han om abekatte?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Pjat
« Svar #22 Dato: Februar 19, 2020, 06:50:42 pm »
Grundtvig har faktisk skrevet om muslimer - det er bare mere historisk - hvor du er levende optaget af islam.

Det sker bl.a. i hans ”Haandbog i Verdens-Historien”, hvor han i traditionen fra oplysningstiden skriver historie på grundlag af kildestudier.

Citat: Grundtvig anlægger en historisk betragtning og tegner et nuanceret billede af den tidlige islam som historisk fænomen. Han overtoner ikke sit portræt af Muhammed med religiøs fordømmelse – i kirkehistorien er Muhammed at betragte som en falsk profet, men Grundtvig frakender ham hverken ånd eller samfundsmæssig betydning. Han afviser islam som tro men fraskriver ikke muslimer mulighed for en form for naturlig gudserkendelse, som også kan sætte sig aftryk i en samfundsmæssig sammenhæng.

Han erindrer om, at Koranen er en bog, der udtrykker arabernes højeste forestillinger og ædleste følelser, bogen er båret af besindighed parret med begejstring, så Muhammed kunne godt bilde sig ind, at det var en engel, der havde hvisket ham ordene i øret.

Så må vi, som Grundtvig skriver, blot beklage, at ”selv den bedste Arabiske Engel havde en skrue løs”.

https://grundtvig.dk/grundtvig/kirke/teologien/islam/

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvad er mareridt, og hvorfor får Carlo dem?
« Svar #23 Dato: Februar 19, 2020, 08:04:24 pm »
En mare er ifølge folketroen en slags dæmonagtigt hunkønsvæsen, der sætter sig overskrævs på sovende personer, og rider dem som en hest.

Når den gør det, får man onde drømme.

Her ses en mare ride en kvinde på J.H. Füsslis billede med titlen: MARE.

Kan det være sådan en, der rider Carlo, når han får sine frygtelige mareridt om en ligegyldig religion i stedet for at foretage sig noget fornuftigt?

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
    • Vis profil
Sv: Hvad er mareridt, og hvorfor får Carlo dem?
« Svar #24 Dato: Februar 19, 2020, 08:31:24 pm »
En mare er ifølge folketroen en slags dæmonagtigt hunkønsvæsen, der sætter sig overskrævs på sovende personer, og rider dem som en hest.

En sætning til til anklagerens muhamzermøller: "Carlo tænker på islam 24/7".

Men du må ikke forstyrre mig mere i aften. Torsten og jeg er nået til et særligt spændende afsnit i filmen hvor Britta Nielsen får den i alle huller på en gang.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Hvad er mareridt, og hvorfor får Carlo dem?
« Svar #25 Dato: Februar 19, 2020, 08:59:36 pm »

En sætning til til anklagerens muhamzermøller: "Carlo tænker på islam 24/7".

Men du må ikke forstyrre mig mere i aften. Torsten og jeg er nået til et særligt spændende afsnit i filmen hvor Britta Nielsen får den i alle huller på en gang.

Sex kan jeg forstå, men Gud og profeter er ikke virkelige.

Det er ikke andet end overtro - derfor maren   :smile1: