Forfatter Emne: Befolkningsudskiftningen  (Læst 1146 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Befolkningsudskiftningen
« Svar #15 Dato: Februar 11, 2020, 01:17:04 pm »
Anklageren mener at når en hvid kvinde giver en muhamze adgang til sin grotte, så bliver deres børn racerene hvide.

Jeg mener, at islam er en religion og ikke en race.

Gode debattørers styrker skinner igennem ...

- de behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Februar 11, 2020, 01:25:22 pm »
Det skal du da stadigvæk ikke bestemme uanset hvor mange gange du gentager dig.

Og den muslimske regel om at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand, .

Det skal du da ikke bestemme, Ayatollah Carlo.

Det er slet ikke det det drejer sig om. Vi konstaterer bare faktum i relation til Anklagerens oplæg.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Februar 11, 2020, 01:34:25 pm »
Det skal du da stadigvæk ikke bestemme uanset hvor mange gange du gentager dig.

Og den muslimske regel om at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand, .

Det skal du da ikke bestemme, Ayatollah Carlo.

Det er slet ikke det det drejer sig om. Vi konstaterer bare faktum i relation til Anklagerens oplæg.

Det drejer sig om, at du og Torsken påstår islam er en race - og at barnet bliver raceren dansker, hvis man får et barn med en kristen neger.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Februar 11, 2020, 01:58:49 pm »
Du skal da heller ikke bestemme, hvem kvinder må gifte sig med bare fordi du har læst noget i en gammel bog.

Det har Trosten Bonfils heller ikke skrevet - at det er noget han vil bestemme. Han konstaterer bare faktum. Det faktum der er krumtappen i den islamiske opformering i vore lande.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Februar 11, 2020, 02:50:58 pm »
Du skal da heller ikke bestemme, hvem kvinder må gifte sig med bare fordi du har læst noget i en gammel bog.

Det har Trosten Bonfils heller ikke skrevet - at det er noget han vil bestemme. Han konstaterer bare faktum. Det faktum der er krumtappen i den islamiske opformering i vore lande.

Hverken dig eller Torsken skal bestemme, hvem kvinderne må gifte sig med. Det er åbenbart svært at få jer til at forstå.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Februar 11, 2020, 03:10:03 pm »
Hverken dig eller Torsken skal bestemme, hvem kvinderne må gifte sig med. Det er åbenbart svært at få jer til at forstå.

Hverken du eller Anklageren skal bestemme hvem vi skal cucke vores kvinder til. Men I så gerne at alle hvide mænd cuckede deres koner og døtre til de fremmede muhamzer.  :yes:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Februar 11, 2020, 03:12:11 pm »
Bliver I aldrig trætte af at tænke så meget på islam 24/7 og hvem kvinder vælger at kneppe med?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
- og så sandheden
« Svar #22 Dato: Februar 11, 2020, 03:50:09 pm »
Hverken du eller Anklageren skal bestemme hvem vi skal cucke vores kvinder til. Men I så gerne at alle hvide mænd cuckede deres koner og døtre til de fremmede muhamzer.  :yes:

Du har da ikke nogen kvinder  :blum:

De danske kvinder bestemmer nemlig selv, hvem de vil have  :yes:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Februar 11, 2020, 04:14:14 pm »

Det har han da skrevet - og Torsken Bonfils vil garanteret også godt stå ved, at han vil bestemme, hvem de danske kvinder må parre sig med.

Det er kun dig, der er så sær, at du ikke vil stå ved dine holdninger  :yes:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Februar 11, 2020, 04:16:04 pm »
Jeg skriver da om, at du kræver racerent hvidt blod.

Det har jeg vist ikke skrevet. Blot påpeget at den muslimske andel af befolkningen er stigende.

Citér
Hvis en dansk mand får lige så mange børn som han plejer, så behøver man ikke være professor for at regne ud, at der ikke bliver forskel på antallet af danskere.

Det regnestykke halter på to punkter. Den danske og den oprindelige europæiske, grisefarvede befolkning har lave fertillitet og faldende befolkningstal.

En hvis andel af den grisefarvede befolknings døtre, skal være til de muslimske hanner at forlyste sig med og få muslimsk afkom med.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Februar 11, 2020, 04:21:59 pm »
Bliver I aldrig trætte af at tænke så meget på islam 24/7 og hvem kvinder vælger at kneppe med?

Det er Anklagerens oplæg. Vi svarer bare.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Februar 11, 2020, 04:25:41 pm »

Nu læste jeg tråden igen og kan ikke se nogen steder, hvor nogen af skulle have skrevet, at det er noget vi vil bestemme. Mærkelig måde at læse simple tekster på.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Februar 11, 2020, 04:26:12 pm »

Det er Anklagerens oplæg. Vi svarer bare.

Det er helt i orden. Jeg har heller ikke brug for at finde ud af, hvorfor I vil bestemme over, hvem muslimske kvinder må gå i seng med, hvis ikke I vil svare. I synes at være mere optaget af islam end jeg er, og det skal I da have lov til.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Februar 11, 2020, 04:27:42 pm »

Nu læste jeg tråden igen og kan ikke se nogen steder, hvor nogen af skulle have skrevet, at det er noget vi vil bestemme. Mærkelig måde at læse simple tekster på.

Citat: Og den muslimske regel om at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand.

Det skal du da ikke bestemme.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Februar 11, 2020, 04:31:40 pm »

Det har han da skrevet - og Torsken Bonfils vil garanteret også godt stå ved, at han vil bestemme, hvem de danske kvinder må parre sig med.

Det ville jeg ønske at jeg kunne bestemme. Så ville der være nul danske kvinder til muhamzerne og masser af kvinder til mig.  :yes: