Forfatter Emne: Hilsen til de mentalt raske på D.-d  (Læst 9085 gange)

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
Sv: Hilsen til de mentalt raske på D.-d
« Svar #105 Dato: Maj 20, 2020, 06:27:01 pm »
Nu spiller han den samme gamle plade på Utryg-siden om at det var Tryg der købte og lukkede Sol.

"tekstiler"  :hyper:
Poul Jørgensen Med hele mit hjerte håber jeg I passer på, det er alt for tidligt der bliver åbnet, lige nu skal man huske på at det er økonomien og industrien der "bestemmer" og de vil skide på folk, bare de tjener penge. Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Nu kloger han sig også på Krostuen Pandrup , der findes sgu ingen takt og tone i den mand.  :alc: :alc: :alc: Men sådan er der jo så meget.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #106 Dato: Maj 20, 2020, 09:33:53 pm »
Ja, Pølle kan jo være ligeglad med om samfundet åbner igen. Han får jo bare penge ind på kontoen uden at lave noget.

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #107 Dato: Maj 20, 2020, 10:31:31 pm »
Jeg ville hellere har det fra Polle selv. Hvor kan man træffe ham?
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #108 Dato: Maj 21, 2020, 08:11:48 pm »
oul Jørgensen D:23/10-1985 blev jeg påkørt på Hanehovedvej af en mand i en bil der lige svingede over i mig, jeg vågnede op på Hillerød sygehus, hvor I kom, I var flinke og intet ondt om det, ham der kørte ind i mig blev dømt i retten i Frederiksværk og fik en lille bøde og betinget frakendelse af hans kørekort, så sker der det, at i erstatningssagen imod tryg forsikring a/s, at de bevisligt i Højesteret fremstiller og fremlægger dokumentfalsk i/overfor Højesteret, der står klart og tydeligt i dommen i retten, at skadevolderen skal betale erstatning til mig, i henhold til Færdselslovens §101, også er den ikke længere, og forsikringsselskabet accepterede afgørelsen i retten, altså lige indtil de opdagede hvad et menneskeliv i dag koster, tryg fik selv fastsat min erstatning, 6.138-Kr hver måned, men da alt kom til alt så ville tryg helere begå dokumentfalsk i stedet for at betale mig, i 35-år har tryg ødelagt mit liv. Næste gang er det måske dig de ødelægger, for det sker, tro mig. Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Skjul eller anmeld dette
Synes godt om
 · Svar · 3 d   Når folk diskutere corona , ja så bryder PJ ind med hans åndsvage tabersag , ufatteligt han ikke snart stopper. Altså,er det stadigvæk ikke gået op for dig,at for Tryg er sagen slut med dig.
Du får 0 kroner,og dermed er sagen jo forlængst slut,men for dig,kører du stadig i samme
rille mod dem.Tror du selv du vil fatte det engang,at den sag er slut og færdig.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #109 Dato: Maj 23, 2020, 12:59:56 pm »
Nu spiller han den samme gamle plade på Utryg-siden om at det var Tryg der købte og lukkede Sol.

"tekstiler"  :hyper:
Poul Jørgensen Med hele mit hjerte håber jeg I passer på, det er alt for tidligt der bliver åbnet, lige nu skal man huske på at det er økonomien og industrien der "bestemmer" og de vil skide på folk, bare de tjener penge. Venlig Hilsen Poul Jørgensen
Nu kloger han sig også på Krostuen Pandrup , der findes sgu ingen takt og tone i den mand.  :alc: :alc: :alc: Men sådan er der jo så meget.
            Nå nu tror jeg sørme at PJ har spillet kloge Åge omkring ting der ikke vedrører Krostuen Pandrup , han er da ikke ven derinde mere , ak ja så er det ikke det første sted han bliver smidt ud .  :yes:   Men sådan er der jo så meget .  :alc: :alc: :alc:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #110 Dato: Maj 25, 2020, 04:00:32 pm »
Poul Jørgensen Jeg har en bil, jeg skulle så lige bruge 25.000-Kr til at lave og syne den, det er en bil til 190.000-Kr når den er synet, og de bliver solgt fra dag til dag, så jeg kontaktede min bank "danske-bank", en underafdeling af Tryg/forsikring som jeg har haft i 35-år, jeg kunne stille garanti på 250.000-Kr i værdier, men det ville Tryg/danske bank da skide på, jeg skulle kun låne de penge i 40-dage, men sådanne er verden/tryg/danske bank jo så i dag, og "du" er en af dem det hjælper dem til magten i Danmark hvis du har "Tryg/Alka/danske-bank.", og de gør det jo ikke for sjovt, de gør det kun for at tømme dine lommer. Men sådanne er der jo så meget. Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #111 Dato: Maj 26, 2020, 04:17:51 pm »
 gå ind på, og meld dig som "ven",,https://www.facebook.com/groups/226354574733459/ . måske er det ikke dig i dag, men du ved ikke hvem du møder på vejen, måske er det en der er forsikret i tryg, men nu er du advaret. Venlig Hilsen Poul Jørgensen       Der mangler medlemmer, kom nu venner vi skal have Tryg ned med nakken.