Vedrørende Karma-funktionen.Dette er kun skrevet på egne vegne.I kan næppe være tilfredse med, hvordan karma-funktionen har udviklet sig den sidste halve snes dage.Derfor bør I gøre noget!Jeg kan se, at det medlem, som efter min mening "startede ballet" - vi ved jo alle, hvem det er - i det seneste døgn har uddelt 44 negative karma!!Og sikkert ikke mange færre i går.Jeg har ingen optimal løsning - udover måske helt at undlade selv at bruge funktionen. Men det var jo ikke meningen med den. Venligst,Manner.
Du kan jo bare fjerne dit smædeskrift fra nederste linje så er vi alle venner igen ... Så meget "ven" man nu kan være med en der er med til at udlevere sit Fædreland til fremmede ...
Så er jeg her....Glimrende indlæg som faktisk giver mig mulighed for lige at komme med en lille opsang.Jeg har fået en del rapporter på anmeldte indlæg, og de fleste af dem er da måske nok på kanten, men anmeldelserne bærer mere præg af at man hakker på hinanden, hvilket jo tydeligvis også er baggrunde for den dårlige karma der bliver spredt ud.Jeg kan ikke se at vi på et voksent debatsite behøver at tage os særligt af dette.I har fået en legeplads, jovist, men I behøver ikke opføre jer som børnehavebørn, jeg gider i hvert fald ikke være stuepædagogen.Så tænk jer dog om når I debatterer, man kommer sjældent særlig langt, eller bliver taget særlig seriøst hvis alt man kan, er at fornærme sine meddebattører.
Citat fra: musenfryd efter Februar 11, 2015, 11:03:22 amSå er jeg her....Glimrende indlæg som faktisk giver mig mulighed for lige at komme med en lille opsang.Jeg har fået en del rapporter på anmeldte indlæg, og de fleste af dem er da måske nok på kanten, men anmeldelserne bærer mere præg af at man hakker på hinanden, hvilket jo tydeligvis også er baggrunde for den dårlige karma der bliver spredt ud.Jeg kan ikke se at vi på et voksent debatsite behøver at tage os særligt af dette.I har fået en legeplads, jovist, men I behøver ikke opføre jer som børnehavebørn, jeg gider i hvert fald ikke være stuepædagogen.Så tænk jer dog om når I debatterer, man kommer sjældent særlig langt, eller bliver taget særlig seriøst hvis alt man kan, er at fornærme sine meddebattører.Musenfryd, bare et eksempel:http://www.din-debat.dk/index.php?action=karmamessage;u=300;topic=715;m=8278En debattør giver en anden fem stk negativ karma for et debatindlæg, er det ikke misbrug af karmasystemet?
Citat fra: Tigermanden efter Februar 11, 2015, 11:16:11 pmDu får blot tilbage af din egen medicin. Sørgeligt at du ikke kan tåle, at andre har en anden menig end dig i en debat. Du må virkelig føle dig forfulgt.
Du får blot tilbage af din egen medicin.