Forfatter Emne: Befolkningsudskiftningen  (Læst 1144 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Befolkningsudskiftningen
« Svar #30 Dato: Februar 11, 2020, 04:32:38 pm »
Citat: Og den muslimske regel om at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand.

Det skal du da ikke bestemme.

Det er en simpel konstatering af faktum. Ikke noget nogen af os vil forsøge at bestemme.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg prøver igen
« Svar #31 Dato: Februar 11, 2020, 04:38:24 pm »

Det regnestykke halter på to punkter. Den danske og den oprindelige europæiske, grisefarvede befolkning har lave fertillitet og faldende befolkningstal.

En hvis andel af den grisefarvede befolknings døtre, skal være til de muslimske hanner at forlyste sig med og få muslimsk afkom med.

Det er ikke sådan arvelighed fungerer. Det er i øvrigt helt vildt dumt at skrive om muslimske gener, som om man er åndsvag - men jeg prøver om jeg kan bevæge mig ned på det plan - så godt det nu kan lade sig gøre  :smile1:

Når man får børn videregiver man sine gener, og de gener bliver kun avlet ud af befolkningen igen, hvis generne er så dårlige, at bærerne af generne (her børnene) dør inden de selv når at få børn.

Derfor kan man følge dine forfædre i dine gener, hvoraf nogen stammer fra Tyrkiet og Iran for omkring 8.000 år siden, og fra den ukrainske steppe et sted mellem 3.000 og 5.000 år siden.

Det er simpel biologi - og derfor kræver du indirekte racerent hvidt blod, hvad enten du er klar over det - eller ej.

Det forstår Torsken godt, og derfor lavede han kommentaren om Britta Nielsen og hendes døtre.

Gode debattørers styrker skinner igennem ...

- de behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hold dog til sandheden
« Svar #32 Dato: Februar 11, 2020, 04:42:42 pm »
Citat: Og den muslimske regel om at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand.

Det er en simpel konstatering af faktum. Ikke noget nogen af os vil forsøge at bestemme.

Du lyver da vist her, for Torsken vil ikke tillade raceblanding - og slet ikke med en "lav-IQ race".

Det har vi tit debatteret - så det ved jeg med sikkerhed.

Vi er ovre i teori fra Danskernes Parti og ligesindede samt den tilhørende ideologi - her.

« Senest Redigeret: Februar 11, 2020, 04:50:37 pm af Anklageren »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Februar 11, 2020, 04:44:00 pm »

Jamen som jeg skrev; jeg har ikke behov for at vide, hvorfor du vil bestemme over, hvem de muslimske kvinder må gifte sig med. Du behøver ikke forsvare dig - det er din holdning.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Kan jeg få Torsken til at bekræfte?
« Svar #34 Dato: Februar 11, 2020, 04:52:57 pm »
Vi har jo tit debatteret racerenhed og de såkaldt lav-IQ racer - så jeg vil da gerne have, at du står ved dine holdninger igen her  :smile1:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
Sv: Jeg prøver igen
« Svar #35 Dato: Februar 11, 2020, 05:08:33 pm »
Det er simpel biologi - og derfor kræver du indirekte racerent hvidt blod, hvad enten du er klar over det - eller ej.

Typisk for dig at tænke på den måde. Ligesom dengang jeg skrev at den lutherske reformation var et skridt på vejen til den europæiske tankes frigørelse, så måtte det bestemt være fordi at jeg måtte mene at Luther var en fin gut.

Eller når jeg påpeger at el-biler måske ikke er nogen klimaløsning, så må det være fordi jeg fortsat går ind for at svine med benzinbiler.

Og så er der Homofaber tænkningen der drejer sig om hvordan noget bør være, og derfor læser den tankegang ind i hvad andre skriver.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Februar 11, 2020, 05:16:47 pm »

Typisk for dig at tænke på den måde. Ligesom dengang jeg skrev at den lutherske reformation var et skridt på vejen til den europæiske tankes frigørelse, så måtte det bestemt være fordi at jeg måtte mene at Luther var en fin gut.

Eller når jeg påpeger at el-biler måske ikke er nogen klimaløsning, så må det være fordi jeg fortsat går ind for at svine med benzinbiler.

Og så er der Homofaber tænkningen der drejer sig om hvordan noget bør være, og derfor læser den tankegang ind i hvad andre skriver.

Jeg svarer jo bare dig - som har sære tanker om at den danske race vil forsvinde som følge af en befolkningsudskiftning

- jeg synes ikke, det er et problem.

Alle kan vist godt følge, at du er fuldstændig besat af avl - og at de muslimske hanner gerne må forlyste sig med frie, lyse kvinder
  :yes:

« Senest Redigeret: Februar 11, 2020, 05:18:44 pm af Anklageren »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvis vi går 5 år tilbage til debatten om lav-IQ indvandring er landsskadelig
« Svar #37 Dato: Februar 11, 2020, 05:34:35 pm »
- mon så der er en klokke, der ringer for Carlos ører?

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=914.msg7107#msg7107

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Februar 11, 2020, 06:05:26 pm »
Befolkningsudskiftningen i det tidligere Sovjetunionen. Muslimer kan sq ikke have ret meget hjerne at føde sådan en masse unger til elendighed.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Ryger du hash?
« Svar #39 Dato: Februar 11, 2020, 06:35:12 pm »
Befolkningsudskiftningen i det tidligere Sovjetunionen. Muslimer kan sq ikke have ret meget hjerne at føde sådan en masse unger til elendighed.

Den figur du har bragt viser, at der er stor udvandring fra lande som Litauen til bl.a. Danmark.

Det står endda på figuren, at den viser resultatet af migration :tatice_03:

Intelligente mennesker bringer i stedet for links om fertilitet - hvis - det er fertilitet, de vil vise noget om.

F.eks. her: https://www.globalis.dk/Statistik/Fertilitet

« Senest Redigeret: Februar 11, 2020, 06:40:23 pm af Anklageren »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg kan da også bruge en billedbog
« Svar #40 Dato: Februar 11, 2020, 08:54:49 pm »
« Senest Redigeret: Februar 11, 2020, 08:57:55 pm af Anklageren »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Februar 11, 2020, 09:44:54 pm »

Prøv at sammenligne fertilitetsraten i de lande med fertitlitetsraten i Georgien. De ligger alle på 2-3 stykker.

https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Georgia_(country)
Georgia was named among the highest-emigration countries in the world (with respect to population) in the 2007 World Bank report. The 2002 population census in Georgia revealed a net migration loss of 1.1 million persons, or 20% of the population, since the early 90s.

Hold kæft, hvor er du dum, Carlo!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Februar 12, 2020, 10:24:31 am »
OK, Haifa Awad er gift med en dansker, som ikke er konverteret til islam. Hun er syrisk flygtning uden fætre til at bestemme, med næverne, hvem hun må gifte sig med. Homofaber sidder og flæber stort over at hun har bestemt selv. Hvordan kan nogen dog krænke den islamiske ære på den måde.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Februar 12, 2020, 10:36:08 am »
Hold kæft, hvor er du dum, Carlo!

I er heller ikke for vakse, hvis i ikke kan se at på billedet står der "Low birth rates". Og det er heller ikke særligt vakst ikke at vide at Georgien har haft fald i befolkningstallet, fordi Syd-ossetieon og Abkhasien blev erobret af Rusland i 2008 og at de dermed mistede en del af deres befolkning.

Det samme gælder Ukraine.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Februar 12, 2020, 11:08:05 am »
Jeg svarer jo bare dig - som har sære tanker om at den danske race vil forsvinde som følge af en befolkningsudskiftning

- jeg synes ikke, det er et problem.
  :yes:

Jeg synes heller ikke nødvendigvis det er et problem. Når jeg er nede og handle i Føjtex står folk og taler alle mulige sprog foran og bag mig i kassekøen. Intet problem.

Når jeg påpeger det muligvis uheldige i 'befolkningsudskiftningen' er det ikke begrundet i biologi, men f eks at jeg godt kan lide retstilstande og at tingene går ordnet og reguleret til. Og det er en erfaring ud fra hvad jeg kan læse og se mig til, og selv har erfaret i lande, hvor der ikke er retstilstande.

Men med den islamiske opformering, hvadenten den finder sted over 30 år eller over 5000 år, vil retstilstanden og de ordnede forhold undergraves og den oprindelige grisefarvede befolkning vil være skaffedyr for muslimerne. Der vil følge sådan noget som korruption. Det har intet med gener at gøre.

Når jeg skriver om den muslimske race, er det sådan set i strid med mit kendskab til biologi. Men når islamisk livsform er så dybt indarbejdet i deres sind, må det have noget med gener at gøre, eller de er komplet hjernedøde.