Forfatter Emne: Det radikale Venstre - islams talerør i Folketinget  (Læst 526 gange)

Offline Den Danske Mand (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det radikale Venstre - islams talerør i Folketinget
« Dato: Januar 22, 2020, 12:10:34 pm »
I fredags var der en folketingsdebat om regeringens værdipolitik med vægt på indvandring.
Marcus Knuth (K) var rigtig aktiv og stillede nogle dejligt nærgående spørgsmål til Det radikale Venstre, bl.a. dette:

"Når man tænker på den ondskab, der kommer ud af nogle moskéer rundt omkring i Danmark - kvindeundertrykkelse, jødehad, social kontrol - er det jo afsindigt, og det får mig til at spørge:
Siden Det radikale Venstre havde et godt og tæt samarbejde med de her moskéer og de muslimske miljøer, er Det radikale Venstre så islams nye talerør i Folketinget?"

Jeg forstår ikke, hvorfor Knuth sagde 'nye talerør' - jeg har da opfattet de radikale som sådan i mange år.  Men ellers godt, at han gik til dem.
Under et eid-arrangement dagen før folketingsvalget 5. juni sidste år, anbefalede 'Fredens Moské' i Aarhus da også som tak de cirka 4000, der deltog i arrangementet, at stemme på RV eller EL!
En del husker nok også 'Fredens Moské' fraTV2s glimrende udsendelser "Moskéerne bag sløret" i marts 2016, hvor man anvendte 'muldvarpe' med skjulte mikrofoner til at afsløre, hvad imamerne virkelig råder til. Det var jo både accept af stening, vold mod kvinder og børn og kvindens pligt til at stå til rådighed seksuelt, vi hørte om.

Det radikale Venstre gik som bekendt meget frem i de muslim-tungeste områder i Danmark, herunder Gellerup i Aarhus V.

Men det er ikke 'nyt', at partiet er talerør for islam. Slet ikke.
« Senest Redigeret: Januar 22, 2020, 12:20:07 pm af Den Danske Mand »

Offline Den Danske Mand (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Det radikale Venstre - islams talerør i Folketinget
« Svar #1 Dato: Januar 23, 2020, 08:49:18 pm »
Marcus Knuth talte om den ondskab, der kommer ud af nogle moskeer i Danmark.
Ja, vi har jo set fra andre lande, at en hel del af de værste terrorister har haft deres gang i disse miljøer. Og vi andre ved ikke så meget om, hvad der foregår - ikke nok i hvert fald.
Og det er bestemt ikke rart at tænke på, hvordan arabiske regimer køber sig ind i Danmark ved at åbne moskeer. Som Tyrkiet også gør. Nu har jeg læst lidt om Taiba Moskeen på Titangade i København. Ved I, at den har modtaget 4,9 millioner kroner i støtte fra Saudi-Arabien via landets ambassade? Næsten 5 millioner kroner!

https://www.dr.dk/nyheder/politik/saudi-arabien-har-doneret-millioner-til-kobenhavnsk-moske

Det er mange penge, som således postes ind i et tempel for mennekser, der tilhører en uhyggelig voldsbaseret lovreligion.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Det radikale Venstre - islams talerør i Folketinget
« Svar #2 Dato: Januar 23, 2020, 09:19:35 pm »
Ja, det er noget værre noget.