Forfatter Emne: Hilsen til de mentalt raske på D.-d  (Læst 3919 gange)

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Hilsen til de mentalt raske på D.-d
« Svar #60 Dato: Marts 23, 2020, 08:29:52 pm »
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #61 Dato: Marts 28, 2020, 03:29:56 pm »
så fik Beredskabs øst nok.

Men så kan man jo fortsætte med at kloge sig på coronavirus på Kronprins Frederik Fan-Side/Fan-Site.  :rolleyes:

Den med at Claus Hjort Frederiksen og Brian Mikkelsen læser hans indlæg er endnu et guldkorn. :smile1:
         Ja så fik den side også alt det ævl om de forfærdelige ulykker , om håret der blev syet på igen og den lille stang der faldt ned i nakken , nå men det er slettet det blev anmeldt som spam. :blum: :blum:

Jeg synes PJ's historier skulle udgives.

De er sjove - selvom han har en livlig fantasi - eller måske netop derfor  :smile1:      Det syntes jeg var en fed ide du kom med der.  :ohmy:    Jeg har kigget ind af hans vinduer , og jeg siger dig bare at der var papir over det hele . Så jo der skulle være nok til et par bøger der , omkring alle forsøgene på drab , forgiftede katte , mikrofoner der ikke duede , advokater der stjæler  , økser, indbrud, John Deere traktor , Sthil sav , kongen der kørte tur med ham i barnevognen , og indtil flere politiker der medgiver at der er begået justitsmord , og Henrik Høgh der får en bajer ude i laden også at PJ får lavet nye love , ja som du kan se er der nok at gå til .  :blum: :blum:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
MIS-mis hvor er du?
« Svar #62 Dato: Marts 28, 2020, 03:43:36 pm »
Her er en lille kort en:

MIS-mis hvor er du?

MIS-mis hvor er du?. pouljoergensen
Da jeg var "knægt" der havde min genbo`s dreng marsvin, han havde fået 4 i gave da han blev 10-år, 2-år efter satte han 3-400-marsvin tilsalg i avisen, der kom så en og købte dem alle for 5-Kr. Pr. stk., Søren var glad som bare pokker, og han sagde til mig, "det må være en der virkeligt holder af marsvin!." Ja sagde jeg, men lagde du ikke mærke til, at de blev hentet af en bil fra en restaurant i KØBENHAVN, I skulle havde set Søren spæne efter den bil, hans marsvin var middagen næste dag i Kbh.

Og hvad har det så med mine katte at gøre?, måske intet, men jeg har mistet en masse kattekillinger, og så hørte jeg i dag, det ikke er HESTEKØD der er det største problem, i "oksekød", men nok mere at det er "FIDO" der er smuttet med ned i kødhakkeren [:DD] .

det vil groft sagt sige, at du skal ud og se om du stadigt har din HUND, inden du spiser din færdiglavet aftensmad?.

I går så jeg en film, "USA år 2022" [:X] , en gammel dødsyg film, men, der var der en politibetjent der opdagede, at "styret" lavede menneskefoder ud af døde mennesker, så det at de blander HUNDE i vores "mad", mon ikke kun det er starten [???] .

Kan I så lige tygge på den BØF [;)] , måske er det din gamle døde mormor du skal havde til aftensmad [:DD] , hvem ved?.

https://www.sol.dk/debat/mis-mis-hvor-er-du

- men Poul Jørgensen har selvfølgelig copyright på dem

Gode debattørers styrker skinner igennem ...

- de behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #63 Dato: Marts 28, 2020, 05:26:38 pm »
 :hyper:

Indrøm det nu bare, Anklager, du synes også at han er sjov at læse. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg mener det skam alvorligt
« Svar #64 Dato: Marts 28, 2020, 05:53:25 pm »
:hyper:

Indrøm det nu bare, Anklager, du synes også at han er sjov at læse. :yes:

Jeg tror, de kan udgives og sælge godt  :smile1:

Det er nogen, der fedter rundt i, om historierne er sande - og det bruger de en masse energi på.

Det sidste synes jeg, er det trælse  :yes:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
Sv: MIS-mis hvor er du?
« Svar #65 Dato: Marts 29, 2020, 07:10:43 pm »
Her er en lille kort en:

MIS-mis hvor er du?

Da jeg var "knægt" der havde min genbo`s dreng marsvin, han havde fået 4 i gave da han blev 10-år, 2-år efter satte han 3-400-marsvin tilsalg i avisen, der kom så en og købte dem alle for 5-Kr. Pr. stk., Søren var glad som bare pokker, og han sagde til mig, "det må være en der virkeligt holder af marsvin!." Ja sagde jeg, men lagde du ikke mærke til, at de blev hentet af en bil fra en restaurant i KØBENHAVN, I skulle havde set Søren spæne efter den bil, hans marsvin var middagen næste dag i Kbh.

Og hvad har det så med mine katte at gøre?, måske intet, men jeg har mistet en masse kattekillinger, og så hørte jeg i dag, det ikke er HESTEKØD der er det største problem, i "oksekød", men nok mere at det er "FIDO" der er smuttet med ned i kødhakkeren [:DD] .

det vil groft sagt sige, at du skal ud og se om du stadigt har din HUND, inden du spiser din færdiglavet aftensmad?.

I går så jeg en film, "USA år 2022" [:X] , en gammel dødsyg film, men, der var der en politibetjent der opdagede, at "styret" lavede menneskefoder ud af døde mennesker, så det at de blander HUNDE i vores "mad", mon ikke kun det er starten [???] .

Kan I så lige tygge på den BØF [;)] , måske er det din gamle døde mormor du skal havde til aftensmad [:DD] , hvem ved?.

- men Poul Jørgensen har selvfølgelig copyright på dem    Ha Ha den er god , det var da vist en af de bedre skipper løgne :bad:    Nå men i de her tider skal man da passe gevaldigt på med alt det håndsprit man går og i fører hænderne , det går da lige i blodet , så pas på hvis i sætter jer bag rattet  :ohmy: Det er der en der mener har jeg læst.  :dash2: :dash2:   Hvis i er på Face , vil i så godt gå ind på siden Utryg og blive medlem , de mangler folk
   Godt nok kan man ikke skrive alt , slet ikke navne på advokater så det bliver anmeldt som spam. Men sådan er der jo så meget.  :alc: :alc:

Offline Henrijette

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
Sv: MIS-mis hvor er du?
« Svar #66 Dato: Marts 29, 2020, 07:32:55 pm »
Her er en lille kort en:

MIS-mis hvor er du?

- men Poul Jørgensen har selvfølgelig copyright på dem    Ha Ha den er god , det var da vist en af de bedre skipper løgne :bad:    Nå men i de her tider skal man da passe gevaldigt på med alt det håndsprit man går og i fører hænderne , det går da lige i blodet , så pas på hvis i sætter jer bag rattet  :ohmy: Det er der en der mener har jeg læst.  :dash2: :dash2:   Hvis i er på Face , vil i så godt gå ind på siden Utryg og blive medlem , de mangler folk
   Godt nok kan man ikke skrive alt , slet ikke navne på advokater så det bliver anmeldt som spam. Men sådan er der jo så meget.  :alc: :alc:

Så lige hans lillebror er sygeplejerske.

Sandheden sosu assistent der lige skrabede røven over dumpegrænsen.
Og hans kollegaer hader ham, han er doven og pligt forsømmende.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Nogen kan måske huske: I 1984 kørte jeg til norge
« Svar #67 Dato: Marts 29, 2020, 07:47:00 pm »
I 1984 kørte jeg til norge. pouljoergensen
I min Renault 12 med en Volvo B-18-motor i, ret fed bil, jeg startede fra Frederiksværk Kl:23:00 dagen før sankthansaften, og det gik også helt fint, jeg kom da også til Halansåsen, og der var Kl: Ca. 04:30 om morgenen, så jeg kørte ind i skoven for at holde en pause, jeg satte bilen og gik ind i skoven.

Pludseligt var der en kilde, og jeg fik den Ide at jeg ville tage et bad i kilden, det gjorde jeg så, og bagefter lavede jeg så "morgenmad", jeg havde nogle C-Rationer fra HJV/POèrene med, så jeg lavede "morgenmad", C-rationer er altså noget der er "prutter" i, så man bliver mæt så det vil noget, så jeg lagde mig ned og nød den opstigende SOL, og selvfølgeligt faldt jeg i søvn, da jeg vågnede var jeg taget til fange af 3 piger [:DD] .

I sammenlagt 8 dage misbrugte de mig seksuelt, jeg ved nogen tror det er en drøm at blive holdt til fange af 3 dejlige piger og at blive seksuelt misbrugt, men, ja jo det var da meget sjovt, men, der var jo stadigt tale om en voldtægt, jo jeg fik mad og så videre, men 8 dage.

Da de slap mig løs, der havde de hver lagt 2.500-D:Mark i hver sin konvolut i min bil, med en besked om, at de ville være på samme sted næste år, se lige, det var en åbenlys voldtægt, politiet i Gjøteborg? de grinede af mig, de sagde jeg havde været i himmelen og at jeg skulle være glad for det.

PIS mig lige i ØJET, jeg blev voldtaget,,,i 8-dage, og de syntes det var en vits, at det var sjovt, de skide 7.500-D:mark tog de som "beviser" sagde de, jeg har hverken set de 7.500-D:mark eller hørt noget fra det svenske politi siden.

Også kommer moralen i det hele, (nu er den historie altså rigtig nok.), men, hvem kan man i dag stole på, kan man stole på politiet, kan man stole på en afgørelse i retten/dommerne/advokaterne, kan man stole på LOVEN, eller hvad?.

§ 77
Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde på ny indføres.

Og det er den danske grundlov`s § 77.

Jeg blev så voldtaget i 8 dage, af 3 dejlige smukke tyske piger, også sjovt nok, men, jeg føler mig saftsuseme også voldtaget af SOLEN.DK.

Og dette indlæg er skrevet med de dybeste følelser for SOLEN`s "Red", hvilken slags dybe føleler der så er tale om, det lader vi stå hen i det uvisse [(:] .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

https://www.sol.dk/debat/i-1984-k%C3%B8rte-jeg-til-norge

- men Poul Jørgensen har selvfølgelig copyright på dem
med venlig hilsen Anklageren

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #68 Dato: Marts 30, 2020, 05:12:54 pm »
Ha Ha , endnu en god skipper løgn , kom gerne med flere . Du kan vel ikke finde den historie om tyskeren der blev fundet i mosen , jeg syntes jeg har læst noget omkring det , selvfølgelig også en skipper løgn , men sjovt at læse om .           Til ham der sidder skjult , jeg syntes der forsvinder flere og flere indlæg fra Utryg siden , mærkeligt.  :blum: :blum:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: Marts 30, 2020, 05:54:35 pm »
Jeg kan ikke finde den med at Andris og Poul Jørgensen fandt en død tysker i søen fra krigen af - men jeg kan godt huske den.

Jeg har fundet en anden

I starten af 80èrene. pouljoergensen
Der havde jeg meget travlt, jeg havde både noget arbejde der skulle ses til engang imellem, også havde jeg så lige også alle "pigerene/damerene", nogle af dem boede i sverige, og jeg tog næsten altid flyvebåden derover, fra Havnegade også til malmø, også havde jeg en anden bil holdene der, men.

Engang da jeg var på flyvebåden, der kom der en fyr og ville handle med mig, han åbnede sin jakke og der havde han 3 9Mm revolvere af denne tybe
http://www.usacarry.com/why-i-carry-a-9mm-handgun/

Jeg skulle kun give 200-Kr Pr stk?, jeg blev/lod mig stoppe i den svenske told, han gik lige igennem måske Pga. hans udseendene, men så var han væk, de fandt ham aldrig, han havde 3 æsker amu med til de revolvere!.

Sagt på en anden måde, det der skete i frankrig, det kunne lige så godt havde været sket i Danmark, alt kan flyttes over grænserene uden at nogen opdager noget, ikke bare nu Pga. de åbne grænser, men sådanne har det altid været.

I 1984 kørte en af mine norske venner en TANK ind i Danmark, en gammel tysk tank fra krigen, men han blev selvfølgeligt stoppet i tolden i Helsignør og sendt tilbage til sverige, man måtte ikke bare køre våben ind i Danmark, i svarige skruede han så selve kanonløbet af og lagde det over på en anden lastbil, også kørte de 2 lastbiler så til Danmark igen, nu var der ingen problemer, for nu var der jo kun tale om et 6 hjulet køretøj, også en anden lastbil med et jernrør på [:DD] .

At de så lige uden for Helsignør satte "jernrøret" på det 6 hjulet køretøj igen, det vidste tolderene jo slet ikke, når det kan lade sig gøre, så kan alt smugles ind i Danmark, og det værste var, kanonen duede, og tanken kunne selv køre.

Den eneste måde man kan forhindre terro på er ved at vise forståelse, og prøve at hjælpe dem som måske kan finde på at begå den slags ting, "df"`s "politik" er det modsatte, "df" tvinger dem til at begå terro for at blive hørt.

Og hvad gør "df" så ved det?, jo!, mere politi, mere overvågning, mere kontrol, mere lukkedethed, og hvad er resultatet af det, flere/mere vold/flere terrohandlinger.

Det er lidt som her på SOLEN, jo mere SOLEN gør for at stoppe dem som "spammer", jo mere spam kommer der, der er da noget enhver kan se, hver gang et "sikkerhedssystem" bliver stillet op, så stiger bølgen af spam, og hver gang der politisk bliver lavet begrænsninger, så stiger balladen, det er det samme, det er bare en ting "df" ikke har eller kan fatte eller vil fatte.

Tænk nu lige over den/det.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

https://www.sol.dk/debat/endnu-engang-h%C3%B8jreorienteret-terror

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #70 Dato: Marts 30, 2020, 07:49:45 pm »
Dejligt og får mere at grine af i denne tid , men hvem er Andris. Men nu må der snart komme en bog ud af alle de fantastiske beretninger , jeg skal nok være den første der køber den  .   Men kom endelig med flere anekdoter fra den gode PJ.  :big_grin: :big_grin:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
« Svar #71 Dato: Marts 30, 2020, 08:53:10 pm »
Jeg synes året 1984 går igen i PJ's historier?

Offline Henrijette

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
    • Vis profil
« Svar #73 Dato: April 01, 2020, 04:35:20 pm »
Nyt fra Krønge https://folketidende.dk/112/Spirituskoersel-paa-handicapscooter/artikel/543056

En 57-årig mand blev tirsdag eftermiddag stoppet på Erikstrupvej i Maribo. Han kom kørende på en handicapscooter, stærkt påvirket af alkohol og så voldsomt slingrende, at han var til fare - i hvert fald for sig selv.

Han blev udtaget til blodprøve og løsladt derefter. Han er nu sigtet for spirituskørsel.

Det kunne godt lyde som PJ, men han er da 63 år.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #74 Dato: April 01, 2020, 06:10:38 pm »
Det håber jeg da ikke at det er PJ igen der har kørt spritkørsel , så skal alle til at høre på at man i denne tid spritter sine hænder af , og det nok var derfor at hans promille var høj . Han kan ikke fordrage at se politijagt , hvorfor mon han ikke kan det , ha ha , han kender jo 100 politibetjente fra gamle dage , har jeg læst han har skrevet .  :dash2: :dash2: