Forfatter Emne: Nu er der kun 16 gæster på debatten  (Læst 1128 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Hvilken kasket har du på i dag
« Svar #30 Dato: Januar 27, 2020, 05:04:40 pm »
Du gør det igen til en personlig ting i stedet for at forholde dig til argumenter. Du skrev for eksempel, at den virkelig årsag til krigen i Irak var, at USA og Israel ville fjerne Saddam, fordi han var blevet for stærk. Jeg sagde, at det er bare noget, du gætter på - det er ikke det samme som at jeg stoler på politikerne, som du påstår. Ingen kan sige noget om den virkelige årsag til invasionen, fordi det ikke er offentligt viden.
Næh, men det er tilladt at tænke selv i stedet for bare at tro på den officielle propaganda.

Der er mange forklaringer på, hvorfor USA gik ind i Irak, men ingen kender sandheden - du begynder at nævne, hvad "den virkelige årsag" var, men den kender du ikke. Havde du sagt, at det kan være en af forklaringerne, havde jeg ikke reageret. Det er din påstand om, at du skulle kender sandhenden, for det gør du ikke.

Din skepsis over for videnskaben i klimadebatten står jo i modsætning til dine ideer, der er baseret på den officielle propaganda vedrørende besættelsen af Irak. Og vel også vedrørende amerikanernes propaganda mod Iran?

Jeg har aldrig sagt, at jeg er skeptisk overfor videnskaben i klimadebatten - du må forveksle mig med en anden. Jeg kan heller ikke se, hvad klimadebatten har med besættelsen af Irak at gøre - eller USA's propaganda mod Iran.
Et godt råd herfra er, at du bare spørger mig i stedet for at komme med vilde antagelse om, hvad jeg tror, bare fordi jeg ikke er enig med dig.

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Januar 27, 2020, 08:05:11 pm »
Der er mange forklaringer på, hvorfor USA gik ind i Irak, men ingen kender sandheden - du begynder at nævne, hvad "den virkelige årsag" var, men den kender du ikke.
Det er jo åbenbart for kompliceret for dig, og derfor opgiver du så på forhånd og accepterer bare uden videre den “officielle” forklaring fra propagandaen. Men ekstremt godtroende er jeg ikke. For jeg har lært at tænke selv. :smile1:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Januar 27, 2020, 09:22:06 pm »
Det er jo åbenbart for kompliceret for dig, og derfor opgiver du så på forhånd og accepterer bare uden videre den “officielle” forklaring fra propagandaen. Men ekstremt godtroende er jeg ikke. For jeg har lært at tænke selv. :smile1:

Du hænger oppe på tørresnoren ved siden af Anti-rød.

Men kan vi ikke snart komme i gang med noget mere DEBAT og noget mindre pjat. Både Anklageren og Homofaber kan dog i det mindste debattere.

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Januar 27, 2020, 09:42:41 pm »
Men kan vi ikke snart komme i gang med noget mere DEBAT og noget mindre pjat. Både Anklageren og Homofaber kan dog i det mindste debattere.
Anklageren kan lyve og chikanere alle, der ikke bare snakker ham efter munden. Men det kommer der jo intet fornuftigt ud af. Han søger åbenbart kun en menighed for sig selv og vil ikke have nogen debat.

Homofaber har sommetider interessante indlæg. Men han insisterer jo på at være naiv og godtroende og mener, at hvis man ikke ved noget med absolut sikkerhed, så er alle muligheder åbne og nøjagtigt lige sandsynlige. Dette er dræbende for diskussioner og meningsudvekslinger.

Du efterlyser noget, der ikke er pjat. Men du kommer jo aldrig selv med andet end netop pjat. :yes:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du er hyper sensitiv
« Svar #34 Dato: Januar 27, 2020, 10:05:38 pm »

Anklageren kan lyve og chikanere alle, der ikke bare snakker ham efter munden. Men det kommer der jo intet fornuftigt ud af. Han søger åbenbart kun en menighed for sig selv og vil ikke have nogen debat.

Homofaber har sommetider interessante indlæg. Men han insisterer jo på at være naiv og godtroende og mener, at hvis man ikke ved noget med absolut sikkerhed, så er alle muligheder åbne og nøjagtigt lige sandsynlige. Dette er dræbende for diskussioner og meningsudvekslinger.

Du efterlyser noget, der ikke er pjat. Men du kommer jo aldrig selv med andet end netop pjat. :yes:

Den eneste forskel er, at du reagerer anderledes and alle andre, og du ikke tåler at blive modsagt  :smile1:

Frihed for Loke såvel som for Thor

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
Sv: Du er hyper sensitiv
« Svar #35 Dato: Januar 27, 2020, 11:17:03 pm »
Den eneste forskel er, at du reagerer anderledes and alle andre, og du ikke tåler at blive modsagt  :smile1:
Jeg reagerer anderledes ved at være mere hårdfør. Derfor flygter jeg ikke bare fra forummet, ligesom du jo er vant til, at dine andre ofre gør. :yes:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du lider af forfølgelsesvanvid
« Svar #36 Dato: Januar 28, 2020, 04:27:17 am »
Ingen er efter dig, og ingen vil jage dig væk :yes:

Det er sjældent, at nogen skriver noget grimt om dig - mens du skriver grimt om mange.

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
Sv: Du lider af forfølgelsesvanvid
« Svar #37 Dato: Januar 28, 2020, 12:48:13 pm »
Ingen er efter dig, og ingen vil jage dig væk :yes:

Det er sjældent, at nogen skriver noget grimt om dig - mens du skriver grimt om mange.
Du lyver bare videre. Men det hjælper dig ikke! :yes:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Alle skriver ligeså pænt til Forsvareren som til alle andre
« Svar #38 Dato: Januar 29, 2020, 12:22:35 am »
Alligevel er han helt paranoid  :smile1:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Nu er der kun 176 gæster på debatten
« Svar #39 Dato: Februar 02, 2020, 08:53:21 pm »
Det er nok "robotterne", der er så interesserede i, at vi igen skriver om den ligegyldige religion, at antallet er tidoblet   :tatice_03:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Nu er der kun 16 gæster på debatten
« Svar #40 Dato: Februar 02, 2020, 09:21:13 pm »
176? Jeg troede de holdt fri om søndagen.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Nu er der kun 16 gæster på debatten
« Svar #41 Dato: Februar 02, 2020, 09:45:59 pm »
176? Jeg troede de holdt fri om søndagen.

Det gjorde de da sidste søndag, men de har måske fået overarbejde  :big_grin: